返回列表 回覆 發帖

失去

今年我想跟你分享不完美的世界中永恆存在的現象,那就是「失去」。你正開始體驗到失去的痛苦:玩具突然永遠再也找不到、借來的圖書沒有了、曾經看過的風景已不再、黃仔和大聲公走了再也不見……你或者會感到徬徨、傷心,或是無可奈何,然而這才是世事變動的恆常狀態。面對失去,應要處變不驚,沒有甚麼比自我存在更值得珍惜,因為你自己就可創造一切,包括你所最重視的。而即使失去了,不過只是不再以現存狀態出現而已,只要回憶是美好甜蜜,你仍可不時細味,而爸爸媽媽就是譜寫你將來回憶的重要人物。但願我帶給你的回憶,不會叫你將來感到難過。

(寫於兒子四歲生辰前夕)

本帖最後由 Jom 於 2016/5/17 08:21 編輯

不基仔仔,
我只見過你一面,充其量餵過你半餐飯.
但某日當你有能力睇得明呢段嘢既時候,請緊記你老爹曾經以一餐宵夜賣斷咗你十二歲後到成年既教養權(係教養權而唔係撫養權)過我,你就知呢個老爹份人有幾咁水更流嘞.
但無論如何,我係鄉下佬一名,我識得既亦只係順應天命既古惑仔生存技倆,不值一哂.但越原始越應棍,塵世間種種光怪陸離,你細個唔明,但大尐你就知其實講到底只不過係穿鑿附會;又有幾多人睇得通世途睇得清世情時又睇得通自己個心吖.
講得幾天與人歸,包裝得幾咁無械可撃,其實都不過爾爾,呃飯食呃飯票呃蝦條啫.
到時到候歸隊,我到時帶你去睇吓呢個燈紅酒綠但又鉛華盡洗既世界啦.
做好男人,是讓身邊所有人開心
做賤男人,只是不想自己太傷心
請緊記你老爹曾經以一餐宵夜賣斷咗你十二歲後到成年既教養權(係教養權而唔係撫養權)過我
Jom 發表於 2016/5/17 08:17



    有啲咁既事?有無人證物證?
有啲咁既事?有無人證物證?
抽刀斷水 發表於 2016/5/17 12:19


......水,你真係次次都飲親都斷片......
回覆 4# Jom


    所以飲酒真是做了不少壞事。

好啦,戒酒把啦。
回覆  Jom


    所以飲酒真是做了不少壞事。

好啦,戒酒把啦。
抽刀斷水 2016/5/18 18:08 提交


戒酒我聽你講過吓都有七八次.....
戒做衰野...你呀?...事但啦...
做好男人,是讓身邊所有人開心
做賤男人,只是不想自己太傷心
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個