返回列表 回覆 發帖

正野! @@ 陳冠希與阿嬌的新相!

回復 60# 抽刀斷水 的帖子

Yes. Especially when they are affected by emotions to act irrationally...
原帖由 抽刀斷水 於 2008-2-22 21:05 發表
「正如中世紀的獵巫行動,人們要見到女巫被綁上火刑架上被活活燒死才會罷休。」

人類真可怕。
唔係喎,好似漢朝、唐朝都開放過今日HK人喎
Don't know where God is but the Devil is in the details
法庭都未審, 你地咁快就做左法官, 判左批淫照係電腦公司職員從陳生部電腦度偷取既?
何以各位會作如此結論呢?
不過係因為傳聞話相片係由電腦公司職員發放, 而警方又拉左人, 就信到十足十?
各位引以為傲既理性批判去左邊?
依家係邊個放相出尼都未知, 誰對誰錯唔可以咁快下定論.
唔好唔記得陳生有前科將自己下體既相放上friendster show off, 如果話陳生曾經拎d 相出尼同自己兄弟耀武揚威都不足為奇. 如此一來, 陳生是否有將淫照向外流傳之嫌?

就現階段尼講, 要下定論實在言之尚早.
只不過我唔會自命清高, 爭住出尼指責他人為道德塔利班, 然後大大聲聲講話陳冠希冇錯.

回復 63# aquaticlunar 的帖子

說得漂亮

「就現階段尼講, 要下定論實在言之尚早.」
阿陳生錯係邊呢?係呢個moment我又真係未睇到喎?

佢將唔將佢既下體post up同佢將唔將人地既上下體post up係兩件事黎既.因為係佢映既,而當時人又無反抗.如果你話有證據話佢係夾硬黎既,咁就入佢老刑非法禁箇同非甚至強姦啦.但如果當時人無反抗過既證據既,即係自願啦.自願...咪最多都係一個人將另一個人既私穩公開,告民事追錢就ok,呢d差人唔理果喎.

至放乜鬼發放淫照,證實到係佢先啦,如果無證據證實到係佢做既/主謀既,佢連疑犯都未係喎好似.香港都重算係行習慣法,要釘人果個攞證據架.攞唔出具體而不可論既證據之前,佢係無罪既.

我唔敢話一定係佢放定唔係佢放.但撫心自問,佢地閂埋門做乜關人Q事麼?映咗D相流咗出黎,成班人又呢又路又話教壞細路呀咁?簡單d,如果d細路問個細路點解當日阿胡仙無被起訴既原因係因為公眾利益既話你點答呀?哦,閂埋房門做既就教壞細路;打開門口做壞事既就係公眾利益.咁既教育之下既細路又點會唔乖吖?

老實講,我對阿陳生連少少好感都無,但就算件事發生咗,我都唔覺得對佢有反感.反而班狗唔去拉咗證實咗報假案既人我就依然非常在意;重有就係成日都話搵到源頭,但就時至今時都未搵到,重有個所謂既一哥亂九咁講野兇人呢單野實在又係耐人尋味喎.

回復 63# aquaticlunar 的帖子

如果阿陳生未經女方同意就send 相俾人, 阿陳生就唔係好啱. 但係, 淨係"do"野同影相, 似乎係雙方同意, 而且又無影響到人, 我就覺得ok lor. 事實上, D人話阿陳生唔係話佢send 相, 而係話佢"do" 野唔啱lor, 好明顯就係用自己的private morality壓迫其他人wor.

仲有, D人亦話D藝人講大話, 但係: 人地的私人野唔洗講晒先叫"無講大話" ar ma...(如果係, D藝人咪好唔得閒??時時要講每日24小時做的野...), 唔通我地又去話D家長"講大話"(因為無講清楚同佢partner "do"野的完整過程)咪...人地的私事唔關其他人事lor.

亦有人話阿Gil. 講"天真和傻"係"講大話"or "唔肯認錯". 但係:
1. 我唔覺得佢地"do"野有錯.
2. 咁D人應該聽得明, "天真和傻"係指有"do"過la. 咁駛唔駛阿Gil.話"我cheap, 我淫蕩, 我賤格...", 再講埋用甚麼post, 用甚麼camera, "do"咗幾耐, ..., 先係"唔講大話", "肯認錯"呢??
原帖由 dye 於 2008-2-28 15:51 發表
說得漂亮

「就現階段尼講, 要下定論實在言之尚早.」

就算法官判左,都可能判錯。

推論出:
「任何階段尼講, 要下定論實在言之尚早.」

個人認為,愛迪生既演技無咁好,如果佢係周潤發或者梁朝偉我就唔包了。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
原帖由 weakest 於 2008-2-28 18:56 發表
如果阿陳生未經女方同意就send 相俾人, 阿陳生就唔係好啱. 但係, 淨係"do"野同影相, 似乎係雙方同意, 而且又無影響到人, 我就覺得ok lor. 事實上, D人話阿陳生唔係話佢send 相, 而係話佢"do" 野唔啱lor, 好明顯就係 ...

亦有人話阿Gil. 講"天真和傻"係"講大話"or "唔肯認錯". 但係:
1. 我唔覺得佢地"do"野有錯.
2. 咁D人應該聽得明, "天真和傻"係指有"do"過la. 咁駛唔駛阿Gil.話"我cheap, 我淫蕩, 我賤格...", 再講埋用甚麼post, 用甚麼camera, "do"咗幾耐, ..., 先係"唔講大話", "肯認錯"呢??


thou art 1 of the few people who'r so supportive of 阿Gil. ,
thou art 1 of the few people who'r so understanding 阿Gil. ,

阿Gil may b being pressed to retire herself right now , she should marry herself 2u , , ,
人誰無過?愛是何物?婚姻過程是要學習受,包括愛你認不可以愛的東西。
身為知名牧師,布道時高舉主的慈愛和宽恕,同時又強調過往的過錯如何不可挽救。
身為自以為神和人中間牧者,不是要教人如何用愛去醫治創傷,而是要高舉世俗觀念:互揭傷口!

離教者之家有粉絲要多謝呢班以為可以同神一齊審判人的神棍!
2008 / 02 / 12 星期二 21:55      

  陳冠希不雅照風波,也成為香港基督教牧師梁永善傳教佈道的話題。梁 ...
抽刀斷水 發表於 2008/2/13 15:04


陳冠希目前在台灣發展的還不錯 還開店賣東西
之前看新聞報導陳冠希信外國華人教會
而台灣很多藝人也是信教會 不知道陳冠希是不是有得到這些教友幫助?!
不管如何 我是認為陳冠希會信教會 多少是為了得到同教友的幫忙
基督教就是這麼偽善
我憎死英皇班人呢
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個