返回列表 回覆 發帖

[興趣討論] 冷僻佈局──中炮對左疊炮

由於技術問題,第一帖無法正常顯示動態棋盤,必須在第二帖開始才能貼出棋盤。
本帖最後由 龍井樹 於 2009/7/25 13:57 編輯




乜你都呢家?

BTW 幾時離左教?請接受我遲來的恭賀。
3# 誠惶誠恐

我冇記錯既話, 你應該係 uwants 棋版果個"誠惶誠恐".

乜你認得我咩? 我地邊度見過?

除左 uwants 基版, 你仲有去開邊個場?
hkudb,如果我冇記錯既話,那時你還是教徒呢。

自由基留言版曾轉貼我在hkudb發表的《新約預言世界末日在耶穌或其門徒年代來臨》,我在hkudb曾發表過耶《穌出生「記載」的兩個版本》、《張冠李戴的以色列復國預言》等。曾插一個基基的推羅預言言論……
hkudb,如果我冇記錯既話,那時你還是教徒呢。

自由基留言版曾轉貼我在hkudb發表的《新約預言世界末日在耶穌或其門徒年代來臨》,我在hkudb曾發表過耶《穌出生「記載」的兩個版本》、《張冠李戴的以色列復國預言》 ...
Guest from 203.198.89.x 發表於 2009/7/16 11:36


你記錯, 我響 hkudb 時已經離教.
另外, 我響 uwants 基版同棋版都有同你交流過, 不過就用左第二個名.
因為公司 server 問題, 我依家上 discuss hk 多.

既然大家對耶教同象棋都有共同興趣, 多 d上黎大家交流下, 保持聯絡丫.
剛才忘記登入。

很多個都去過,discuss、catcat、failforum、xocat。不過近排少了,有時會疲倦。尤其是有時遇上超級賴皮基基,你講東時他講西來,你拆穿了他,他還是若無其事再重覆,很惡頂。

話時話,你這局左疊炮很遷就。當黑升左包時,紅可上左傌,若黑仍然平右包,紅可炮八進五。
7# 誠惶誠恐

我旨在拋磚引玉。話明古譜招式,當然係破綻處處不合時宜啦。

既然俾你拆穿左,我返去有時間再 upload 過新譜上來。
discuss  hk 的國象版有不少我的足蹟(uwants 亦然),不過近排少了,國象谷極都冇乜人氣。
9# 誠惶誠恐

呵呵, 國象中象雙槍將, 你幾時玩埋圍棋添呀?
7# 誠惶誠恐

話時話, discuss hk, uwants 等大網雖則有棋版, 但就貼唔到動態棋盤, 比較起黎離家呢度仲好玩 d. 有機會既話請你都推廣一下呢度既動態棋盤功能丫.
10# 龍井樹

國象中象兩樣我都搞唔掂,仲話玩埋圍棋?!米搞!



11# 龍井樹

講到動態棋盤,有冇隻象棋軟件可以擺殘局俾佢破?同埋破殘局的能力如何?
12# 誠惶誠恐

邊隻電腦象棋都可以擺殘局格, 不過就行得麻麻, 對 d殘局定式電腦係唔多掂, 每次都計一大輪計好耐都計唔出係例和局.
13# 龍井樹

咁勝局呢?好似呢兩個:



14# 誠惶誠恐

我用象棋巫師,破第一局冇難度,第二局就搞唔掂o勒。
14# 誠惶誠恐

第二局我調昇人工智能到第十六層,又搞得掂喎,係等耐少少咁o者。
16# 龍井樹

算不俗了,看來象棋巫師應該是較強的一個棋軟。

p.s. 我現在的級別是否不可使用 pm?什麼級別才可?
17# 誠惶誠恐

PM 有級別分架咩?我依家 PM 你你覆我丫。
14# 誠惶誠恐

你貼呢兩局都幾好玩, 又有挑戰性.
今次又學到野.
19# 龍井樹

其餘呢兩個都係適情雅趣局。其中第一個我略改少許,減3路原位卒,加一邊兵。

我直覺覺呢類局,人腦勝過電腦。象棋巫師能破,應該都幾強。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個