返回列表 回覆 發帖

你哋以前返教會有無見過啲比較明顯的精神病患?

諗翻其實去間間教會參觀間間都有,新教天主教……,啲痴線佬真喺信教信到痴線睇緊精神科,但喺仲堅持返教會,啲教徒知道左佢地有精神病就會孤立佢哋,你問啲教徒,點解條友坐喺到,塊面咁奇怪咁多怪異表情好似抽晒筋咁嘅,有啲教會的教徒會好慷慨咁話比你知條友有精神病,有啲就會忽然啞左咁走左去,表情由肉麻鬼嘴臉變到怪怪好詭異咁,好明顯佢地自己精神都唔多健康。
有時教會在崇拜中突然有人大叫「哈哩路亞」,或者大哭大叫大受感動,有這種氣氛就要靠這些人的呀。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
有時教會在崇拜中突然有人大叫「哈哩路亞」,或者大哭大叫大受感動,有這種氣氛就要靠這些人的呀。
抽刀斷水 發表於 2009/9/26 23:12


都喺咖。

啲抽筋面一到左互相祝福時段特別熱情。
1# hellboy
  這類人見過不少了!

信教和精神分裂是差不多的﹕

問﹕ 你信的這神,可不可以顯現一下?
答﹕ 不可以的!它是無形無體的。
問﹕ 那麼可不可以試試它,叫它變一點東西出來?
答﹕ 不能!不可以試探神。
問﹕ 那我怎知道它是存在的?
答﹕ 你信了便知道了!

問﹕ 你這隱形的朋友,可不可以顯現一下?
答﹕ 他是隱形的,怎麽顯現呢?
問﹕ 那麼可不可以叫它拿起一些什麽的,讓我知道他存在?
答﹕ 他不喜歡這樣,你越叫他他越不去作!
問﹕ 那我怎知道他是存在的?
答﹕ 你相信他是存在的,你便看見他了!

有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
hellboy
  這類人見過不少了!

信教和精神分裂是差不多的﹕

問﹕ 你信的這神,可不可以顯現一下?
...
撻Q猛男 發表於 2009/9/28 12:16


問:我知道祂是不存在的。
答:$%$*$%(持鄙夷的目光夾着尾巴逃走了。)
我識好多信徒被教會攪到精神病後, 那些傳道人只會叫他繼續帶新朋友,還對那些新朋友說世界末日之類荒誕之事.
有些基督徒更對我說信耶穌基督是要受迫害的,我前天去了一位患了精神病基督徒的家,之後病了幾日幾夜,教會自認很聖潔,其實最多邪靈的地方
回復 4# 撻Q猛男


    你唔信係唔會明,好多野都可以感受到神既存在,超自然感應我我們教會中經常出現,神係無處不在,而且一直與你同在,重會經常同你溝通,只係你信仰唔夠深,未有智慧去感受到神既話語,就好似嬰兒聽不明成人說話一樣,只要經過體驗過誠心去敬拜讚美神,就自然會感受到...

以上係一名朋友對我講既說話

註:以上只代表我朋友的意見及立場,同我絕冇關係
回復  撻Q猛男


    你唔信係唔會明,好多野都可以感受到神既存在,超自然感應我我們教會中經常出現,神係無 ...
惡多巴斯 發表於 2010/1/8 00:57


你唔問佢有無食丸仔?
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個