返回列表 回覆 發帖

[原創作品] 請熱烈响應本網招募義工

長久以來都有教友熱衷於參予耶路撒冷苦路行程, 親身體驗基督耶穌為世人受苦。
http://www.gospeltimes.cn/news/2010_04_06/13598.htm

但教友們每每忽略了細節. 只背負+字架是不足夠的, 耶穌開始+字架行程之前曾受鞭打。
但如果由弟兄們扮羅馬兵, 往往因私人感情而不會盡力, 則拜苦路的意義就打折扣了。
本網以樂於助人見稱, 有見及此, 應發起義工招募,由本網派義工扮羅馬兵幫助教友們增添行苦的真實感。
(耶路撒冷來回機票包食宿由教會自負)

報名處:Here 回帖報名
鞭打咁side力,用火燒會唔會方便D?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
不看歷史,不忠歷史,不付代價,倒不如不做,以免不倫不類。
這位朋友說得對極了!

本網向以忠於經文, 一絲不苟見稱於世

但當然, 遇有如此這般的行苦路女教友, 改以其他方式蹂躪之亦未可厚非

Don't know where God is but the Devil is in the details
鞭打咁side力,用火燒會唔會方便D?

後欗?
可悲...
係咪離教便等同可以離開道德?

唔使信耶穌乜陰質話都可以講?

你唔信耶穌仲可以信佛, 信老子, 信濕婆, 信孔子孟子....相信他們都不會認同你們的思想
只有撒旦拍掌話好唶
回復 6# beebeechan
您誤會了, 唔關撒殫事
是項服務是on demand性質的, 並非mandatory.

教友在開始行苦路前, 我們的義工會遞上一份文件:

「我, 基督徒beebeechan, 認為基督行苦路之受鞭是多鱗餘的, 所以我一定唔會受鞭咁笨97, 我齋孭+字架做下樣係咁意行幾步就算是行了基督的苦路.您吹咩?」

只要簽咗, 我們就不會提供鞭打服務。咁, 您仲可以有咩不滿?
Oh yes you can:
Don't know where God is but the Devil is in the details
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個