返回列表 回覆 發帖

o靚模大鬧銅鑼灣...嘩! 除淨嗰Bra

本帖最後由 dior13dior13 於 2010/9/13 22:16 編輯

亮,亮呀.....!

她如果是我老婆, 做鬼也瞑目.....做魔鬼也瞑目

o靚模大鬧銅鑼灣...嘩! 除淨嗰Bra

http://www.youtube.com/watch?v=6b5wvTdgTEU&feature=player_embedded#!
賤隔...!!!
回復 2# Guest from 121.202.15.x


賤你媽逼(栖)格, 敢罵我太太
聖潔、高貴、道德高尚的"離教者之家"話:「o靚模大鬧銅鑼灣...嘩! 除淨嗰Bra...她如果是我老婆, 做鬼也瞑目.....做魔鬼也瞑目!!」
回復 4# Guest from 121.202.13.x

離家入面除咗班是非不分既耶徒之外,邊個話自己高尚咁唔高尚呀?乜野聖潔呀,高貴呀道德呀咁,真係未見過有兄弟咁講野喎...

耶徒啦,耶徒就最鍾意自己信大話重要監人埋一份,重要話自己係道德制高點既發言人兼真相發現者.但明明成個教都係一個漫天大謊,乜野唔係大話?證實到先算啦.

睇咗呢個遊客幾日,真係戇唔戇喪唔喪咁,想人唔好攻擊耶教,叫一眾天主基督各派弟兄姊妹少尐擾人咪俾人妖小尐囉.一個人分飾幾角就叫做到個勢出黎呀?咪當呢度班網友係教會入面果高智能方程式至得架.

btw,阿dior你又差咗尐既,咁既質素都話做鬼都無所謂,俾個聖母你咪昅都昅到佢有身紀?
做好男人,是讓身邊所有人開心
做賤男人,只是不想自己太傷心
我沒我說過我聖潔、高貴、道德高尚呀......
回復 6# Guest from 124.11.136.x

咁你係 121.202.13.x 咩?

莫講話穌哥啦 -.- 你搵番自己個IP先吧啦,我都唔想黑狗偷食,但無乜辦法,鬼叫你班遊客個個咁有米有fixed ip咩?
本帖最後由 dior13dior13 於 2010/9/16 21:13 編輯

遊客 124.11.136.x

是我啦-.-     

那個靓模我都沒有, 也摸不到...... 好歹你也要體諒一些人拉~~ =.=
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個