返回列表 回覆 發帖

揾笨觀念大踢爆之最緊要身体健康

新春聚首, 本來最often講嘅係"恭喜發財", 淨係識一句中文嘅鬼佬过支那新年都係净係講恭喜發財。

偏偏有尐人懶有心思, 改为「最緊要身体健康」, 好似健康就override一切咁。

其實, 倘若能夠躋身Forbes全球頭100位, 好多人都寧願有傷風感冒作为代價。好似我咁, 我直情唔介意犧牲 1 or 2%性能力換取這個地位。Frankly speaking, 都唔駛全球頭100位, 頭1000我都制。您呢?
如果以下三樣欠缺其中一樣,都係攞黎搞,通常都無得用其中一樣去換另一樣既,最好大家都齊哂啦

支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
有人說, 50歲之前, 人會用健康搏取更多金錢.
人50歲後, 則是想用金錢去買回健康。

抽水, 當是50下囉, 不會體會50後的心境。
本帖最後由 beebeechan 於 2017/2/1 12:27 編輯

無錯, 三樣欠缺其中一樣,都係攞黎搞:

後生仔, 有體力, 有時間, 可是無錢, 所以, 旅行要揹背包, 瞓廉價旅舍。
中年人, 有金錢, 有體力, 可以無時間去旅遊。
老年人有錢, 有時間, 可以又無健康體力去旅行了。
回覆 2# 抽刀斷水

其實佢地又唔係3位1体地位平等嘅。

priority應該係阿壽 - 若果一出世就瓜咗, 边有得講50岁前乜換乜, 50歲後物換物?

所以先決條件係有50歲。

如果净恭喜人一様嘢, 應該係同生日嘅賀詞一樣。

恭喜師伯過到今年
如果係咁:


或者係咁:


就要好好檢討仲要「壽」做乜了。

所以,梗係三星拱照最好啦。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
人生係冇得包三星拱照嘅。所以,您嘅要求其實係- 一係三樣齊, 一係三樣都唔要。
上便净畀財神, 您都冇條命去受, 咪得個桔。

最穩陣就係三樣都唔要, 所以, 最幸福嘅都係令尊嗰次唧出來的十億條蟲 - 最唔好彩係您, 出咗世。
您游得咁快做乜呢,有獎咩?Michael Phelps就話啫。
Don't know where God is but the Devil is in the details
不少生物,在交配完後,雄性就完成歷史使命,可以長休了。部分在交配期間,甚至奉獻自己的血肉,間接提供養分給下一代。人都係一樣,有尐人可以為咗仔女,連命仔都唔要。

依此論據,有福氣的人,只要確保後裔得以存活,並且有食有住,其實自己有幾長命都唔覺好重要。

(以上概念啟發自《自私的基因》一書)

可能係咁,所以人們排列三星依次為福、祿、壽。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回覆 8# 抽刀斷水

恭喜師伯今年扑完嘢一息尚存。
依此論據,有福氣的人,只要確保後裔得以存活,並且有食有住,其實自己有幾長命都唔覺好重要。
抽刀斷水 發表於 2017/2/1 21:57

師伯想有福氣, 呢度有, 阿穌吹嘅8福就冇:https://www.hsbc.com.hk/personal ... life-insurance.html
其實咩叫「福」呢?

古人曾根據所處時代的風尚,將福的重要內容概括為五個方面,稱五福。不同時代,五福所指又略有不同。《尚書·洪範》所說五福為:「一曰壽,二曰富,三曰康寧,四曰攸好德,五曰考終命。」漢朝桓譚《新論》則說:「壽、富、貴、安樂、子孫眾多。」後世又有「福、祿、壽、財、喜」的說法。五福只是人生追求的大目標,百姓日常生活中的福要豐富得多。

http://baike.baidu.com/view/320136.htm

可見一個「福」,涵義已包括「祿」與「壽」了,所以如只許選一個,人們大概會選「福星高照」、「五福臨門」。如果沒有「祿」與「壽」,那人大概就談不上有「福」了。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
咦, 抽刀斷水仲係度呀?
我是大話精
無用此名好多年了
我是大話精
無用此名好多年了
Guest from 218.255.66.x 2017/3/2 11:13 提交


    大話精你好,有何指教?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個