返回列表 回覆 發帖

M2分享唔離教見證:一個基督逃兵的故事

續前緣:http://forum.hkudb.com/f12/14692/

[quote=M2]1)冇乜點解,只係當晚冇聽移鼠大聖話,故心情欠佳,外面又滂沱大雨...

(2)你既建議係啱既 ,根據先知約珥所言,就算真係神已經出令要罰人,仲可以求佢。小弟當時又係唔熟書!
珥 2:12-13 耶和華說、雖然如此、你們應當禁食、哭泣、悲哀、一心歸向我。你們要撕裂心腸、不撕裂衣服.歸向耶和華你們的神.因為他有恩典、有憐憫、不輕易發怒、有豐盛的慈愛、並且後悔不降所說的災。

(3)我諗我既祈禱,冇影響天氣咁勁掛?係我祈禱搭啱順風車姐,如果神係要唔應允我既祈禱,我自然搭唔到順風車,會好似另一位人士咁樣祈。所以另一位人士既失望,係與小弟無關。
_______________
諗加打字共20分鐘[/quote]

(1)(2)拿,您求其揾一樣野做兆頭,情緒化而冇精密部署,咁就證明小弟的理論:

[quote=Sherman]至於為何我還未受浸,乃是因為現時舊約經書尚未譯全,要讀完整部新舊約才受浸,如此才是信得完全嘛。
http://forum.hkudb.com/post97513-136.html[/quote]
係啱既!唔熟書就信鬼左,會造成諸多不當。

實則,小弟尚有一條絕計,可保阿嫂平安。您話:「主啊,若然您不允准草民就拙荊的病向您祈求,請賜下一個兆頭,好等我知道您不允草民就此事向您祈求。呢個兆頭就是,醫好佢。
若然您允准草民就拙荊的病向您祈求,就唔駛做野住。」

如果佢允准您就M嫂的病向祂祈求,您就向衪祈求:「主啊,若然您不答允醫好拙荊,請賜下一個兆頭,好等我知道您不肯醫好佢。呢個兆頭就是,醫好佢。」

咁就掂過碌蔗啦,係咪好過用天氣多多聲呀?下次阿嫂有咩頭暈身慶、四肢無力、舟車暈浪、月事失調,記得本軍師的錦囊妙計啦!如果我生在三國時代,諸葛亮邊有訂企呀?

(3)係我祈禱搭啱順風車姐,------咁即係巧合ju播?咁若然神要both應承您地兩個,佢應該點樣做呢?

[ 本帖最後由 沙文 於 2007-2-24 07:16 編輯 ]
原帖由 沙文 於 2007-2-28 14:33 發表
點解啫吓?

食左藥蒙下蒙下,以為下面段野適用於所有版。

本版宗旨及版規(發表文章前請先閱讀)


1.本版用途在於支援離教者,互相扶持,和分享離教心得、恐懼及心理障礙等。
2.若對本網有意見而與上述用途無關,請在網站意見‧版務區發表。
3.禁止傳教、游說入教、作入教見證、宣傳或維護基督教的觀點。
4.本版不是辯論宗教觀點(包括轉載此類文章)的地方。請在其他分區作此類討論。
5.離題(見以上各點)、粗口、炸版、廣告、灌水(包括純表情、純標點或無內容的單句回覆)等文章會被刪去或被移至合適分區。
6.版友發言時請顧及本網的價值觀:不強迫、誘使、教唆或反覆遊說教徒離教。

[ 本帖最後由 kc 於 2007-2-19 11:52 編輯 ]
原帖由 龍井樹 於 2007-2-27 22:26 發表
《唔離教見證》按照新版規來說根本就離了題,好應該回到那邊繼續討論。
點解啫吓?
Don't know where God is but the Devil is in the details
《唔離教見證》按照新版規來說根本就離了題,好應該回到那邊繼續討論。
原帖由 沙文 於 2007-2-24 07:06 發表
續前緣:http://forum.hkudb.com/f12/14692/

續前緣,不如歸故土
http://forum.hkudb.com/f12/14692/index3.html#post97882
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個