返回列表 回覆 發帖

雷曼契弟唔抵幫

哈哈哈﹐又係我V飛刀出場喇

美國投資銀行雷曼兄弟倒閉。。。香港不少持有雷曼債券的苦主﹐恐怕血本無歸。。。。上街遊行。。。。要求政府介入協助他們追討賠償。。。。他們當中不少退休人士。。。涉及金額由幾十萬到過千萬不等。。。。投資者投訴銀行以誤導手法游說他們購入雷曼債券﹐又批評政府時候見死不救。。。。

香港人就係咁Q賤格。。。輸打贏要。。。。什麼都要求助。。。。好像金融風暴後。。。。立法會通過沒有約束力的負資產法案。。。。成立減按基金。。。。實情就係提出動議那位自由黨議員自己抄樓衰X左。。。欠落人地七千幾個。。。。自己無力償還。。。於是有這麼一招。。。。香港根本就係自由市場。。。。參與投機活動就請自行承擔風險。。。納稅人沒有義務去補償。。。。有一位購入雷曼基金的中年阿叔向記者哭訴說“我又唔識字﹐人地銀行講到咁穩陣。。。。我咪信咯”。。。。X你老母喇。。。你做左幾十年人﹐你都唔得醒﹖。。。。人地講你又信﹖ 居然聽一個二十出頭毛都未出齊的所謂投資顧問老點﹖。。。。。  講到底你地當初買雷曼咪又係貪圖回報高。。。。利息有四厘。。。。回報高一定有風險喇。。。。要保險咪自己用個月餅罐裝住。。。然後收買床下底咯。。。。又要買又衰唔起。。。。食X喇

至於投資者批評銀行手法誤導。。。呢個仲搞笑。。。不如話你響永利被疊碼仔誤導喇。。。。輸清光喇。。。。如果閣下自問對金融認識不足﹐就最好不要涉足。。。。正如銀行姐仔經常游說本飛刀爺阿媽買D基金。。。真係睬你都憨。。。。

香港人從來沒有學精。。。以前有謝利源金行﹐之後有倫敦金。。。。依家有雷曼。。。。香港完全係硬膠社會。。。。
                                                         
原帖由 Guest from 221.124.238.x 於 2008-9-22 00:37 發表
哈哈哈﹐又係我V飛刀出場喇

美國投資銀行雷曼兄弟倒閉。。。香港不少持有雷曼債券的苦主﹐恐怕血本無歸。。。。上街遊行。。。。要求政府介入協助他們追討賠償。。。。他們當中不少退休人士。。。涉及金額由幾十萬到過 ...
原帖由 Guest from 59.188.225.x 於 2008-9-22 01:34 發表
                                                         


使唔使要政府賠番卑你呀﹖。。。。成班刁民。。。。你地班契弟賺錢果陣又唔見你地出聲話人地誤導。。。。完全民粹主義。。。。香港之所以收皮﹐就係因為有呢D屎忽鬼

回復 3# 的帖子

之前還有一間叫國商銀行的,在1991年倒閉。

現時香港已有存款保障計劃,每間倒閉銀行最高可賠十萬元給存戶。
支持鼓勵每位離教者

回復 1# 的帖子

其實有三種人向來都係靠呃呃tum tum, 詐騙渡日, 一曰保險佬, 二曰基金佬, 三曰傳銷, 呢三行都係狗up當秘笈! 為左你比錢, 不知廉恥乜都夠膽死講! 基本上你信佢地, 就代表你自己傻仔, 有時唔怪得人!

但話分兩頭, 世上又真係好多人食q 檬左, 鐘意奉呢d 保險基金傳銷七頭為專業人士, 聽佢地係度狗up, 刀兄你都係無謂勞叨什麼了, 這種呃飯食的廢人殺之不盡, 你鬧得幾多? 那些願者上釣的七頭前仆後繼, 你又鬧得幾多?
花開花落花無缺!

對付教徒三式: 不主動、 不抗拒、 不負責!

原帖由 抽刀斷水 於 2008-9-22 12:57 發表
之前還有一間叫國商銀行的,在1991年倒閉。

現時香港已有存款保障計劃,每間倒閉銀行最高可賠十萬元給存戶。


金融市場有升有跌﹐有賺有蝕。。。。唔好話基金喇。。。。做珠寶呢行金價都成日浮動喇。。。。早前金價攀升。。。。鍍金用既白金水升到八千幾。。。依家回落到五千六。。。。之前本飛刀爺買左支持。。。。。蝕左幾千﹐唔通問政府回水﹖
原帖由 Step.King 於 2008-9-21 21:22 發表
就代表你自己傻仔, 有
咁凡係揸車都係傻仔?
de omnibus dubitandum
講起姓雷呢兩兄弟 我就谷九氣 佢地以前出身慈雲山 起初係屋村做外圍馬同放數 後來去佐敦道做排九檔 成日係東方皇宮出入  我見佢兩兄弟幾醒目又聽教聽話 資質吾錯 於是勸佢地搵到錢要咪亂洗  有機會就做番正行 畢竟做古惑仔係做吾到老o既  在一次機緣巧合下  介紹左佢地去紐約  我一個朋友間鋪頭做伙記 還借左錢比佢地做水腳 唉  兩兄弟在美國發達後 就一直無聯絡了

回復 8# 訪客得得b 的帖子

阿b您咪勞氣。此等出身草根階層冇受過高等教育之人係寕舍衰九格,唔值得阿b您為佢地傷身。所謂經一事長一智,只要大家從今明白,造就高等华人是對社会何等重要就好了
de omnibus dubitandum
原帖由 沙文 於 2008-9-22 22:44 發表
阿b您咪勞氣。此等出身草根階層冇受過高等教育之人係寕舍衰九格,唔值得阿b您為佢地傷身。所謂經一事長一智,只要大家從今明白,造就高等华人是對社会何等重要就好了 ...


又吾係咁講o既  出身草根要出黎浪盪江湖 走下捷徑吾出奇播 人望高處水向下流 人之常情姐 不過發左財就要立品丫嘛  你睇下本地各地產大享第一代 有邊個吾係出身寒微  讀得書少o既姐?而家咪年年十億八億拎出黎做善事 面不改容 邊有手震過
我講句個人經驗說話 一個人有冇品 跟他的富足程度之關係  應該大過他的教育程度    不過當然有例外

[ 本帖最後由 訪客得得b 於 2008-9-22 23:37 編輯 ]
原帖由 沙文 於 2008-9-22 20:14 發表
咁凡係揸車都係傻仔?


咁如果你自己有車唔揸, 搵冇車牌既令狐史京揸你架車載你, 撞左米你傻仔law~
花開花落花無缺!

對付教徒三式: 不主動、 不抗拒、 不負責!

回復 1# 的帖子

同意. 但強積金如何?? 有risk control =/= risk free. 這強迫投資是有risk 的. 如何很多人的強積金蝕一鑊"杰"的, 然後叫政府賠, 你點睇??? (P.S.: 小弟覺得應該可在有生之年看到這情況...)
原帖由 Guest from 221.124.238.x 於 2008-9-22 00:37 發表

有一位購入雷曼基金的中年阿叔向記者哭訴說“我又唔識字﹐人地銀行講到咁穩陣。。。。我咪信咯



但是如果有一把声音对他说:" 阿叔! 不要买! 这个是会把你坑掉的! " 他一定不会这样人说什么就是什么的!
重新认识东方,打造思想文化长城;
踢爆文化侵略, 打沉思想帝国主义
姓雷呢「三」兄弟

Henry Lehman
Emanuel Lehman
Mayer Lehman

三兄弟都死了好久。如果B叔說的是真,他現齡應不下200歲。

回復 14# dye 的帖子

我們常稱他為 b 仙人,難道你現在才知道是真的嗎?
支持鼓勵每位離教者
原帖由 抽刀斷水 於 2008-9-22 12:57 發表
之前還有一間叫國商銀行的,在1991年倒閉。

現時香港已有存款保障計劃,每間倒閉銀行最高可賠十萬元給存戶。


"迷你債券"不是存款,並不納入此保障計劃。
原帖由 抽刀斷水 於 2008-9-23 10:13 發表
我們常稱他為 b 仙人,難道你現在才知道是真的嗎?


我早就話你聽  阿dye係叻仔黎架啦 你又吾信
原帖由 红孩儿 於 2008-9-23 06:40 發表


但是如果有一把声音对他说:" 阿叔! 不要买! 这个是会把你坑掉的! " 他一定不会这样人说什么就是什么的!


補充:在背後,然後阿叔向後望一個人也沒有。


我爸也說過:什麼??香港(&香港人)有東西沒有硬膠過嗎??

搞到尾,就是市民和政府鬥腦殘的搞笑故事。
那不是這問題的答案呀......
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個