返回列表 回覆 發帖

[原創作品] 我趕科場

回復 1# 的帖子

"如果能感到神是這麼真實,如何能不信"

如果不能感到神是這麼真實,如何能信?

by the way...巧合=可能性接近卻不是零...神蹟=可能性是零卻發生了...
歷史上好像沒有記載過什麼神蹟...除非你仍然堅持聖經=歷史...

[ 本帖最後由 劈柴 於 2008-10-12 01:28 編輯 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
--Stephen F. Roberts

回復 16# 的帖子

你對"巧合"既眼光太狹窄了...
當一件事...或者你所講一連串既事既可能性非常接近零...但經過無數既trail之後...也是會發生的...這就是所謂"巧合"...只是當發生了的時候...人人都只考慮到發生了的那個trail...就說可能性很低...所以是"巧合"/"神蹟"...沒想到有無數個不成功既trail...
而"神蹟"...如果真的存在...是不須要多個trail既...一次就中啦...

仲有...你同我地講咁多做乜...我都話"如果不能感到神是這麼真實,如何能信?"...
你自己信咪信飽佢...呢樹又冇人話唔比你信...但係你又要人同你信同一樣野...問你點解我又要信你唔係話冇解釋只要信...就係話人地冇資格信...咁你就省回啦...唔通其他人唔信會影響到你既咩? 唔會架嘛...altough"無信仰"係全世界增長得最快既religious group...但係你既信心唔會因為咁而動搖架嘛...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
--Stephen F. Roberts

回復 42# 的帖子

有時間限制?
咁今次你就係對時間既眼光太狹窄啦...
又或者話...你既世界觀同宇宙觀都太狹窄...
時間限制?
你估呢個宇宙得一個地球...得我地呢班生物??

吖話時話...你係咪唔認同我話你唔應該因為其他人唔信而影響到你既信心既講法呢? 點解你仲响樹嘗試說服其他人既?
--Stephen F. Roberts

回復 60# 的帖子

呢個星球既科學家未揾到其他星球有生物你就覺得係冇...咁你就係宇宙觀狹窄囉...
你睇時間淨係睇未來...仲係極端接近既未來...咁你就係時間觀狹窄囉...
你冇錯呀...冇得量架...不過有得比較...

又話時話喇...點解你咁好心機逐個逐個咁reply...但係就係都唔答我你係咪唔認同我話你唔應該因為其他人唔信而影響到?
--Stephen F. Roberts

回復 77# prussianz 的帖子

問下jie...
我一樓都知自己樣衰...但係唔代表人地係因為呢個理由唔答我架嘛...所以咪要問到佢答囉...
話時話喇...如果真係因為我樣衰佢唔肯答我...你幫我問吖...你咁靚仔...唔該你吖~
--Stephen F. Roberts

回復 78# 的帖子

講黎講去...都不過係因為生命中遇到挫折...有難題解決唔到...唔想再思考...自己放棄尋找真相既權利...但係因為自己都只不過係"機玄巧合"半推半就咁信左...見到其他人唔信自己既信心又被動搖...為左增強信心...於是就走去叫人信埋一份...
都係個句啦...自己信咪算囉...
--Stephen F. Roberts
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個