返回列表 回覆 發帖

[轉載] 陳冠希 張柏芝, 兩個基督徒互相缷責

陳冠希 張柏芝, 兩個基督徒互相缷責, 批判?

睇完柏芝占個訪問, 可能佢真係勇敢過亞嬌,
不過佢竟然用基督徙角度去批判陳冠希: " 佢 話 叫 班 女 受 害 人 盡 快 站 起 來 , 要 有 healthy life , 竟 然 夠 膽 擘 大 眼 講 大 話 , 以 為 信 主 就 唔 會 講 大 話 ? 到 我 睇 新 聞 好 失 望 , 佢 淫 照 事 件 後 信 主 , 好 失 望 好 失 望 , 話 自 己 投 靠 耶 穌 上 帝 , 擘 大 眼 講 大 話 , 失 望 到 想 同 陳 冠 希 講 , 耶 穌 唔 係 向 傳 媒 交 代 避 難 所 。"

佢地影響個社會咁大, 唔知明光社蔡某, 蘇牧等自己友又會唔會出o黎講番句野或者撐佢地呢?



註: 陳冠希事發後話自信o左耶穌, 張柏芝早在04年已信主受浸:

帕芝虔誠 排期受洗
夜夜讀聖經學懂包容

【明報專訊】張帕芝前晚出席「港澳全城樂繽紛」除夕倒數晚會,獲家人捧場,除媽咪、三個弟弟豪龍、帕文和細細佬「大番薯」外,還有一大班親戚,當帕芝在台上唱歌時,「大番薯」和三名小朋友儼如帕芝Fans,有節奏地大喊「帕芝、帕芝」,難怪帕芝對這個細細佬愛護有加。

不再跟傳媒抗衡

帕芝雖抱恙,但前晚心情勁靚,主動和記者說﹕「我以後都不會對你們(記者)不好、和你們抗衡,因為我已經是基督徒,每晚都看過聖經才入睡,若時間許可,每個周末都會返教會,現在正排期受洗。有信仰後,學懂了包容,人也開心和舒服了,以前嬲人實在太辛苦了。」踏入04年,帕芝希望平平淡淡,身邊的人都快快樂樂、身體健康度過一千年或一萬年,因她不想見到愛惜她的人離她而遠去,希望他們永遠伴她。事業上則望可更上層樓,如果可以的話找到個愛她、惜她的男朋友則更理想。
YAHOO ID: devil.jehowah
聖經係話基督徒應該要活出基督的樣式
所以比做代言人一滴都唔過分
係一個 representative
人地見到你就"好係"見到耶穌
回復 11# Jennifer

就好像老婆叫老公做傻咁囉
咁唔係用黎問候人,你同我講又係為乜呀?
回復 9# Jennifer

春代邊係用來問候人架
軍人代表國家,咁我都係國家一分子wor,好似美國佬出去打仗,d國民反對,都係因為佢地唔認同國家出兵啫...

水兄,唔緊要的,我都冇「春代」,下次淚兒咁問候你時,你先教訓佢啦...
回復 7# 淚兒


    對花姨要有禮貌一D呀淚兒~
回復 6# Jennifer

軍人只化表國家 ,不一定代表你的呀 ,春代
唔係fa,軍人不代表我wor...
回復 4# Jennifer

軍人是國家的代言人 ,是招牌的說法都有喎
幾時基督徒成了「耶稣代言人」?聖經那裡有說呢?
作为一个基督徒, 除了得到救恩之外, 我们也是耶稣的代言人. 我们必须活出耶稣的样式, 带着祂的光去传福音, 光照我们身边的人, 来荣耀神.

人很容易会犯错, 基督徒也是人, 不是神, 所以也会犯错. 所以我们认罪, 悔改及时时警醒不要犯罪.

不要论断人, 那是他们与神之间的关系, 我们没资格发言, 耶稣自会审判, 别因此让自己犯罪, 成为被审判的那个. 所以每当自己想论断人的时候, 就尽一个基督徒的责任, 拿起那个负担为他们祷告, 坚强他们的信心, 岂不是更好吗?  
1# Jehowah
他們是不是基督徒根本沒有影響

他們都一樣都要負起責任

我對於這個事件,是表示支持藝人的

他們既然已經出來發言,是值得會予機會改過的

在那段時間我特別不喜歡

那些打著揭穿藝人真面目的人侵犯他人私隱
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個