返回列表 回覆 發帖

★★★ 宇宙無敵,10個你要相信的理由 ★★★

宇宙無敵,10個你要相信的理由

1. 除了上帝以外你不可有別的神
2. 上帝有三個「位格」,即聖父、聖子、聖靈
3. 人生來就有罪,人不能自我拯救,而要靠耶穌基督的救贖
4. 因信稱義,人類憑信仰就可得救贖
5. 耶穌自稱是基督,證明他是救主
6. 耶穌由童貞女所生,證明他是救主
7. 耶穌被釘死在十字架上,證明他是救主
8. 耶穌死後第三天復活,證明他是救主
9. 耶穌基督無罪,證明他是救主
10. 信仰耶穌基督,心身被聖靈充滿,證明他是救主

朋友們!請你誠心相信並接受主耶穌作你的救主吧!
回復 [url=http://exchristian.hk/forum/redirect.php?
goto=findpost&pid=61503&ptid=5312]11#[/url] Guest from 218.102.157.x


哈哈哈!
好幽默!
上帝係由某某人抄襲其他民族的神話而成
點解佢冇被識穿?只係因為佢作得勁d姐
回復 22# beebeechan


    係呀 ,耶和華都只是眾神之一 ,當戰神的 ,只是猶太人當年出谷 ,心理需要安慰才年了人家的戰神來拜而已
本帖最後由 beebeechan 於 2010/6/20 03:39 編輯
既然你都無所謂咯 ,咁你又何切執著於你的耶教思想呢


也好肯定 ,上帝是出自美索不達米亞 ,阿述等 ...
淚兒 發表於 2010/6/20 00:57


耶和華是猶太人的神祇
猶太人這民族是發源於美索不達米亞平原
耶和華最先是啟示給美索不達米亞的人
上帝是出自美索不達米亞 ,阿述等地的神祇, 這是順理成章的事
有乜出奇, 大驚小怪
本帖最後由 淚兒 於 2010/6/20 01:16 編輯
話知你是人奶或豬奶
奶油或是豬油
beebeechan 發表於 2010/6/20 00:50

如你認為有需要, 又可令你安心
咁咪去信孫悟空囉
beebeechan 發表於 2010/6/20 00:50


    既然你都無所謂咯 ,咁你又何切執著於你的耶教思想呢

悟空, 係咪又係抄自印度神話?beebeechan 發表於 2010/6/20 00:50 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=61549&ptid=5312][/url]

也好肯定 ,上帝是出自美索不達米亞 ,阿述等地的神祇
本帖最後由 beebeechan 於 2010/6/20 00:56 編輯
西遊記的孫悟空都有七十二變,耶穌不過是小兒科而已。
龍井樹 發表於 2010/6/19 21:14


如你認為有需要, 又可令你安心
咁咪去信孫悟空囉



悟空, 係咪又係抄自印度神話?
回復  beebeechan


    你有理由我有奶油0者
淚兒 發表於 2010/6/19 19:47


話知你是人奶或豬奶
奶油或是豬油
不對...應如聖經所作的神蹟一樣...十個都嫌少...愈多愈信心強.........耶穌是王是救世主~~~ ...
Guest from 218.103.156.x 發表於 2010/6/19 17:34


西遊記的孫悟空都有七十二變,耶穌不過是小兒科而已。
回復 16# beebeechan


    你有理由我有奶油0者
沒錯,一個就夠了....發瘋,夠有力了吧.....
drsherlock 發表於 2010/6/19 13:05


每一個人都一有個信耶穌, 不信耶穌既理由.
你的理由不是我的理由
我的理由不是你的理由
回復 14# Guest from 218.103.156.x


    多多都唔夠死了 ,真的假不了 ,假的真不了
不對...應如聖經所作的神蹟一樣...十個都嫌少...愈多愈信心強.........耶穌是王是救世主~~~
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
本帖最後由 beebeechan 於 2010/6/19 05:52 編輯

要信耶穌, 不需要10個理由
一個便夠了.
如果要找夠10 個理由, 即無一個理由是有力的.
宇宙無敵,10個你要相信的理由

1. 吸收日月精華...自己由石頭爆出來
2. 身為大師兄...師父有三位高徒,即悟空、悟能、悟淨.
3. 遠付西天, 護送取經
4. 降魔伏妖
5. 封稱是齊天大聖,證明他是救主
6. 比丹爐火燒都無有怕,證明他是救主
7. 漂洋過東瀛後 學懂龜波氣功,證明他是救主
8. 死後多次復活,證明他是救主
9. 能集齊七龍珠,證明他是救主
10. 最後變成超級撒亞人,心身被力量充滿,證明他是救主

朋友們!請你誠心相信並接受 孫悟空 作你的救主吧~
信仰是我自己跟耶穌間的決定,當我立定心意後,我發覺原來有很多同路人陪我走這條路。大家有沒有想過,其實耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。

==
每人有每人既決定..咁你信就信啦... 你入得黎分享咁我地又可以分享下啦..  理性既角度點解唔信,上面已經有人講啦..  我比較持中性既態度. 因為我知道講理性係無用的. ( i mean whether you believe in something.)

不過.. 你知唔知點解要叫信仰呢..? 你信左係唔係更有信心呢.. ?  為何你發現有志同道合跟你一起會很開心?

叫信仰..因為要信.. 因為...唔多唔少..你心內都有唔相信既力量. 無論你幾完全(盡量)相信都好..始終有反駁反抗既力量. 咁如果要推持內心平和唔分烈..你只能尋找一致的想法..但. 基督教(你既教會)只能教你呢d叫罪,呢d叫魔鬼.. 佢地會叫你多d返教會..聽得多一點..  那'信' 的一邊就會有作用..  as long as 你係教會能滿足你既需要.. (任何的需要.. e.g. 有人關心.. ) 咁你就會去多d.... 佢地會好關心你係唔係全心信的. 佢地唔會關心你係唔係開心左.當然如果係既..佢就可以用你既故事去吹噓一下啦..

但你平靜的時間..唔相信的那一面又會出現..   當然教會已經同你講..呢個係魔鬼..

如果你真係全部100% '信' .你就唔會叫信.. 呢d 做 “知“.  知唔同信的. 知就係知.. 就算被人否定..你自己都好肯定.. 因為你知. 唔係信. 例如人地話我阿媽成日鬧我,咁樣唔係愛我.  我其實唔駛'信'我阿媽愛唔愛我的.. 因為我'知'. 知就係知. 唔駛理由的. 係心知.

如果你有任何懷疑,你應該自己去找答案.自己去搵自己既真理..直至到你知. 去多d 唔同既地方..去睇多一點.

你話... 耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。--> 呢個耶穌係你自己想像的神.. 你就讓佢入你心吧.. 你自己如何想像也可以.. 沒有人可以叫佢走的.   但你會發現..如果你真係耐心地看..所有呢個神既一切..都係教會人士俾你的.. 如果一個人. 無眼,無耳,唔識中英文. 只係得皮膚同味道既感覺.佢可以食, 可以打人. 佢生存..但係佢係唔可以信主的.. 因為佢聽唔到睇唔見.  無影像,無文字可以入佢既腦. 唔係入佢既心.  

你既神只係想像.

你話...........我立定心意後,我發覺原來有很多同路人陪我走這條路 --> 你決定心意次後.. 只有更分烈..更爭扎.. 更迷茫..  不單止你.. 跟你一起走的基督徒都係一樣咁迷茫的.   

因為你信既只係經文,只係假象. 真理會一再出現反對呢d教條的. 會反對呢d 唔人道既宗教..

. 好好享受你既基基生活吧..
回復 4# drsherlock

不是欠缺說服力這麼簡單,連大方向都弄錯了,那十點是不信耶教的理由:

1. 耶教專橫,否定其他宗教,將所有異教神明都說成是邪神假神。
2. 「三位一體」教義含糊混沌,亦缺乏經文作根據,叫人困惑。

3. 原罪乃欲加之罪,上帝造人他本身要承擔最終負責。
4. 因信稱義令教徒對自己的言行變得不負責任。
5. 經文中耶穌從未以神自居,舊約傳統彌賽亞是人不是神。
6. 童女產子違反常識,非有確鑿證據和詳細記錄不足為信。
7. 十字架是羅馬太陽神的象徵符號,耶經原文沒有提過十字架。
8. 人死不能復生,死人復活乃無稽之談。
9. 耶穌引導信徒自殘身體、指示信徒傷害不信者及向信徒灌輸有歪倫常的道德觀念。
10. 歸順耶教,良知就被蒙蔽了,變得是非不分黑白顛倒。
其實耶穌已經在你心外敲門,等著你讓衪進入你內心呢。

jp1 發表於 2010/6/14 15:01



    衪次次都來得不著時, 我有事外出了
回復 6# jp1

耶穌跟你說過什麼?是耶穌說還是教會說?
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個