返回列表 回覆 發帖

[新奇發現] 學者:無證據顯示耶穌被釘在十字架上

瑞典研究人員說,沒有證據顯示耶穌是被釘在十字架上受難的

瑞典哥騰堡大學的山繆森是研究基督教的。他說,他也是個虔誠的基督徒,非常了解十字架對基督宗教的意義。不過,他翻閱耶穌受難前後的希臘、羅馬以及猶太文獻,都沒有找到確切的證據,證明當時羅馬帝國的刑罰裡有釘十字架這一項。

他說,從他翻閱的資料來看,唯一提到十字架的只有新約聖經的福音書。目前的新約聖經是從拉丁文翻譯來的,但是拉丁文裡的十字架這個字還有別的意義,不一定是大家目前認定的十字架。

山繆森說,當時的文獻裡有許多關於耶穌的記載,卻沒有十字架的說法。因此他建議,聖經的故事已經很多了,大家讀聖經裡的文字就夠了,不要望文生義或是用自己的話來解釋聖經。

新聞來自:中廣新聞網
有目共睹,實至明歸啦.. 恭喜恭喜
回復 10# beebeechan


    you
十字架上受難的...只是一個 icon...一個情竟 去表現主耶穌既愛..係幾咁偉大..你信..係幾咁有 jackso.. 一個人受...全世界人既罪wor.... 但奇在全世界人都犯罪..不停地去犯.. 亦不斷有人痛苦.. 
講真佢死幾多億次都唔夠啦... 

佢地做既野係全世界最成功的.. 最成功既傳奇.. 只是一個傳說..再播下d方舟片.唔係..係爛木片.. 講係咩驚世乜乜乜.. 咁又有人信.


呢個世代都唔知有幾多人因為悶得滯走去穿孔...
回復 10# beebeechan

本來大家都未敢完全肯定嘅。但係,您居然連咁都要問,咁就唔駛再問啦
本壇中, 智力最低的會是誰?
佢借咗我個腦睇聖經, 所以唔駛用自己個腦嘛.

由於您冇, 或者自己嗰個壞咗, 都係要同人借
等佢用完我再借俾您吓
Don't know where God is but the Devil is in the details
回復  LCM


聖經又吾見得挎大,問題系冇幾多個人用自己個腦睇過聖經。林語堂話,保羅知多過跟耶穌幾年馢 ...
weiyan 發表於 2010/7/2 22:47



閣下果然係「冇幾多個人用自己個腦睇過聖經」 那一撮!
回復 6# LCM


聖經又吾見得挎大,問題系冇幾多個人用自己個腦睇過聖經。林語堂話,保羅知多過跟耶穌幾年馢彼得,三世紀的教父又知多過保羅。
如果林教授健在,一定會講70後木尸知多過早期教父,80後木尸可能知多過上帝。
回復 5# 淚兒

同意,聖經是誇大的書,你信佢一成都死!
回復 4# 沙文


    對!! 重有上帝!!
我國10大酷刑都冇此項, 極不合理。以吾中華禮儀之邦,酷吏之專業冇理由諗唔到此法
所以, 十字架應該只係好mild的刑罰釘10字架唔係佢地講得咁辛苦嘅
Don't know where God is but the Devil is in the details
雲海都講過了 : 十字架的希臘文是木柱而已
虛心向反基請救便可了。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個