離教者之家 討論區 | 百科 | 文庫 | 視頻 | IG | 手機版 | AMP手機版 | 聯絡電郵 | RSS 訂閱
 
AMP手機檢視本頁 手機檢視本頁 | 简体中文 | 字體縮小 字體還原 字體放大 |

離教者見證

※ 撰寫你的離教見證 ※

燈罩的背面,係最黑暗o既地方

日期: 2007-03-19
作者: 心傷人 來源: 本網見證

信主為我的救贖,已經有3年有多喇。日子雖短,但體會很深。今日的理智告訴我,我已經失救了。

太多事令我感失望:

     
  1. 聖經的失實,前後矛盾,世上的災難太多,上帝耶穌的言行令我覺得佢既邪惡,很恐佈,佢一個海浪,唔理好醜,但求就手,連信同唔信佢既人類都殺埋;佢全知全能就唔知係考驗定係折磨日夜祈禱的異國饑民;佢引起戰爭,令國打國,人打人,以吻合佢編寫既聖經劇本內容。佢鍾意點就點,把口就話愛人如子,行為上就刀刀桶人心口,我深感恐佈。
  2.  
  3. 教會的背後黑暗充滿階級主義與權力鬥爭,為左一D小事,可以借題發揮,教會只係滿足人既統治別人既慾望既工具。
  4.  
  5. 教會與教會表面同盟,實質互相搶奪人數,策略定下目標向無知的新移民埋手。
  6.  
  7. 牧者、傳道人的見證大話連篇,妖言惑眾,利用兄弟姊妹的無知擴充自己的野心,巧立名目大量騙取血汗金錢,記得有一次,一個傳道人離譜到用馬太福音耶穌講既:我o黎係要令你地家散人亡講經,令我呢個係中國傳統思想長大既小朋友最反感,深刻思考主o既神格,果刻我心諗:天堂我唔要喇,我寧願下地獄喇。
  8.  
  9. 教內的兄弟姊妹表面相愛,實質充滿鬥爭,沒鬥爭也充滿小圈子既偽善,背後被說壞話中傷,不知出現左幾多次。有錢靚仔永遠受歡迎;樣子難看學識低o既永遠都係被欺壓利用既一群。
  10.  
  11. 只要懂得演戲、克服良心、講D甜言蜜語,你就會受到虛偽的歡迎;默默的付出,真誠信主既弟兄通常只係待宰既羔羊。
  12.  
  13. 只要與信教的男女朋友分手,之前講得如何堅決信主的兄弟姊妹,都唔會再出現教會,都唔會再信主。
  14.  
  15. 兄弟姊妹對已離教的兄弟姊妹人情冷暖,世態炎涼。話知你同佢有幾年相識每個星期曾經共事7日,當你無番教會,如同陌路。離譜D既,小弟試過向跟進弟兄關心離教弟兄,得出佢咁樣既會答:「唔知佢呀,其實佢行為都怪怪地,有D問題o既……」當時真係小弟有D……

以上種種事,我都深切體會過,我信o既,唔係佢地口中o既異端,而係佢地所謂o既大教會o既支教會。

我又唔能夠以偏蓋全,可能真係有好好既教會也說不定,但係我點都唔會再信基督,因為我好肯定佢係一個局,一個騙局。

有D教會,掛住教會o既名,講白D,其實就係有牌黑社會。

「教會」只係一層羊皮,可以話比出面o既社會更虛偽,更難入目。

當初帶我入教信主的同學,現在已經離教了,昔日的種種在團契生活的日子只是一些虛假的幻象。

現在回想起,我真為過去的狂熱、出錢出力、真心信神及強行抑制自己的理智而感到無知可笑。

老實說,我也曾誤認理智為是否受撒旦的試煉而掙扎過,但我心中的理智戰勝了真正的惡魔,我感到恩喜,看過一篇「阿傑的故事」的分享,我更加知道原來有很多與我曾經熱血過的朋友存在,此刻我想分享我失救的解脫喜悅,支持更多在地獄邊緣既朋友回頭是岸。

如果閣下符合下列的要求,無錯,今後你們將會得到大喜樂,因為你將會失救,只係時間既長短唔同咁o者:

     
  1. 對人生問題充滿熱切求知慾,而且對傳道人發問過深入尖銳o既問題,Logic太強,學富五車,愛接納世界各方面既意見,愛批判學習;
  2.  
  3. 不喜出風頭,默默付出,做人低調,樂於助人,內心善良既朋友;
  4.  
  5. 朋友可能奇貌不揚,或是身體傷健,但是內心善良,真心分享既朋友;
  6.  
  7. 搵緊大錢而又表面無腦,實質內涵豐富、有分善惡能力既朋友;
  8.  
  9. 真心信主,信奇蹟,充滿理想既朋友;
  10.  
  11. 入世很深,內心堅強,為左得到宗教o既力量得求一官半職及為子女謀得名校o既朋友;
  12.  
  13. 因為想入教溝仔溝女而表面信主;
  14.  
  15. 因為溝仔溝女溝到手而表面信主的朋友。
     

有以上徵兆既朋友,唔好諗咁多,請即刻離教,(特別係「目的」6-7既朋友,因為你地只會為無可能o既o野付出緊,你地唔會有咩結果,唔好浪費你地既寶貴光陰喇)

唔好擔心咁多,離教啦!

唔使因為自己受浸或決過志,而覺得自己離教不守承諾,因為人地有心整個騙局比你享受,你無必要遵守咩o野承諾。

唔好克服自己既理智喇,朋友,唔好依戀咁多,虛偽既人際關係,只係一場霧水。

你會發現你會好自由,因為今後既人生係屬於你自己既,你會有很多發展空間工作順景,困難得到解決,因為你有好多時間考慮解決問題既方法做有意義o既事。

同時我想勸一D未入教o既朋友,諗清諗楚先好入會,唔係你會好後悔。


連結本網 離教者之家 2004-2024