返回列表 回覆 發帖

耶穌的五宗罪

本帖最後由 旁觀者 於 2016/12/20 02:07 編輯

移鼠自吹自擂為「道路、真理、生命」,鼠輩亦捧之上天,稱為「救世主」。然而,在一片喧鬧聲中,佢卻冇睇到自己係五毒俱全,惡孽纏身。
1. 不仁
    要講移鼠嘅第一毒,首先係無花果樹嘅故事。講起來,環保分子就要鬧勻佢祖宗十八代,為啥生個有神經病嘅衰仔,無端端要破壞環境,搞死棵樹?
    還有格拉林豬群嘅故事,移鼠將「魔鬼」趕入豬群,使豬群跌落山崖,被海水浸死。連哲學家羅素亦覺不可思議(除非移鼠在發神經):你移鼠有本事將「魔鬼」趕走咪得囉,為啥要整死班豬豬?
    毫無疑問,豬豬係白白死在移鼠手上咯。
    重有,呢個殺千刀,唔啱,應該叫殺萬刀、殺億刀,佢對世人充滿仇恨,要整死晒佢哋:「我來,並不是叫地上太平,乃是叫地上動刀兵」。又話「上帝」將判罪權全交俾自己,佢又將判罪權交俾手下班「靚」:「你們赦免誰的罪,誰的罪就赦免了;你們留下誰的罪,誰的罪就留下了」。咁就慘咯,有咗呢道聖旨,鼠輩要殺啥人就殺啥人,世上從此掀起一浪又一浪嘅腥風血雨,慘死在鼠輩手上嘅冤魂,數以億計。
    移鼠教唆殺人,背負以億計嘅人命,呢筆血債,真係一萬世都還唔完。
2. 不義
    義者,宜也。移鼠你正正經經搵份工,有木「扌豆」就去「扌豆」啦,點知佢好食攋飛,偏偏要去做黑社會,佢話搵錢容易喎:「我差你們去收你們所沒有勞苦的。別人勞苦,你們享受他們所勞苦的」。佢真係話到做到,收了幾十個爛仔做「靚」,派佢哋四圍收陀地:強搶咗伯法其村民嘅驢仔,又去勒索個撒瑪利人村莊。
    敲榨勒索不只,最冇陰功係呃個窮寡婦用來買隔夜麪包吃嘅錢。你班契弟呃呃埋啲錢,大魚大肉,叫個窮寡婦吃啥?你還吃得落口?
    移鼠專呃婦女嘅錢,還有一單。佢響伯大尼時,有個女人聽講話有個叫救世主嘅嚟咗,有咁好嘢?於是la la 聲攞樽值三十幾兩銀嘅真哪噠香膏,淋響移鼠個頭,有幾個「靚」條氣唔順。移鼠就話:「你哋唔係時時有我響度架,嗱!嗱!你睇人哋幾醒目呀。你哋以後都要學佢,到處宣傳,叫班福頭將值錢嘅嘢攞晒嚟!」
    移鼠行事,有時真係匪夷所思(又發神經)。佢教班「靚」出去行蠱惑時,只要喜歡,唔理屋主同唔同意,即管入去住,重要屋主好酒好肉侍候。唔達目的,就出去鬧通街。
3. 不孝
    俗謂虎毒不食兒,都唔知移鼠為啥對有縱橫關係嘅親人咁大仇口,教班「靚」將佢哋通通殺清:「弟兄要把弟兄,父親要把兒子送到死地;兒女要與父母為敵,害死他們」、「人到我這裏來,若不恨自己的父母,妻子,兒女,弟兄,姐妹,和自己的生命,就不能作我的門徒」。
    搵勻人類歷史,真係搵唔到有第二個咁不孝嘅忤逆死仔,講起都把幾火。
4. 不誠
    出來行蠱惑,放無煙大炮必不可少。移鼠就係條大炮友,講嘢冇句真。
    佢話信佢嘅,有病摸摸就好。係真嘅話,醫生都冇得撈咯。
    又話做佢條「靚」,唔怕踐踏蠍子同蛇。係咁我想借蛇王二堆五步蛇俾佢哋赤腳踩下,睇下係唔係真。
    佢又話信佢嘅,永不饑渴。邊個鼠輩信嘅,唔該你餓十日八日俾我睇下?
    佢更拍心口擔保班「靚」武功天第一,冇人可以打得贏佢哋,點知十二個香主,有九個俾人殺死,聽佢支笛都「香」晒。
    信佢嘅,要乜就有乜:「你們奉我的名,無論求甚麼,我必成就」。有咁筍嘢,鼠輩唔好執輸,快啲求做個皇帝囉。
    這個「先知」又話佢之前,冇人升過天,誰不知佢乜都唔知。中國響佢之前,都唔知幾多人升過天:夏啟、互人、黃帝、少昊時代嘅人,都唔使攞通行證,個個話升就升。
5. 不文
    呢個「溫柔嘅夫子」,原來講嘢重粗口爛舌。對於唔信佢係上帝兒子嘅人,唔係咒人入地獄受永火,就係要受永刑。大佬!呢個「永」字真係唔講得笑。你諗下,身體被火燒到皮開肉裂,吱吱作響,已經够慘,重要無休止受呢種痛。
    移鼠心腸真够歹毒。
    對於唔受敲榨嘅,亦要不停詛咒:「你們要住在那家,喫喝他們所供給的……無論進那一城,人若不接待你們,你們就到街上去,說:『就是你們城裏的塵土,粘在我們的腳上,我們就當著你們擦去。』」
    世間真有惡魔,移鼠就係個現實版!
讚!
歷史上的天災、人禍,從没一樣比得上一神教(耶極權、穆極權)禍害人類那麼深。
本帖最後由 beebeechan 於 2017/4/7 08:52 編輯
歷史上的天災、人禍,從没一樣比得上一神教(耶極權、穆極權)禍害人類那麼深。 ...
旁觀者 發表於 2017/4/7 08:33


用甚麼方法, 方式來『比』先?
比長度, 或是比粗?
比時間長, 或是鬥快?
只憑你一副豬腦袋來比?
回覆 4# beebeechan

"從没一樣比得上" 就即係冇得比啦。仲边有甚麼方法, 方式啫?
膝頭哥對上就比
本帖最後由 beebeechan 於 2017/4/7 11:55 編輯
回覆  beebeechan

"從没一樣比得上" 就即係冇得比啦。仲边有甚麼方法, 方式啫?
膝頭哥對上就比 ...
沙文 發表於 2017/4/7 10:57


又唔係我話比
係過條膀胱謝話比之嘛
您唔認為從沒一隻妖精嘅法術比得上主耶穌咩?
Don't know where God is but the Devil is in the details
用甚麼方法, 方式來『比』先?
beebeechan 發表於 2017/4/7 08:42

世上有那樣天災人禍比妖教殺的人多?歷史盲!
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個