返回列表 回覆 發帖

請接受一個基督徒的道歉

回覆 280# 沙文
禁食祈禱係為咗玩鬥望唔眨眼?唉……,我都你返書房讀書。
您返屎坑睇經哩。事實就記在經上,要等魔鬼走咗,天使先敢出現。事關魔鬼係佢舊老細,餘威猶在。

其實, 唔靠天主講嘢而靠餅生活之人有大L把。當然以阿穌有限的常識和粗糙思維, 講漏咗水、空氣、温度Roentgen讀數(或REM, roentgen equivalent man)。
不过今日我暫時唔同佢計較。
相反地. 我好似未見过有人單靠講耶稣, 唔食餅就可以生活。

若然這位版友有此奇技, 齋講耶稣就有屎痾,我誠意邀請佢youtube直播禁食祈禱marathon, 直至5大訴求都搞掂為止。

禁食祈禱冇规定祈幾耐咖嘛, 祈到靈或證实唔
先祈完, 咁至係信德的化境。right?達味祈禱就係祈到條lang仔香咗先祈完咖嘛
Don't know where God is but the Devil is in the details
覆#265
    這裏要講的有幾點:
1. 「我都係擺多啲時間同心機讀書,但係得閒都會抽時間上嚟聽下課。」
    你閱讀理解能力咁渣,最啱係同BB仔做同學,回去幼稚園由BB班重頭讀過。不過,你讀咗幾十年,仍然係咁個水平,都係白嘥米飯。
2. 「我就聯想到耶穌嘅教導」,移鼠嘅教導,你一句都唔聽,重好意思像錄音機一樣不停咁講﹖
3. 「旁觀者你追我九條街問我點解唔聽耶穌話畀你入嚟我屋企住」,我冇話要入你屋企住,而係話幫你搵幾個流浪漢入去住。你嘅閱讀理解能力真係太差。我有屋住,不用你戥我開心。
4. 移鼠派鬼徒收陀地,強行入住民居的情節是這樣:
「差遣他們兩個兩個的,在他前面自己所要到的各城各地方去。……(耶穌)就對他們說:要收的莊稼(陀地費)多,作工的人(鬼徒)少,所以你們當求作莊稼的主(喧賓奪主,威咯),打發工人(派馬仔)出去收他的莊稼(陀地費)。……不要帶錢囊,不要帶口袋,不要帶鞋,在路上也不要問人的安。無論進那一家,先要說:『願這一家平安。』 那裏若有當得平安的人,你們所求的平安就必臨到那家,不然,就歸與你們了(好好教訓他們)。你們要住在那家,喫喝他們所供給的,因為工人得工價(鬼徒為人做甚麼工呢?),是應當的。……無論進那一城,人若不接待你們,你們就到街上去,說:『就是你們城裏的塵土,粘在我們的腳上,我們就當著你們擦去。』……我告訴你們,當審判的日子,所多瑪所受的,比那城還容易受呢。哥拉汛哪,你有禍了;伯賽大阿,你有禍了。……當審判的日子,推羅西頓所受的,比你們還要容易受呢。迦百農阿,你己經升到天上,將來必推下陰間。」《路加》10:2」
    移鼠有問過屋主同意嗎﹖人家不理牠,還詛咒恐嚇呢。
5. 「你不可試探上主,你的天主……你要朝拜上主,你的天主,惟獨事奉他」。有疑問也不可質問,只管做奴才就是。那與專制極權的政府有何分別﹖(而且是更專制極權)
6. 「千祈唔好走出馬路中心斜坡」、「走上獅子山頂幾個攬埋一嚿轆落嚟」,係詛咒嗎﹖這就是天國(精神病院)同地上嘅分別﹖
7. 至於《瑪竇福音》第4章1-10,講明兩個問題:
    一,原來「天主」、「移鼠」和魔鬼是一家親。
    二,「實踐是檢驗真理的唯一標準」,移鼠和鬼徒一樣,最冇科學精神,一旦面對檢驗,就怕得要死,講東講西,四處迴避。
    三,「天主」係個白癡,「全知」嘅牠,「兒子」係啥料都唔知。
你最鍾意睇唯一鍾意睇唯一鍾意聽叫人打打殺殺嗰啲嘢
逃出魔幻紀 發表於 2019/12/26 15:00

    要講打打殺殺,還有啥比得上基督鬼教﹖
    妖書唔係要殺親族,就係殺異族、殺唔聽話嘅人。鬼徒成個歷史就係在打打殺殺中成長。
本帖最後由 beebeechan 於 2019/12/27 08:51 編輯
要講打打殺殺,還有啥比得上基督鬼教﹖
    妖書唔係要殺親族,就係殺異族、殺唔聽話嘅人。鬼徒成個歷 ...
旁觀者 2019/12/27 03:43 提交

中國既史書內都有唔少攻城,屠城,坑殺敵卒一二十萬絕不手軟,滅門抄斬,弒君,殺兄奪位。...記述。

各國民族的歷史都係咁。
回覆 285# beebeechan

係呀,我細嗰陣都係同您一樣咁講,先生問我:小文您做乜L嘢裝女同學裙底?罰抄一千次“我以後不敢裝女同學裙底”

tilt, 小蜂又夠係咁啦,凈係罰我。
本帖最後由 逃出魔幻紀 於 2019/12/27 12:28 編輯
覆#265
    這裏要講的有幾點:
1. 「我都係擺多啲時間同心機讀書,但係得閒都會抽時間上嚟聽下課。」
     ...
旁觀者 發表於 2019/12/27 03:36

今次你同以前有D唔同,有思考,不過唔明聖經意思同誤解我嘅發言唔緊要,慢慢嚟,但思維邏輯混亂呢樣嘢就要問題大啦,必須重視!
回覆  beebeechan

係呀,我細嗰陣都係同您一樣咁講,先生問我:小文您做乜L嘢裝女同學裙底?罰抄一千次“ ...
沙文 2019/12/27 08:57 提交

咁小文有冇條氣唔很順呢?

咪係....人人都係打打殺殺,
點解淨係指住經上記的來罵娘?
回覆  beebeechan

係呀,我細嗰陣都係同您一樣咁講,
沙文 2019/12/27 08:57 提交


    你老咗哩,點樣講?
咁小文有冇條氣唔很順呢?

咪係....人人都係打打殺殺,
點解淨係指住經上記的來罵娘? ...
beebeechan 發表於 2019/12/26 23:45


其實小文老咗都唔係唔想幫您 只是愛莫能助。
因为本版性質係基督教討論,所以不能討論中國既史書內都有唔少攻城,屠城,坑殺敵卒一二十萬咁off topic. 即使版主畀面小文, 唔即時ban, 但小文天良未泯, 會內疚
鬼徒殺死美洲億幾印第安人,十字軍東侵又死六百幾萬,果亞上百萬阿差被虐殺,異端裁判所殺嘅人數都數唔掂。
    古代誅九族已是十分殘忍,鬼徒連十族以外嘅人都殺,妖教係人類史上最無人性的東西,人類有妖徒,真係羞恥﹗
今次你同以前有D唔同,有思考,不過唔明聖經意思同誤解我嘅發言唔緊要,慢慢嚟,但思維邏輯混亂呢樣嘢就要 ...
逃出魔幻紀 發表於 2019/12/27 11:39

    又係空話﹗
    凡有點閱讀理解能力嘅都知妖書在講乜,只有思維混亂嘅「人」,先會有你嘅講法。
本帖最後由 beebeechan 於 2019/12/30 10:49 編輯
其實小文老咗都唔係唔想幫您 只是愛莫能助。
因为本版性質係基督教討論,所以不能討論中國既史書內都有唔 ...
沙文 發表於 2019/12/27 21:02


經上咪講得啱囉
你只係睇到別人眼中的小屑
睇唔到自己碌大杉, off topic

其實你成日都做咗經文既人辦, 應驗經上所說的
經上自己都係咁。這theory錯得好L離譜,佢自己都睇唔到。
由番文得知,事主只係一隻眼有大杉:And why beholdest thou the mote that is in thy brother's eye, but considerest not the beam that is in thine own eye?

另一隻眼則冇事,唔會睇唔到您嘅小屑。
Don't know where God is but the Devil is in the details
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個