返回列表 回覆 發帖

挪亞方舟

19# 撻Q猛男

其實,家中一向做開生意
就算自家光明正大,要做到一盤數你看上去整整齊齊又要從中抽錢或者資源挪用,又有何難?
單是一句跟某某合作,或者某某錢用來去了某某PROJECT某某資源/某某交通,當中多少去了傳教士多少去了維修,根本沒有人知
在香港還要宗教本身的在法是當是慈善,就算是政府支了錢拿了去傳教你抓個正著又奈何?

所以我以往就立志不自己不會為香港政府交一毛錢稅,也不會捐錢給教會背後的慈善團體
你看那個希殊搞了Faith Based League之後N個基督教團體拿著美國政府錢堆過去救濟的甚麼索馬里,埃塞俄比亞,現在是甚麼樣子?
21# Nomad

我好有興趣知道你點可以立志唔交稅...合唔合法架?
沒收入拿眾緩就不用交了嘛...
不過,我是打算去當美國人,在美國工作,不用交香港的稅(爆)
23# Nomad

美國人還不是一樣,他們連給該撒的東西都要刻上「in god we trust」wor,
交他們的稅不是更不爽嗎?
Jennifer>對唔住唔好意思漏咗,sorry sorry!

Nomad>啱,佢盤數俾得你睇,一定(表面上)靚靚,但如果有份收支喺手,你就可以遂項問佢問題,佢唔答或答得唔充份你莫揚佢出嚟囉,如果佢 forward 咗(俾如)$100000 俾 xyz 機構你莫問佢係做乜囉,如此類推。D做 auditor 嘅都知收到盤數一定係靚靚,但查吓查吓就會查出嘢,應該都幾好玩架!(建議﹕讀 accounting 又揾唔到暑期工嘅網友試試 )
有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
本帖最後由 Nomad 於 2009/7/7 11:56 編輯

>美國人還不是一樣,他們連給該撒的東西都要刻上「in god we trust」wor,
>交他們的稅不是更不爽嗎?

銀紙上的公仔寫甚麼在我而言都沒關係(反正我現在人工和稅都是電子轉賬付款,In God We Trust或者In Dog We Trust這些冷戰發明的法西斯玩意都是眼不見為淨)
但是在美國,政府資助宗教團體是違憲的
(沒錯,所以布殊其實單是這一條就已經可以被彈劾,不過當這查出來隨時關乎到美國「慈善團體」向外國輸出武器的案子時,就有種顧慮叫「國體」了)
所以至少我不用交100元稅有20元挪用了去出那堆傳教士只拿個神學MS去做校長的百萬年薪
(以教育資出為政府總支出40%計算,那是至少20%)


誰說香港是美式(西方)一樣的社會?連政教分離都做不到卻妄談民主的所謂先進都市。
25# 撻Q猛男


撻Q猛男> 都是兩個問題,就是一來無頭公數真是間間公司都會有,你抓了出來都不代表有人吃了錢或者公款挪用
二來因為香港沒有政教分離作為實質宗教自由的保障,你就算斷正他們挪用了政府資助去傳教,他們都是恃著有法可依口口聲聲說這合情合理(香港很多這些機構是盤數擺明只會拿錢去資助自己教會的設施出自己的糧,幾年前隨風就拿了份教會財政報告來查),還要聲大夾惡說你好去干涉宗教自由
25# 撻Q猛男

唔緊要,講下笑啫...我都冇諗住「報仇」,費事同班傻人一般見識
27# Nomad
講極你都唔明。
我係話你執佢盤數,你或者會執到D嘢出嚟,但如果你唔執,就永世都唔知,而且俾佢永世咁 abuse D捐款。依家唔係話佢用D錢去傳教,呢樣係理所當然名正言順,隻謊舟亦永遠都揾唔到架啦。但如果你見到佢帳目混亂,或喺某D項目上有 abuse 情況,如有D錢不知所踪,薪金過高或大欴大食等,公眾有權知道,換句話講,即抽稱佢,等佢知道呃得人錢,唔係俾佢亂洗。
----------
另有一事想請老哥幫忙,你知唔知除咗 H2O 之外,有邊樣 element/molecule/compound 嘅 solid state 體積係大過 liquid state? 喺笫二度駁緊耶徒D歪理,如知道的話請告知,thx。
有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
>另有一事想請老哥幫忙,你知唔知除咗 H2O 之外,有邊樣 element/molecule/compound 嘅 solid state 體積係大過 liquid state? 喺笫二度駁緊耶徒D歪理,如知道的話請告知,thx。

嘛...我系是Nuclear Eng,主科是Plasma Physics不是Thermo耶...
不過,順便查一查wiki就有一堆:
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_(properties)#Density_of_water_and_ice
antimony, bismuth, gallium, germanium, silicon, acetic acid
全都是Freezing的時候會澎漲的,慢用。
(雖然如果說水在化學上有種「特殊」的地位的話,又是真的)

你在哪裡駁歪理?
27# Nomad
講極你都唔明。
我係話你執佢盤數,你或者會執到D嘢出嚟,但如果你唔執,就永世都唔知,而且俾佢永世咁 abuse D捐款。依家唔係話佢用D錢去傳教,呢樣係理所當然名正言順,隻謊舟亦永遠都揾唔到架 ...
撻Q猛男 發表於 2009/7/8 01:11


嘛...抽稱一下,應該都有用的

不過如果你說私自吞的話,其實他們有時又真是很「無私」,畢竟教會通常都是反錢而拜權,行政人員都是貪權多過貪錢。

不過,如果要說的話,第一件事該是叫教會津校所謂舊教師全體減薪。
(拿個BA做十年有六萬五一個月,一個MS可以百萬年薪,你去找找人家美國Phd出來一個月多少人工才說)
30# Nomad
唔該哂,係喺個全無關係嘅 facebook group 度,我話佢兩句唔啱佢就 pm 我撩交打,pm 番去拳來腳往後已冇乜嘢講,料理咗lu。 Thank you!
有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
11# Jom

Jom 兄,都係你有先見之明...我今日發現,該討論區版主將我之前出的所有 (係所有,應該都有幾十個) 一野刪除晒...hee hee,可惜無聽你地話留底tim

而家睇下仲頂到幾耐先俾人ban account 啦
11# Jom

Jom 兄,都係你有先見之明...我今日發現,該討論區版主將我之前出的所有 (係所有,應該都有幾十個) 一野刪除晒...hee hee,可惜無聽你地話留底tim

而家睇下仲頂到幾耐先俾人ban account 啦 ...
Jennifer 發表於 2009/7/28 18:53


今次你冇用 word save 低 doc file 咩?
34# 龍井樹

樹兄...無啊,我想我是太低估反應過敏的管理員哥哥會如此衝動將我所有的post
一次過刪除 (也委實辛苦他了...)

不過,自此之後,我再出的post 都一定save 晒佢
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個