返回列表 回覆 發帖

教會令人脫離現實 自欺欺人.要清醒一點,不要令人太難受

偶然間, 發現了這個地方, 是魔鬼的地方? 還是只是偶然?
身為基督徒的我, 討厭分我是基基, 你是非基...大家都係人..如果咁分, 真係比小朋友講, 我係好人, 你係壞人一樣幼稚, 長大了...世界上有分好人壞人嗎?
在教會中, 听到不少人會說, 呀同常D非基會點會點..我地基督徒會點會點..(這一切都令我很反感) 一段定論常發生..
是香港教會文化? 我想不, 我也返了不同國家的教會...
在這個平台, 真的有感而發, 上帝也許不是令我們失望的那一個, 教會才是..那一個令人脫離現實, 自欺欺人的可怕的地方..而且, 真的要清醒一點, 令所有人不要太難受和痛苦..

遲D先再分享一D野.
始終人很容易走上極端, 我不想說所有教會也是這樣, 但當人在教會生活, 就會被整個環境所影響, 因為教會已成了你生活中的一部分. 失去了, 你不可想像.
曾經與一個男基拍拖, 他是全職侍奉, 在教會, 很多支持者, 在教會的日子比我長很多. 和他一起後, 發現他完全不同了, 又要求我作我不想做的事. 而且更發現了他很多不可告人的秘密(很可怕), 如果揭開了, 是一個很出名的教會的大醜聞. 我跟教會的牧師和師母傾訴, 我完全信任他們, 我仍很愛教會, 不想他會影響教會, 也不想這件事會影響教會的名聲, 所以就找牧師跟師母.
後來, 他們一直關心的, 原來不是我, 每一次也只是問侯我一兩句就立刻問我有沒有跟別人講, 他們沒有辭去該名人員, 眼見他一直在教會說三道四, 叫女孩不要婚前性行為, 要點點點, 更開班教導, 令大批人士支持他, 不少是女孩子..真可怕. 不過我沒有奸計得逞, 哈哈..只是覺得很可怕.
牧師害怕面對這一個問題, 我答應了他不再找任何人…大家高興地自己呃自己…很無謂, 人的生命就是要靠一大堆假言假語去支撐? 在別人的軟弱上取自信?
你要不分基基非基,這個我大概明白。

宗教的人很多時都以自己身為某教教徒而自豪,特別是基督徒經常十分高調稱自己沒有婚前性行為,你有沒有關我甚麼事?飯前祈禱祈好耐,咁其他人食先定等埋你?成家人去拜祖先,你就唔去或者企嚮度,咁屋企人有咩感想?

要唔分,唔該教徒自己唔好咁標奇立異先。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
基督教徒既二分法好低層次!
佢地飯前祈禱,話係感恩,我唔祈禱就話我唔識感恩!
佢地都癲既,我感唔感恩係放在內心,唔使做出黎,得唔得?
佢地把口做好事,實際做壞事,咁又點計?
如果食飯前要祈禱,  我只會感謝父母, 漁夫, 農夫, 同埋自己日日辛苦返工.
明白沒有?!

假如一生都比教會蒙蔽,  你真係好黑仔law.
你要不分基基非基,這個我大概明白。

宗教的人很多時都以自己身為某教教徒而自豪,特別是基督徒經常十分高 ...
抽刀斷水 發表於 2011/3/16 11:09


我見到果d教會行先, 屋企行尾果d人感覺真係好難受.
父母,兄弟姊妹一齊長大經過多少辛苦日子.  真正屋企人話落街食飯做節就話唔得閒,
平時放工都仆倒去d教友屋企就一定到.
佢地把口做好事,實際做壞事,咁又點計? <= 講得好

跟住好多教會嘅人就會話, 人誰無過, 人就係罪人, 唔好標籤佢地. 係, 人就係會犯錯, 不過我好反感佢地另一邊相對所謂非基督徒作高等級的批判~sigh~

通常我都好睇唔起呢D人. 就好似婚前性行為, 真係有人可以自己不停同人地婚前性行為, 一面係教會叫人地唔好=.= 痴線的, 跟住佢地就會話, 知而行難, 不要對他們那麼苛克, 人都有軟弱的時候, e.g.老師都會叫學生唔好講大話, 而罪在神中都係無分大少的 ....呢D就係佢地嘅理論. 唉, 可必要講咁多藉口去解釋自己的事..

一句..太虛偽, 太唔肯面對現實.

我不是思想極端人士, 我很欣賞教會對社會的貢獻, 亦非常同意教會對新一代的一些道德教導, 不過, 唔該佢地都要有同樣一定水平同理智嘅人去教人, 如果唔係, 真係垃圾教出垃圾來..唔好講一套做一套. 同埋, 俾返一D自由批判嘅空間小朋友, 唔好用利誘手法, 去令小朋友失去自我選擇嘅權利..
>佢地都癲既,我感唔感恩係放在內心,唔使做出黎,得唔得?

是,都是那句:

馬太福音 第6章
5         你們禱告的時候,不可像那假冒為善的人,愛站在會堂裡和十字路口上禱告,故意叫人看見。我實在告訴你們,他們已經得了他們的賞賜。
6         你禱告的時候,要進你的內屋,關上門,禱告你在暗中的父,你父在暗中察看,必在明處(openly)報答你。
7         你們禱告,不可像外邦人,用許多虛無的(vain)重複話,他們以為話多了必蒙垂聽。

全中~
我真係有試過去一個教會, 祈禱個陣(我矇住著眼偷睇了...哈哈), 有個男仔帶禱個陣係咁check個iphone...跟住佢就一邊講: "創造天地萬物嘅主, 你係幾咁偉大, 我地係多麼渺小, 多麼不配, 你嘅慈愛, 保守我地...blar blar blar.." 成十幾分鐘...

大家估下佢點解係咁check 個 iphone?
他的禱文在iphone中
可以係一半arm 咗, 因為佢install 咗聖經嘅app, 佢不停亂摷一D經文出黎讀, 成個魔祈了二十分鐘有多..完全祈完唔知佢想講咩

只是知道佢不停講一D經文..沒有關連的.
下,這不是叫做:

馬太福音 第6章
7         你們禱告,不可像外邦人,用許多虛無的(vain)重複話,他們以為話多了必蒙垂聽。

有時聽到人講野好似有文有路, 好似好有思想好叻咁. 其實佢只不過記得 聽返呢既野再好似錄音機咁播出來.  咪形成講一套做一套囉.
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
馬太福音 第23章
3         凡他們所吩咐你們謹守(observe)的,你們都要謹守遵行;但不要效法他們的行為;因為他們能說,不能行。
4         他們把難擔的重擔捆起來,擱在人的肩上,但自己一個指頭也不肯動。
回復 13# Alice


    唉..一D好流暢嘅人..我真係無心機听佢地講咩..一大串terms..聆聽你嘅話語, 賜我地以感恩嘅心..etc.有D人(可能我感受錯掛)係show 緊off. 我見有好多新入會嘅人因為佢地祈禱咁多terms都好緊張..驚自己祈唔到咁多terms..

痴痴地,,
回復 15# Guest from 210.6.173.x


    其實諗深一層,好多所謂專業人士,都係成日用 "手達" term呢招,等你班友唔明,以示自己既專業。(如果你傻傻地走去問佢D Term點解,佢地就會帶鄙視咁回應你,等你羞恥唔敢去問)

其實好多野唔係想像中咁Pro,只係外強中乾之嘛。同理,你估term多就多D屬靈既咩?
某程度上有信心相信上帝的人 係一種福氣
基督教既本質係非常之好
但好可惜,現今既教會大多推祟宗教狂熱
弄得一些基督徒 人不似人 鬼不似鬼
而且有好多偽基督徒充斥於基督徒中
這是我對基督教反感既原因
某程度上有信心相信上帝的人 係一種福氣
基督教既本質係非常之好
但好可惜,現今既教會大多推祟宗教狂熱
...
東風 發表於 2011/3/20 00:55


我想知D偽基督徒知道自己是偽的嗎? 一個幾具心理學嘅問題
我想知D偽基督徒知道自己是偽的嗎? 一個幾具心理學嘅問題
Guest from 210.6.173.x 發表於 2011/3/20 11:48



     等於無人會承認自己正在信邪教一樣。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個