返回列表 回覆 發帖

[轉載] 報佳音:一個犬儒觀點

報佳音:一個犬儒觀點
「陳傳道,今年我們搞不搞報佳音?」

「點解要報?」

「因為報佳音是向人傳福音呀。」

「低能,在街頭唱歌和傳福音,是兩碼子遠的事吧。」

「但我們要在社區作見證,所以要向他們報佳音。」

「平時你唔做?」

「聖誕節嘛,告訴他們耶穌基督降生。」

「老老實實,除左d新移民,香港有咩人唔知聖誕係紀念耶穌降生呀?」

「係,但係聖誕既意義被商業取代,有人以為聖誕節係紀念聖誕老人嘛。」

「fine,咁你去報佳音,係點報呢?」

「嗱,我地會去我地堂會附近的地方,向d街坊唱聖誕歌,然後同佢地講『耶穌愛你!』」

「就咁?又話傳福音?」

「我地有諗過做dd個人佈道既,但係平安夜報佳音想多d人參加,又有d人一家大細,大家又無乜訓練,我地唔想咁 side tracked,所以主要都係唱歌,想祝福社區。」

「咁你講清楚,係想傳福音定祝福社區?」

「報佳音,咪祝福左個社區囉。如果有人有興趣,咪同佢介紹教會,同傳福音囉。」

「具體來說,祝福左個社區d咩呢?」

「佢地聽到福音囉。」

「錯。聽到你地唱歌,唔等如傳到福音。」

「咁呢d係教會既社區見證丫嘛。」

「講清楚d,點樣係社區見證呢?」

「有教會係社區報佳音,d舖頭都好 welcome 我地,又有人停低睇,d人睇得好開心架喎。呢d咪教會向外作見證囉。」

「喂,如果劉德華黎呢頭拍戲,d舖頭仲 welcome 佢,更多人會停低睇,d人睇得仲開心喎。咁即係點呀,你當街頭表演係教會見證呀?」

「唔係,咁我地想社區認識我們嘛。」

「again,點解平時唔做呀?點解要趁平安夜呀?」

「因為我地不嬲都有報開佳音,大家都報得好開心,咁咪搞囉。你問咁多做咩嗟?」

「即係咁。嗱,你當我係傳道,問我搞唔搞,我就照直答。我一開始就問一個最 fundamental 的問題:點解要搞?你答左我幾樣野,樣樣都好似有道理,但係我就覺得你地係為搞而搞,唔搞唔安樂,係為左自己的安全感而搞囉。你既然講到自己係要作見證,其實你係咪要諗下呢個社區其實需要d乜?要同社區連結,靠咁樣一年一劑報佳音,係唔 work 架。你要做,就平時做,咁樣係平安夜晒馬,會唔會只係自 high 多過為他人?為甚麼要報佳音,這是最根本,也是最重要的問題。」

(後記)

事有湊巧,或是出於聖靈感動,在下出 post 一會,就看到 BT 兄的一幅相。相中一班信徒對住「空氣」報佳音,卻不上前關心露宿的婆婆,畫面極為諷刺。圖片引來廣泛討論,有些人和在下觀點相若,不喜歡這種「自 high」式報佳音;有人則對報佳音人士較為仁慈,認為報佳音也有價值,是聖誕的傳統活動,有也無妨,總好過無。在下堅持一點,要做,就要知道目的,目的是為了社區的話,就要從社區的需要著手構思,不要為做而做。


http://chandoremi.wordpress.com/2012/12/25/1-573/
這張相的迴響還上了蘋果日報:

寒天街頭 冷漠報佳音

前晚平安夜,八方有唔少朋友都出咗去街頭派發物資畀露宿者,喺佳節前夕,同低下階層一齊分享愛與關懷。有老友就喺深水埗街頭見到一個詭異嘅畫面。當晚,有幾十位基督徒喺深水埗街頭報佳音,高聲誦唱詩歌,但佢哋眼前,就咁啱有一位露宿者瑟縮街頭。

天寒地凍,嗰群基督徒繼續高聲唱歌傳福音,但近在咫尺有最需要關懷嘅露宿者喺度,佢哋就偏偏當人哋唔存在,眼尾都唔望人哋一下。有人就拍下呢個場景,張相喺網上瘋傳。有目擊者睇唔過眼,認為基督徒報佳音,都係想將福音傳開去,但點解佢哋可以做到同個社區咁割裂?懶理民生困苦,途人都為之側目。

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20121226/18113984
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
汶川大地震之後,香港有大量基督徒到當地傳福音,教災民『感恩』!
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個