返回列表 回覆 發帖

一個經驗

我是社工學生
舊年派左去荃灣一間小學實習,
當然還有另一位女同學一同出行LA.
佢係一個係社會做左幾年野的人,
而我就ONON車車,咩都唔識少少的人,
我地開頭講好左,如果有咩事,可以幫到手的,要互相支持.
因為我們的Supervise是一個KILLER,好嚴LA,舊年眾肥左兩個學生.
所以我地都好驚,要互相照顧.

第一件事:開小組活動
我問她小組的對像是什麼年齡的人
她說她的小組主張「愛」,希望是一些年齡較細的同學仔
我說:愛當身是很抽象很玄很幻的東西,你怕唔怕難做啊
她言:就是抽象,小朋友想像能力好,所以更加要教識佢「愛」
於是我們把學校比我們的名單中,按年齡分開了,大的比我,細的比佢

見完啊 SA後,佢比人插到半死,其中一個原因是因為對像年齡太細.
佢見完後問我可唔可以同佢換一換人,我說這個可以,但要等我見完啊SA ,我們明天才談吧.

到了第二天,我們談的時候,她已經把自己要的人分好了.
基本上,把我原有的人換走了7,8成.
當然我也算一個脾氣不錯的男生,
我說:你咁快手啊,唔等埋我.
於是我看了名單後回應她,
「我可以同你換一D人,但係呢到太多LA,如果換晒,就輪到我個小組難搞LA」
她給了我很多意見,關於我小組的進度等,
(老實說,從來未試過如此熱心,因為開頭我問佢有關小組問題,佢都係叫我自己試下諗)
於是,我還是舊有的立場,因為小組的計畫書已經被啊SA批准了.
可以換人,但冇可能換走咁多人,有一D人的一定要留低.
她,一個成年的女性,係我面前放聲大哭(我真係好驚女人喊)
我:嘩...喂..啦,啦,啦!你咁樣,,我真係難做,,,,不如你揀其他人冇揀的人啊,,,
她:唔得啊....
講左一大輪,原來在昨天晚上,她已經EMAIL 啊SA ,把名單交左比佢,眾話我同意左.
當然,我都鬧左佢一大餐,佢都講左好多句對唔住.....
我叫佢,,自己同啊SA 解釋,,我一個人都唔換

後來,,我又諗,,,不如算LA,,,只要改改活動的內容,,,,其實我個小組大有大做,,細有細做組!!!
於是完了件事.
(呢件事,,我冇同啊SA 講,因為呢D誠信問題,,,啊SA肥佢都唔定,,都冇同同學,,只是同一兩個中學同學講,費時佢又比人傳來傳去,,因為事非傳傳就唔知變D 咩出來)
眾有一件事的,但我唔多講LA....諗起都有D嬲,,我份人記性又衰在太好!!


之後我地都PASS 到!!!還神還神還神還神還神還神還神

今年,又有新的一班人去實習,於是當然問下我地有咩方法LA

我就將自己做野的方法,什麼什麼的都同我班師弟妹分享啦,
我記得啊SA 讚左佢,文件處理得好好..於是就同班師弟妹話,可以請教下佢.
班師弟妹因為問左佢,佢都冇分享到D咩,所以問我有冇睇過佢的任何文件,
我話:冇啊!!!其實一份都冇睇過,反而我請求佢幫我睇就有.
班師弟妹:咁佢有冇野教你.
我:佢次次睇左都話OK,我都係自己改架咋...放心啦,,到時唔識,,,啊SA又唔會鬧得你好甘.佢有冇教你其他野啊??

班師弟妹:佢話如果想高分,就一定要做到你partner做唔到的事.咁你啊SA覺得你叻過佢,自然會LIKE你,係啊SA面前表現更多的熱情,講多D野啊咁......


我聽完第一句話.....呢D就是信左十幾年主ge人所有的心態

我也明白到點解問親佢d野,答覆都係唔知/自己試下諗啦/都冇咩特別等等
每次講野都爭住講,有時講埋我個d
原來骨子中不斷地計算我.

到底是她個人問題,,,還是宗教問題......
但我已混合了,佢是一個有問題的基督教徒
回覆  大眼


  其他呢類基督徒係最虛偽的, 第一件事,講真我讀書時就係咁樣, 不過後來讀大專時已經無做,  ...
Thompson 發表於 2014/4/15 15:37



    無錯, 部份人係偽君子。
回覆 2# 大眼


  其他呢類基督徒係最虛偽的, 第一件事,講真我讀書時就係咁樣, 不過後來讀大專時已經無做, 因為我覺得計計算算真係好辛苦, 第二件事是信用的問題, 如果我要拍拖早走, 我會坦坦白白絕不會這樣,所以呢類基督徒真係好虛偽
據說社工係好多基督徒的,就你觀察佔多少百分比?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
另一件事,唔多講la,,
就係應成幫我手,結果遲到早走......幾個月後比我發現當日所講的急事就是去左mk拍拖.


後來.....我班基督教朋友叫我有時在政策討論上,唔好太激,,句句jer住人,,
我話態度上可以改下,,但其實我都係據理力爭,,,我係學校都驚,,日後點幫client

佢話我有時會攻擊人宗教,令人唔中意......
我話我冇啊,我只是頂唔順d人,係咪都用聖經來講政治,,,最好就政教合一,等佢地中意點就點...
又冇發現自己其實不斷打壓緊其他人,,,,,
於是講講下,,先知原來佢一早就好討厭我,,,,周圍講我是非....
唉.....聽到我....唉左一聲...
因為佢的是非成功令我有幾分鐘的唔開心,,,,,
我愛我的家人,朋友,愛人>其他人
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個