返回列表 回覆 發帖

明天請帶您心愛的小強去沙田



【寵物好去處】貓狗雀兔倉鼠齊集教堂 接受環保聖人祝福
好多寵物主人都當自己嘅寵物係囝囝囡囡,去邊都想帶埋佢哋。有冇諗過,可以帶埋佢哋齊齊去教堂?今個星期日,機會嚟喇。無論主人本身係唔係教友,無論你養緊嘅寵物係乜嘢品種,都可以參加由沙田天主教聖本篤堂主持嘅寵物祝福。

聖本篤堂的寵物祝福禮已有十多年歷史,每年的10月4日聖方濟日,或之前的星期日,數十至過百隻不同品種的寵物都會齊聚在聖本篤堂,接受祝福。聖方濟是天主教的聖人,相傳他能與動物溝通,對自然萬物特別愛護,被稱為「環保聖人」。因此聖方濟日會有為寵物祝福的傳統,宣揚愛護動物的心。
祝福禮於外國非常流行,過程包括唱聖詩、祈禱等。過往參與的寵物有貓貓狗狗等毛孩,也有烏龜、金魚、雀鳥、兔仔、倉鼠等小巧寵物,甚至有人曾帶鵝去參加,祝福寵物健康成長。各種寵物的主人濟濟一堂,交流飼養、愛護心得,場面熱鬧,成為了一年一度特別的寵物聚會。
日期:2016年10月2日(星期日)
時間:下午2時正
地點:沙田沙田圍崗背街七號 沙田天主教聖本篤堂
記者:李珮禎  
http://hk.apple.nextmedia.com/re ... t/20161001/55715346
wa HaHa,有趣
受傷害的人
乜基督徒唔係带隻羊去接受祝福完就BBQ咩?
哎吔,知道得太遲了。

一時半刻,真係好難捉咁多蛇蟲鼠添。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個