返回列表 回覆 發帖

[轉載] 又好難怪佢,我都會

教宗方济各承认祷告时会打瞌睡
(联合早报网讯)罗马天主教教宗方济各坦承,祷告时,他有时会不小心打起瞌睡,就连圣人如圣女小德兰偶尔也是会打个小盹。

中央社报道,方济各在10月31日放上Youtube的天主教电视台TV2000节目中说:“我祷告时,偶尔会睡着。”

他提及19世纪法国修女:“圣女小德兰(Saint Therese)也是。”他还说,基督徒应该要觉得像躺在天父的臂弯里,而在臂弯里,就很容易打盹。
http://www.zaobao.com.sg/realtime/world/story20171101-807570
祈禱是在念宗教八股文,唔「恰」眼瞓就有鬼。
本帖最後由 leefeng 於 2017/11/3 03:05 編輯

因為已經知道禱告是冇用的,根本沒有什麼上帝會聽到,只不過是身為教宗這個聀業工作需要的一部份,所以唔瞌睡就有鬼了!

試想下:如果教宗確知真有一個神在,他/他們敢打瞌睡嗎?未死过!
個神咁鬼悪,郁啲又話拋人下火湖,郁啲又話罰人世代受苦!

連個teresa老尼姑臨死都話從冇見到主?(够坦白)
嘩,呢個老尼姑浪費咗一生既青春比上主,又幫教庭cap咗咁多水,身為boss的上主唔比花紅都應該現身撫慰下件老尼姑下屬吖,而且又可以從佢個口賣下廣告,等多啲人信主,不是一舉兩得咩?

個老尼姑同呢班教宗教牧完全冇見過主?
究竟係佢地唔識産生幻覺吖,或係佢地唔識講大話呢?

咁高級接觸到上主既人物都見唔到主?咁奇?(但有d虾毛教徒话上主日日同佢倾计,上主大细超?)
老尼姑重要死前反咬上主一口?教宗又話祈禱到䀫曬眼瞓?

這證明乜野?简单:證明上帝係流既!

返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個