返回列表 回覆 發帖

搵笨概念大踢爆之-小心駛得萬年船

2010年某天深夜,加拿大Ontario小鎮Trenton,一個貨車司機駕車行經一T字路口,轉彎時車頭燈掃過一間屋及其旁邊的空地,附近周圍乜都冇,就只有嗰間屋。他看到空地上停放著一輛SUV.情景有些奇怪,點解屋主/訪客泊車要泊得咁L遠?當時佢正在貨運,只放在心中,繼續做嘢。

第二日新聞,鎮上昨夜發生兇殺案,佢認得新聞片上嗰間屋就係昨晚佢揸車經過嗰間。佢同差佬講昨夜他見到的情形。

CSI出動,在空地上找到車胎印,憑輪距斷定型號,排查附近Nissan SUV車主,找到一名空軍基地司令Russell Williams上校,死者正是佢麾下基地一名女兵。

原來上校乃變態佬,幾年來在附近常潛入民居偷女人底衫褲,自己著埋上身玩selfie. 近來終於忍唔住手,殺咗幾個女人,差佬一路都查吾到。


嗰晚佢好小心,驚被人見到佢架車在下屬屋企出現,所以特登泊得遠些,寧願行多幾步。

點知就係因為小心,引起貨車司機注意。如果泊在屋的driveway,根本不值得貨車佬好奇,而且paved driveway唔會留下車胎印。除非先前行过泥路。

小心得滯,仲衰。
但係都應咗「獵狗終須山上喪」、「上得山多終遇虎」……
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
好比扑野戴左套都唔一定安全
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個