返回列表 回覆 發帖

[發問] 钱才是生活中一切问题的根本!

回復 11# 伊莎貝拉 的帖子

就算基督徒去非洲後人們有飯吃...也不代表那是"神的恩典"...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
--Stephen F. Roberts

回復 21# 伊莎貝拉 的帖子

他們的邏輯:
1. 乜Q都係"神的恩典"
2. 有"神的恩典'就不需要anything else
所以:
1. 運送物資代表是神的恩典
2. 伯母捐錢助養是神的恩典
3. 物資運送表非洲人會有飽飯吃
4. 就算冇飽飯吃, 那依然是神的恩典...who cares非洲人有冇飽飯吃...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
--Stephen F. Roberts

回復 26# 伊莎貝拉 的帖子

沒錯...是吃飽飯冇事做的人想出來無聊兼奢侈的time killer...
--Stephen F. Roberts

回復 60# 的帖子

我娘現在的薪水是$30.00hkd/hr...
她可是個有過25年工作經驗的秘書耶...
萬多二萬元薪金?! 經濟蕭條呀老友...
傳教什麼的現在不用減薪嗎?
這不是奢侈是什麼?
介意我問一個問題嗎? 你是在讀書還是工作? 如果在工作那你的薪金是多少?

"你真係有病...反教反上腦"
同一句說話回你:
你真係有病...護教護上腦
--Stephen F. Roberts

回復 80# 的帖子

唔好意思...冇睇IP...太多像閣下一樣沒有註冊的人...assume咗嗰個係你...sorry...
不過你話自己搵緊幾萬蚊個月...又話教牧人工"只"是不超過二萬元...已經反映咗你跟本唔覺得萬幾二萬銀甚至是幾萬銀一個月係好高薪...
你又假設林夕他"並非住在大城市,月入也不是高薪的一群!!!"...就已經有狗眼看人的感覺...although你話你冇歧視中國的意思...卻唔多唔少有歧視低收入人仕既口吻...
再者...奢唔奢侈唔係只睇薪水...還有當地既消費指數...再講..."generosity is not measured by how much you give...but how much you have left..."
總之...你所講的一切都給人一種你根本不知道什麼叫做貧窮的感覺...
btw...我真係唔明我地點樣"得罪"人...大家只是在這裡discuss...卻常有教會人仕到處人生攻擊...講真嗰句...你地要同他人對話又唔用人地既邏輯...我都唔會去基督徒屋企吔飯...但係人地祈禱嗰陣我就起筷啦...
--Stephen F. Roberts
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個