返回列表 回覆 發帖

關心妍暗窒千嬅 冇義氣 正生被查 籌款打退堂鼓

本帖最後由 Jennifer 於 2009/9/12 23:59 編輯

關心妍暗窒千嬅 冇義氣 正生被查 籌款打退堂鼓


【明報專訊】關心妍為正生書院學生籌款的一連四場「妍亮生命音樂佈道會」前晚開鑼,正生書院因帳目問題而被廉署調查,早前曾傳出楊千嬅因此而「臨時縮沙」,拒絕擔任演出嘉賓。關心妍證實已邀請吳浩康取代千嬅擔任今晚的演出嘉賓,她更在台上暗窒千嬅沒義氣。

前晚擔任佈道會演出嘉賓的,是曾傳出退演的梁詠琪,關心妍介紹她出場時,突然滿有感慨地說:「在娛樂圈很難認識朋友,不過有些人是有義氣和有愛心!」兩女一見面就擁抱,關心妍大讚GiGi有義氣、有愛心。問到是否暗窒千嬅「臨時縮沙」?關心妍說:「千嬅有致電我說不好意思,她工作撞期了,要做保良局的Show。本來她想改做這晚或翌日的嘉賓,但我已安排了梁詠琪、王祖藍,配合不到。」

聲稱工作撞期

關心妍明白千嬅要做兩個騷很辛苦,所以她邀請了吳浩康擔任尾場嘉賓,並以過來人身分分享重新做人的經歷。問到可有想過邀請衞詩或關楚耀演出?關心妍說:「沒聯絡到,今次為正生籌款,每個人有自己的立場,希望下次有機會。」由於佈道會門票價錢廉宜,關心妍表示4場演出的善款不超過10萬元,她會再將4場騷錄製成唱片推出籌款。至於籌得的善款,她強調會跟進,多會用作正生學生吃自助餐或到主題公園的經費。

梁詠琪:應承了便出席

GiGi表示答應了演出,就沒想過缺席。對於千嬅「臨時縮沙」,GiGi避而不談:「我兩星期前問過,見近期沒什麼事(正生是非),所以來支持,我主要來支持正生學生,他們都很有活力和陽光氣息。」對於善款去向,GiGi認為這段時間講錢較為敏感,而善款應用作購買物資,好讓學生直接受惠。提到被大讚有義氣,GiGi再次避談。

[10 萬蚊可以食幾多餐buffet 同去幾多次主題公園??]
Thanks!
7# Jennifer
poster:

支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
如果個個教徒都學關心妍,政府又支持,監獄裏面啲犯特別係啲黑社會咪可以在刑期內暫時離開監獄用市民既錢環遊世界?
本帖最後由 Jennifer 於 2009/9/13 16:12 編輯

老友,佢地張poster牛乸咁大隻字寫住「本音樂佈道會一切收益扣除開支後全數捐贈正生書院」wor,咩叫「一開始都係諗住幫學生」?

(hmm...唔知點解之前link 張poster而家唔見左??)

我姑終覺得請佢地飲飲食食係冇point 囉...係就做d有教育意義野啦

去「挪亞方舟」field trip = 將隻肥羊從狼口救出黎然後再交俾獅子囉...
當時人的回應錄影:

支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
好好地一個show,就咁徙左,我如果買左飛先知原來自己貼緊人地去食buffet & 迪迪尼,我留返d錢自己去食 & 玩好過...
嗯,你說得對。可能妍姐都覺得那些錢還是不經正生的手會比較好,但又總要找個地方去把它花掉。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
關心妍窒千嬅冇義氣,其實佢地咪又一樣。

我估計成件事應該係咁:

關心妍見正生「呻窮」,咪一眶熱血攬上身幫佢地搞籌款concert囉。點知後尾爆出正生原來咁有米又刻薄d學生,佢唔好意思cancel個concert,咪惟有照做,但係d錢唔俾正生,變左俾d學生食左佢算囉。

不過,d學生去多一次or少一次buffet & 主題公園有乜分別?真係要俾錢d學生唔經正生,買textbooks,文具甚至電腦之類都得啫。buffet & 主題公園,個feel 似幫"make a wish foundation"咁,但係呢班o靚仔suppose出黎之後學乖左,大把機會自己資助自己去buffet & 主題公園,你而家俾佢地「不勞而獲的享受」,係幫佢定害佢?
幹嗎對正生學生這樣豪華消費?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個