返回列表 回覆 發帖

嗨!回來了!

各位網友大家好^^.

游了兩月,又回來了.

這趟旅程很倦,還給少奶罵個半死,更揚言再來一次無限期押後歸期的出差,必定引發首次歸娘家.

不過這趟旅程很有價值,一年來的預備看來湊效了,出發前送出的辭職信亦將生效,休息了好幾年,還是忍不住再參加這場大賭局.祝我好運吧!^^;;

下星期將又要再出發,出發前還是想跟這裡幾位老朋友聚聚頭.有時間請告知.

>水 你個網依然係大陸同巴基斯坦都俾人block咗,何故?我己經經由香港公司server個ip browse都只係睇得唔寫得...查一查好喎...另問候府上各人安好...

>龍哥 據聞上次酒會中對你大不敬,雖然被阿水傳染酒後斷片(係完全無晒印象),但每念及心總慽慽,如有期再遇細佬預備跌打酒待候,任打唔嬲,但唔保證唔還手,哈哈.......如果唔介意酒債肉償既話,咁我欠你一餐金既便是.
做好男人,是讓身邊所有人開心
做賤男人,只是不想自己太傷心
我係斯文人, 唔會下下講手既 (唔夠打, 冇法啦...).

我幾時都咁得閒, 不過唔飲酒齋食下飯會安全 d.
查乜鬼丫,唔係為左今年祖國諧諧穩定,我早就上京同乜總物主席嘈過啦。呢個國家閱兵咁壯麗,我都有功勞架!
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個