返回列表 回覆 發帖

[轉載] 請簽署投訴景教經內容不雅大行動

http://truthbible.net/bloodybibl ... complaint/thx.shtml

今天中大報因有涉及亂倫及人獸交的內容被判為二級不雅物品,熱愛令人戰慄的聖經的你一定知道,聖經不只有亂倫情節,而且其不雅程度比中大報有過之而無不及。其中包括女兒迷姦父親(創世紀19:31-36)、父親把女兒推給別人強姦(創世紀19:5-8)、把妾士推給別人強姦致死然後再碎屍(士師記19:24-29)等等。以此看來,若聖經也被投訴,他們實在沒有理據不判聖經為二級不雅刊物,要求聖經要用膠袋包著及加上警告字句才可發售預18歲以上人士。

為了把聖經的戰慄真相發揚光大,本網聯同數個反基網友趁這時機發起了這個告聖經大行動。

若同意以下投訴信,請填上你的名稱(不一定要全名,X先生,Y小姐,Mary Chan,Peter Ho等也可以)及電郵,便可把這封投訴信立即也以你的名義寄到影視處。估計是次行動將會有50-100人參與。

投訴人數達到一定數目,我們會發新聞稿到各大報章雜誌。敬請留意未來數天各報章雜誌的新聞。
Don't know where God is but the Devil is in the details
原帖由 沙文 於 2007-5-15 07:22 發表
http://truthbible.net/bloodybible/activities/biblecomplaint/thx.shtml

今天中大報因有涉及亂倫及人獸交的內容被判為二級不雅物品,熱愛令人戰慄的聖經的你一定知道,聖經不只有亂倫情節,而且其不雅程度比中大報有過 ...



史仔  第一個支持老大 ~!
花開花落花無缺!

對付教徒三式: 不主動、 不抗拒、 不負責!

善哉!善哉!

施主!

放下屠刀,立地成「仁」,唔好再做埋d無聊事吧!

你唔信人地o既教,唔緊要,但做人唔好做到呢咁「無氣量」,本人估計你之前應該遇過d咩事才會去到咁!

憎恨一個人辛苦,憎恨一個宗教,你會更加辛苦,起碼,你知唔知你o既仇恨已去到忘我的境界,連自己做緊d咩都唔清楚。

施主!對唔住,我唔係想同人地o既宗教維護d咩,但至係覺得你有d失去理性。

施主!放手吧啦! 唔好再去攻擊人地宗教了!


無我 字
我聽您話,唔再做唔投訴聖經d無聊事吧!

我都好有氣量架啦,既然您估計你之前應該遇過d咩事才會去到咁,就唔怪得我啦嘛。我又唔怕辛苦既,苦、集、滅、道皆平常事,大師您修為湛深,唔會唔知卦?

我本來就係比較感性的人,並非失去理性。我亦冇攻擊人地宗教,個宗教我都有份架陰功
Don't know where God is but the Devil is in the details
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個