返回列表 回覆 發帖

點解基督教係一神教?




自從Chariots of the Gods出版之後,創立一派理論: 古代地球人見過外星人,以為佢地係神仙,由此,宗教就誕生了。
前一排,The history channel又番兜這個題材,本來我都唔buy UFO理論,因為UFO有一個死穴,未算係對聖經的圓滿解釋,但都算幾有趣味性,起碼用UFO觀點睇聖經比gay督教有說服力。而後來我亦頓悟解開了這死穴。

UFO理論有咩死穴呢?若然外星人能造咁先進UFO來到地球被原始人誤以為係神仙,則外星人科技必勁,外星人智力必高。
但係,聖經的天主,做嘢顛3倒4甩甩漏漏,點可能係科技勁智力高呢?所以,天主不會係外星人。

直至我買第一架車,我發現這推論係錯的。好似我咁,我唔識整車,但只要有錢都可以買車,揸車又唔須要好高智力啫?

所以,古代猶太佬不幸地只係同一個有錢買UFO而又識揸UFO的外星人有接觸,所以猶太教就得一個神...........

更不幸的是, 這位外星人,係有腦退化症..................
Don't know where God is but the Devil is in the details
您唔識就咪扮啦。靚靚教授係講ancient near east religion, 耶教歷史尚淺未夠資格稱ancient
Don't know where God is but the Devil is in the details
點解基督教係一神教?

沙文 發表於 2011/4/18 20:24



你真無留心書, (或者係聽唔明)

耶魯大學靚靚教授一早話耶教不是一神教, 實在是 henotheistic!

成篇狗翕打回頭, 發還從翕!
jhkrtgjhjghj
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個