返回列表 回覆 發帖

好煩惱, 想離開「耶和華見證人」, 我覺得「易入難出」

如題, 我差唔多去左佢地既公眾崇拜成三、四年左右。

我入去呢個組織根本唔係為左信「耶穌」、「神」, 而係想識朋友同埋擴闊我既社交圈子。

所以次次聽果d 「道理」, 我都係發白日夢。

好, 入正題!

一、兩年前我都有試過離開呢個組織, 但係一、兩年前教我讀聖經既人轉左第二個人教我讀聖經。

果個人, 就成為而加教我讀聖經既導師, 其實我覺得佢份人好醒目, 識得點樣挽留想離開呢個組織既人。

我打算遲多幾日同佢講想離開, 不過我怕唔成功......

佢成日問我係咪網上一d 訊息搞到你對「神」無哂信心, 又拎本聖經, 用一大篇道理同我講野。

我覺得以我口才, 一定唔夠佢拗, 我始終覺得可能要出動「掃把」趕走佢。

不過我唔想咁樣做, 話哂我同佢一齊左兩年, 唔想大家咁難做。

仲有我有心理準備預左佢地(信眾) 會排斥我, 唔同我打招呼。

搞到而加咁, 最衰都係我鍾左個頭入去成三、四年, 而加真係好難再出番去。
你現時主要是投鼠忌器,怕離開了他們,就連朋友也做不了吧?

如果你因為這樣而留下,想問問你能再忍耐多久呢?

長痛不如短痛,這同樣跟戀人分手的藝術一樣。

祝福你。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
你現時主要是投鼠忌器,怕離開了他們,就連朋友也做不了吧?

如果你因為這樣而留下,想問問你能再忍耐多久 ...
抽刀斷水 發表於 2011/9/12 16:10


Hello, 我係樓主, 頭先唔記得login......所以用匿名去開post。

入返正題......

Ya, 每次去到個場做崇拜, 只係得個空殼坐在係到。

好似返學等放學, 去黎真係無咩意思,  可能去黎想識朋友, 搵人傾下計, 打發下時間。

不過去左咁耐都係自己一個靜靜地坐係到, 都係等d 人主動埋黎同我傾計。

去左崇拜咁耐, 我個導師開始叫我參加「傳道訓練班」。

但我真係唔想參加傳道, 對於我黎講好無興趣, 同埋我覺得自己唔想知聖經既道理。

現在想走好有難度, 我個導師識得點樣挽留想離開會眾既人, 拗極都拗佢唔掂

我真係到唔想拎「掃把」掃佢走。

你覺得寫信去通知佢地, 表明我「唔再係佢地既人,」 呢個做法係咪更好?
都可以既,寫封信作一個交代。

但假如你唔識拒絕,結果都係會比佢「挽留」。

不過,有云「失戀最好的治療,就是找到另一個伴侶」,你可同時參加其他課外活動,結識不同朋友,那麼相信你對教會的「朋友」就沒有這麼留戀了。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
簽名被屏蔽
前幾年有耶和華見證人的信徒來家裡敲門
手上的手冊就是寫他們的名字
長篇大論了一堆鬼話...瘋狂程度不輸給耶教中任何一支派...
自由主義者的原則...有而且只有一個...就是把人當人...殷海光
你先向耶穌請假.....唔知請假手續?  可以參考洪秀全或Teddy哥 ...... 或直接引用聖靈......


--------------------------------------------
《黑社會牧師的經營之道》 莫樹堅

相信不少人聽過當年348 Disco的Teddy 哥之名,Teddy 哥是黑道頭目外,亦是虔誠基督徒。而令他入教的,正是人稱「爛仔牧師」的莫樹堅牧師。

2002 年,莫牧師在偶然的機會下認識了Teddy 哥,膽粗粗的邀請Teddy哥每周一起祈禱和查經,沒想到Teddy哥只考慮了3秒便答應。自此莫牧師便開始了「事奉黑社會」的生活,2008 年更創立「得勝崇拜」,廣邀黑道中人參加。在傳教的過程中,不是完全無風無浪的,例如Teddy 哥便曾「向耶穌請假」,打算在泰國建地下賭場,讓莫牧師無奈不已。

能讓黑道改稱耶穌做「大佬」,莫牧師除了靠著信仰,還有十年從未間斷的堅持和努力。此外,他不斷參考營商的智慧,研究有效的傳道策略,用嶄新的思維模式,打造出獨有的「經營之道」。

在黑道社群經營天國事業,很不可思議。這書與你分享的,不只是破格牧師走入黑社會傳教的故事,更讓你了解,原來有些不可能的事情,只要肯做,都會成真。

摘自《黑社會牧師的經營之道》
1) 希特拉有聖靈感動, 所以他用人道方法處理猶太人。
2) 潛意識形成後,不能從意識層面改變。花大力氣理性討論後,僅記,這個討論,只會加強自身立場的潛意識,不能改變對方的立場。
樓主,奉勸你一句,耶證呢教,你還是早走早著,出面仲有好多途徑可以搵到朋友ga~
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個