返回列表 回覆 發帖

[轉載] 辛苦晒你地啦!

辛苦晒你地啦!辛苦你地啦!知道你地最近好煩,煩呢樣煩個樣,好辛苦,又知道你地好忙,忙呢樣忙個樣,搞到冇晒心機!如果可以的話,我願意為你地承擔一切!

相信你地最花心力同時間就係忙教會生活同事奉(補習班,MI,崇拜,敬拜,伴奏,開組帶組,開會,飯聚,洗禮班,sing con,嘩!咁多野既?),搞到冇晒時間,冇晒時間溫習,冇晒時間陪屋企人,冇晒時間追番老師所教的,冇晒時間陪同學陪朋友,冇晒時間休息,冇晒時間做自己野,

我相信你地會不時地反問自己:點解我會咁?我唔甘於做一個聰明人,因為聰明人總是遠離我,我好想做一個無知的人,因為可以自由自在,但似乎又不上帝的心意,所以我好辛苦好辛苦啊!如聖經所講,立志為善由得我!只事行出來由不得我!點算呢?

或許我地又不斷反問:點解我會咁辛苦,點解佢地可以咁輕鬆?點解我事奉咁冇力?點解我成績大倒退?係咪因為我忙於事奉,忙於MI,忙於返教會,所以成績遠離我!朋友遠離我!同學仔遠離我!家人遠離我!快樂遠離我!甚至乎上帝遠離我!

親愛的弟兄姊妹,我看著你們的辛苦,實在感到心痛!因我不知可以講些甚麼?若我能講一些說話或做一些事可以減輕你們的痛苦,我願意!即使要我短幾年命,我也願意!即使冇得休息,我也願意!即使得我一人承擔,我也願意,只要你們活得快樂,只要你們生活得健康,只要你們膊頭感到輕省,只要你地唔好離開神,唔好離開教會,我情願為你地付上一切!

親愛的弟兄姊妹:


事奉不是要放低你的溫習──反之事奉是要更專心溫習!
事奉不是要你放低同學朋友或家人不理──反之事奉是要你更愛惜他們!
事奉不是要你放低你的娛樂──反之事奉是要你得著安息,要好好休息!
事奉不是要你放下自己不理──反之事奉是要你因著神的緣故,更愛惜自己!
事奉不是要你死做爛做──反之事奉是教曉你要好好安排時間!
事奉不是要打沉你──反之事奉是要提升你的生命力!
事奉不是令你失望──反之事奉是要增加你的信心及盼望!
事奉不是要你憂憂愁愁唔開心──反之事奉是要你得著喜樂!
事奉不是要你感到失敗──反之事奉是要你得著成功感!
事奉不是要你榮耀自己──反之事奉是要榮耀上帝!
事奉不是要你單打獨鬥──反之事奉是要你建立團隊精神!
事奉不是要你筋疲力竭──反之事奉是要你得著無限的力量!
事奉不是要你任勞任怨──反之事奉是教曉我們凡事感恩!
事奉不是令你感到無奈沮喪──反之事奉是要你精神飽本;充滿生命力
事奉不是要你認叻──反之事奉是要你認知自己的能力不足,需要依靠上帝!



親愛的弟兄姊妹,事奉乃是要你們生命得著釋放!


親愛的弟兄姊妹,事奉乃是要你們生命得著釋放!因為當你們事奉的同時,上帝的能力就能在你們身上顯得更完全!

大家試想想,若我們不事奉,上帝的工作是否會停頓?當然不會,因為祂的工作其實不需要我們參與亦可以成就,只是祂給我們機會,讓我們成為祂的同工,並在事奉過程中享受祂的同在與能力,亦能真正明白事奉的意義:就是生命全然得著釋放!你們明白麼?事奉乃是上帝給與我們的恩典!千奇唔好放棄啊!只要堅持到底,神必開路!

所以弟兄們,我以 神的慈悲勸你們,將身體獻上,當作活祭,是聖潔的,是 神所喜悅的;你們如此事奉乃是理所當然的。(羅 12:1)

作為協和堂的牧者,作為你地屬靈的爸爸,我願意獨個兒承擔你地的痛苦!只管向我導出你的需要,我願意承擔,不必為我粗心!

親愛的弟兄姊妹,我至愛的同行者:

我在基督裏講實話,並不是謊言,因為我的良心被聖靈感動,給我作見證;我係大有憂愁,心裏時常傷痛;為著你地,因你地係我骨肉之親,就係自己被咒詛,同基督分離,我都願意。

親愛的弟兄姊妹,我係好愛你地,為著你地能享受基督的愛,為著你地能經歷信仰的真實,能明白事奉的真義!我Kingo甚至連自己既性命亦都願意俾你地,點解?因為你地係我所疼愛既!

每當看見或聽見你地無奈的聲音或者消沉的心態,我就感到無限的痛心!我心裡實在萬般焦急,為的是希望你們的成長,為的是你們的經歷,為的是希望你們明白,上帝的恩典夠我地用,佢會係我地呢班軟弱的人身上顯得更完全!

為著能減輕你地的痛苦,為著你地能專心尋求上帝心意,為著你地能有一個硬碀的生命,為著你地能夠開開心心的成長及事奉!我願意為你們禁食禱告三天(或許更多,我也不知!)

保羅話:靠著那加給我力量的,凡事都能作!

我不求甚麼!只求你地唔好放棄,唔好放棄!亦希望你地明白同埋能夠經歷上帝得而且確是真實的!
無論點,因著主,我對你們仍然充滿信心!我絕對唔會放棄你地每一個!因為你地係我心裡面,一個也不能少!放心,kingo全力支持你地!

再者,請原諒我未能完全能明你地的感受!
請原諒我未能適時給予你們肯定!
請原諒我未能減輕你地的辛勞!
請原諒我未能站在你們的處境看你們的心聲!
請原諒我未能好好關心你們!
請原諒我未能給你們適切的支援!
請原諒我未能做一個好好的牧者!
請原諒我的限制,原諒我的無知及恩賜才幹不多的人,以致讓你們在事奉上倍感吃力!
請原諒我未能在你地的學業上幫上一把!
請原諒我未能幫你們得著釋放,只增加你們的痛苦!

願上主好好教導我,讓我能明白;體會你們的感受!也給我智慧可以適時回應你地的需要!

為你們切切禱告的流淚牧者

http://www.xanga.com/kingo_ho/552695997/367633351026194203202232021862.html

抽按:真係「真誠」!看來他旗下的很多基基,都荒廢學業,家人都開始投訴呢。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹

回復 #1 抽刀斷水 的帖子

咦?呢個 Kingo,我好似識得個喎.......當年返教會o個個好大隻,肥肥地,話自己係做保安公司經理o既,係咪就係佢呢?
不過話時話,你呢段野真係好無聊喎,講黎講去,都不過係要佢地繼續返教會;只不過就要向佢地洗腦,輸入o既資料就係[事奉的目的],呢種洗腦宣傳,同文革時期o既反右鬥爭咪又差唔多。
Alessa is a daughter of Dahlia Gillespie. Alessa gets toasted in a ritual. Alessa is in agony. Alessa sends a part of her soul (the pure part, the part that wouldn't have to suffer) away in a form of a baby abandoned on the road. Harry finds the baby with his wife. They name her Cheryl.

The rest of it... You know.
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個