返回列表 回覆 發帖

about 超短基版 FAQ

> 問:為何那麼多人反基?
> 答:不同人有不同的答案,以我來說,批評基督教並無金錢奉獻及其他利益回報,真正原因就是
> 因為「愛」。我只想教徒不再被神棍操控,以似是而非的理論蒙騙別人,蒙騙自己。

我真係好想問,抽刀真係為左『愛』,還是只係為左實現個人的『理想』 ?
我亦都好想問.神棍傳教,真係為咗無耶教就唔會有愛,定係根本係為咗搵食(包括擴大利益集團及十一等)同"榮神益人"
做好男人,是讓身邊所有人開心
做賤男人,只是不想自己太傷心
1# Guest from 123.202.82.x
兩者並無衝突:實踐愛,就會獲得快樂,這就是我的生存目的和理想。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
大部分傳教人係為左永生,同來世的福氣 (即係 potentially 未來的利益) 。 (受薪的傳道人可能會為錢)

其實好多傳教者都係義工。只有少數係受薪。但受薪者的薪金一般都唔錯,在金融危機下,絕對可以稱得上係份好工。
4# Guest from 123.202.82.x
如果以「信徒皆祭司」的角度來看,大部分「傳道人」的確是沒有受薪的。但在教會職務上的全職「傳道人」來說,假如沒有受薪,在金融海嘯下又可如何糊口?難道是天上的飛鳥不種不收,收集一些地上的碎米就可以生活?當然,有家底的新晉年輕傳道人不在此限,參考:http://exchristian.hk/forum/viewthread.php?tid=1908
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
佢地成日都好似要搵好多人返黎, 好似要擴充業務咁

如果唔係為左11奉獻, 就係要交數啦, 而若果佢地真係信神, 就係想第日可以係天堂有個交代

而家成日都話要發展青少年, 咪又係因為想第日變職青有一班人幫手做野或者有十一收, 唔係都唔知點解唔話發展老人囉
金句一: 禱告變咀咒; 聖經變神經
金句二: 基督徙講就仁義道德, 做就傷風敗德
金句三: May God Fuxk u
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個