返回列表 回覆 發帖

唔知點算好...

我出生係一個經濟算好既家庭. 我有老豆丫媽同家姐. 日子都過得幾開心下...
但係 到我5年班果時, 成績開始下跌. 因為我沉迷打機 浪費哂d時間 成日比人話.
到小六, 我d成績都算升到學校, 但係我個家姐, 成日串我, 佢成日去扮讀書,其實佢跟本無讀,成日扮哂野話佢有讀書, 又笑我話我廢, 讀書廢, 令我好難受, 晚晚食飯實會比人串, 比丫家姐笑...
老豆又成日話我, 搞到我成日哭, 咁又點? 家姐起碼有扮下野, 成日比佢串, 成家人又5明白我感受,
成日奚落我, 搞到我好想死. 我之前讀基督教學校, 成日讀詩 唱歌讚美主, 又唔知做泥做乜..
又5知天父,神存5存在... 又話神5會離棄人?  唉 而家5知點算好, 好想死....
您好!

我覺得首先要問問你自己希望如何?其實打機也可以,只是不沉迷就可以了。如果你真的打算去打機,不去讀書,至少到你有經濟能力時,才自己買遊戲、付電費,因為現在你在打機,都是由家人資助的。

我認為打機其實是被機器控制,你喜歡受控嗎?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
1# Guest from 219.78.114.x
讀書好固然是好事,但不好也不代表沒用,蠢或無將來。不是叫閣下不要用功,只是叫閣下不要絕望,尤其是你這樣年輕(你實在非常年輕,很多你自已的長處你還未知道,或還未發展出來)。

打機可以是娱樂調劑,也可以是沉迷,而你基本上也知道什麽是打得太多,所以就箅是沉迷,也不沉迷到那裏去,你自已察覺便可以了。

可不可以說多一點家人方面那些壓力?看看能否幫你多點?
有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
1# Guest from 219.78.114.x

你家姐以為自己識「扮讀書」好叻,但係其實「扮」都唔會「扮」得好耐..我估計佢係初中?(因為你剛剛升中) 會考 (或者係你地第日要考嗰個新嘅DSE) 成績,攞幾多分冇得「扮」嘅,就算你家姐而家可能靠小聰明 (或者其他野例如問同學仔抄功課,考試攞tips 等等...),一到公開考,高下立見。

有句英文諺語,"The person who laughs last, laughs best",只要你而家決定唔「想死」,努力做好自己,唔好理家姐/老豆up 乜,最後做到自己滿意嘅成就,你就會係「笑到最後」嗰個啦!
本帖最後由 Jennifer 於 2009/8/24 09:49 編輯

仲有,你「沉迷打機」,的確係浪費時間嘅舉動,其實你第時出左黎做野,大把時間打機/上網啦 (問下呢到返緊工嘅哥哥姐姐,包括我,就知啦...) 讀書冇固定 office hours,你讀幾多/幾少,真係好睇個人 keep 唔keep到專注力嘅...不如你諗下點解你會咁鍾意打機?係咪遊戲裡面有好多現實當中想做但係做唔到嘅野,所以情願打機都唔想面對現實?定係有其他原因?

至於上帝存唔存在,其實唔係問題核心所在,佢存在與否,你9月1日都要開學架啦係咪?就算你相信「上帝唔會離棄人」,你都要先學識唔好「離棄自己」,因為,你真係想「去死」的話,「上帝」係唔會派天使係地下接住你唔俾你死架。我地每個人都要對自己嘅生命負責。
5# Jennifer
沉迷打機係浪費時間,但打機不一定是無用的,有些遊戲製作公司就是請一些人專責打機,人工也不錯,說不定打機也打出狀元呢!
有沒有宗教,好人都會做好事, 壞人都會做壞事。但要好人做壞事, 那需要宗教。-- 史蒂文·溫伯格(Steven Weinberg)
6# 撻Q猛男

係就係,不過呢d公司多數唔喺香港bor...
咁要出外謀生的話,基本知識 (語文,數理等等),點都要有d基礎卦...
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個