返回列表 回覆 發帖

冲凉vs洗頭

各門各派對採用冲凉定洗頭作為斬雞頭燒黃紙儀式各有不同

據說Baptism這個字源於Baptizo, 係全身洗白白先夠乾淨咁解, 某些冒充基督教派係咁意濕一濕頭乃為偷工減料大逆不道兼且無效。
中文有「洗」、「浸」兩個字之不同體現在有排抝譯本之中, 但英文經就一律Baptism, 只係施行時各施各法, 但騎呢譯經法屢次穿崩, 盡管譯做浸禮, 卻從未聽過施洗約翰改為施浸約翰,點解教會成世都係百密一疏?

究竟冲凉vs洗頭, 邊個較為接近聖經真理呢?如果浸, 係咪浸得愈耐愈好呢?如果洗, 點解唔用shower jel洗乾淨尐呢?
回復 1# 沙文


    有D話要浸過頭,但我覺得咁浸都係唔夠lum。要浸過夜先洗,咁就洗得乾淨喇。
回復 1# 沙文


    浸神版聖經會浸得徹底.
回復 2# 抽刀斷水

浸過頭浸過夜?要此種裝備喎

回復 4# 沙文


    通常浸幾分鈡就死得,.要等復活才成為基督徒.浸禮的意義就是和基督同死,同埋葬同復回.今日基督徒個個都沒有浸死,所以找不到真正基督徒.
我在大學時, 第一次出席朋友的浸禮.  禮堂前面是一個水池, 可以行落去, 受浸, 係換過曬衫, 浸過頭的.  往後再出席其他人的受洗, 全部都是灑一點水在額頭.

以記憶法, 腦部運作的角度看, 應該用"浸"的方法較好.  牧師可以將信徒浸多幾秒, 令佢有死的感覺, 那樣, 他的記憶會更深刻.
我睇過浸信會教會既浸禮, 基督徒全部著一樣既袍服. 牧師向每個企係浸池前面既基督徒問: "你願唔願意接受主耶穌基督做你既救主? "   有d會好大聲回答: "我願意!!"   有d會好喜樂咁回答" 我好願意呀~~" 有d好似嫁人咁答:"我願意".     跟住牧師就會托住佢個背, 基督徒向後浸入浸池, 成個人浸晒入去.    之後其他教友就又送花又禮物又影相.  
毅力並非長跑, 而是一次接一次的短跑
全浸感覺會深刻些.
海浸浪漫些.有些跟朝聖團去以色列,為了可以浪漫些,在約旦河浸,立即信耶教.
究竟冲凉vs洗頭, 邊個較為接近聖經真理呢?如果浸, 係咪浸得愈耐愈好呢?如果洗, 點解唔用shower jel洗乾淨尐呢?

綜合網友答案....
1) 冲凉
2) 浸得愈耐愈好.....


第三個問題, 太搞笑, 無人想答
回復 7# Alice


    Alice配的公仔一流~
回復 7# Alice


    我第一次收花就係響教會接受洗禮. (第二次唔知會唔會係響拜山果陣呢 )
回復 11# 龍井樹


    探病都得既,你如有病通知聲,等我買束比你囉。
回復 12# 抽刀斷水


    唔係耶教院牧送既就得
回復 11# 龍井樹


    做反基學博士都可以收花.
請各位包容我這個小小請求﹕
每個人都有一些沉淪的時候,只是神對人的愛及計劃人不能盡都知道。

小弟請求網主Delete本人的「離教見證」,因為我已經決定忠心跟隨主。
近年來的經歷讓小弟刻骨銘心,若然大家願意到神的面前,尋找的,就尋見。

這個是我的「回教」見證,但願主保守每位離開耶穌的弟兄姊妹有痛悔的心,蘇醒的靈。
願主賜福予你們。

http://www.youtube.com/watch?v=OnPCtcrRLMY
富貴不能淫,貧賤不能移。
我在大學時, 第一次出席朋友的浸禮.  禮堂前面是一個水池, 可以行落去, 受浸, 係換過曬衫, 浸過頭的.  往後 ...
E72 發表於 2010/7/24 10:37


不好意思,看見你的語文能力如此差勁,可以告訴我你是哪所大學的畢業生嗎?

請你告訴我,好等將來我孩子要上大學的時候不要報讀這所大學。
回復 16# 龍井樹


如你所願!
回復 9# E72

洗得乾凈尐就更好嘛

根據按羅馬書第六章,浸禮最好表明與基督同死同復活的意象。
咁, 不止應該浸得愈久愈好, 實情應該淹死教徒, 更能表明與基督同死嘛
回復 7# Alice


    要接受專業訓練,千萬不要自己在家中學.
回復  龍井樹


如你所願!
E72 發表於 2010/7/26 23:22



    怎麼樣?又來邀我猜啞謎嗎?還是連母校的名字也曉讀不曉寫?
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個