返回列表 回覆 發帖

"離教"vs 基督教

本帖最後由 kkron 於 2010/8/11 06:33 編輯

我也是一個離教者, 教會生活十年, 非教會生活也十年了. 入來第一個感覺是這不是一個網站, 而是一個"離教"教派和基督教派互相踐踏的地方, 是"離教"真理和基督教真理的戰場.... 什麼豬狗, 禽獸, 狗屎...血肉橫飛. 基督徒應該是這樣慢駡別人嗎? 離教就非要把教會說到一文不值不可嗎?

我只想來理性討論宗教, 這裏合適嗎?
本帖最後由 weiyan 於 2010/8/11 18:41 編輯

原來離教都是教派,捉象棋應該是象棋派?

http://exchristian.hk/forum/viewthread.php?tid=5564
你估計你是看到這局棋殺到血肉棋飛,所以覺得這裏十分血腥.


不單只血腥,還很很無聊.
連聽歌都可以鬥.
http://exchristian.hk/forum/viewthread.php?from=notice&tid=5604

看相信你可以用你自己的方式享受這裡的試施,只要符合版規就可以.
回復 1# kkron


    很好啊。

離教可以是信教的對立,亦可以是信教之外,視乎參與者的角度。我們沒法預期回應的版友在你看來是否理性,因為這個論壇是開放的。我覺得這裡的理性討論也不少,你可自行選擇觀看。
互相踐踏 很常見呢.. 每個人都說自己對.. 對方是錯.. 基督教徒只想說服離教者基督教是真理. 而離教者只說基督教是一個騙局.

沒完沒了. .. 但其實你自己兩樣都做過..你既睇法同感受又如何呢..
本帖最後由 weiyan 於 2010/8/19 17:15 編輯

回復 4# kwongyauleung


你講的話是真理.

互相踐踏 很常見呢.. 每個人都說自己對.. 對方是錯.


這裡面的每一個人都是如此.包括小弟自認認為你所講的是正確是正確的.
如果能夠發現,你就可以有條件超越呢個困局, 你是有意識既人.
做人太執著 (不只限基徒或離教者),往往只會令自己/他人唔開心啫
不過網上所謂「理性討論」,有好下場的實在不多,可能因為大家都好「理性」咁執著自己想法,所以end up 都唔係想「討論」?
anyway,你如果搵到令你想留喺呢個forum的人/事,就enjoy 啦
回復 7# Jennifer


花姐的金石良言實我等晚背要多多學習.
晚咩輩?分分鐘你大過我唔定呢...
回復 9# Jennifer


    所謂學無前後,達者為先,花婆婆都無謂推辭啦。
回復 9# Jennifer


 我連字都打錯,有蒙前輩多多包容指正.
請受後輩敬茶.
兩位,唔敢當...大家傾下偈啫
回復 12# Jennifer


    你吾接受,我吾安心架。
哈哈,點可以咁容易就不安架
本帖最後由 weiyan 於 2010/8/22 22:10 編輯

回復 14# Jennifer 


   
基督徒本身入黎討論都係想反對一下..  睇下有咩弱點可以攻擊下.. 說服人地去信..  以呢個心態就根本唔係找尋(探詢)緊真理.  最後都係發火同人身攻擊收場.

你睇上面D 非基 (i know this is not a good term),  個場面幾溫馨
回復 16# kwongyauleung


耶徒來這裡都是帶著高人一等的心態.叫人回轉只是玩野外搜獵遊.
都是好的.. 為我們帶黎娛樂.
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個