返回列表 回覆 發帖

耶穌的善行(代貼)

旁觀者

「南太平洋國家巴布亞新幾內亞一名惡名昭著的邪教領袖,向信徒灌輸『少女跟我結婚可以上天堂』的觀念,可能奪去多達430名少女的貞操,受害人最小只得8歲。他日前被判四項強姦罪成立,法官本月內會宣佈刑罰。

綽號『黑耶穌』的塔里(Steven Tari),38歲,報稱是基督教路德會牧師,常穿白袍傳道,自稱是「現代耶穌」,更有武裝部隊做保鑣,成功吸引逾6,000人追隨。塔里深得信徒信任,肆意淫辱稱為『花女』的少女信徒,但後來有傳一名少女被母親強迫委身給塔里,塔里之後與該名母親合力殺死少女,然後飲血吃肉,信徒的敬意開始變成驚恐。

2006年,塔里得悉警方打算拘捕他後,展開大逃亡,在偏遠山區和村落四處匿藏,到07年3月才落網。但警方因證據不足,未有控告他謀殺,只控告他六項強姦罪。

塔里承認與涉案的五名受害人有性行為,但強調大家你情我願。前年塔里在拘留期間接受訪問,誇口曾與多達430名少女上過床,更大言不慚說:『我所做的事……符合我的宗教信仰,並沒有錯。』」《「跟我結婚可上天堂」 「黑耶穌」涉姦430女》  《蘋果日報》2010-10-10據英國《每日郵報》/《獨立報》報道
請問關耶穌咩事? 點解一有事發生個個第一個就先屈耶穌話係佢做?
回復 2# 出位基督徒

因為萬事都互相效力叫愛神的人有著數嘛
回復 3# 沙文

係呀... 咁又點?
回復 4# 出位基督徒


    咁塔里得著數, 個個第一個就先將榮耀歸予耶穌,話係佢做, 冇屈佢喎
回復 5# 沙文


    又係個D錯誤的教會教導... =.=.... 好又話係神做, 唔好又話有神既心意在其中.... 唔好信埋呢D咁冇邏輯既讒言啦...
回復 6# 出位基督徒

您估我想信嘅咩?不過聖經咁講就想唔信都唔得啫
回復 7# 沙文


第一, 聖經冇咁講... 你唔識唔好扮識...

第二, 我記係你好似係唔信聖經.... 而家又話想唔信都唔得... 你既說話我真係覺得好矛盾.
你到底是信聖經還是不信聖經? 如果信, 就請証明你真係信; 如果唔信, 為何你又要撒謊說: 聖經咁講就想唔信都唔得?
回復 8# 出位基督徒
聖經講得明明白白嘛, 你睇唔到唔好扮識...
超, 點解您又唔証明您真係信?不如您作為基督徒的表率, 提出証據証明您真係信到典牀典蓆
回復 9# 沙文


對不起, 那天當我回覆完這個, Internet 就死了三天.... 現在才可以再上來討論

第一, 我再講多一次, 聖經冇咁樣講過. 如果你梗要說有, 唔該你攞D證據出黎.

第二, 我係針對你所講, "... 聖經咁講就想唔信都唔得啫" 而所出討論. 你根本沒有對我的問題作任何回應. 而且你還犯了一個邏輯謬誤:

你我皆錯(two wrongs make a right):指控其他人跟我們所做的同樣事情,為我們所作所為辯護。(例如:你有甚麼資格批評我?你也跟我做著一模一樣的事情!)控方的所犯的罪與討論本身並無關連。
(嗚謝:抽刀斷水)
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個