返回列表 回覆 發帖

椅?唔知幾時我個銜頭由管理員變左做版主添...

椅?唔知幾時我個銜頭由管理員變左做版主添,係唔係又係離教者之家管理委員會0既最高決定呢?唔知咁樣又算唔算阿福講0既以極端的方式來表達不滿、剷除異己的方式呢?
本帖最後由 淚兒 於 2010/10/13 12:33 編輯

回復 37# 龍井樹


    你個銜頭唔係超級版主咩?
離教者之家管理委員會 ,我們幾時走了代表大會制架??
For people who are not familiar with the "laws" and "rules" here

See post 1 of the following thread

http://exchristian.hk/forum/view ... &extra=page%3D1
回復 37# 龍井樹



    見你成日唔上黎,都唔會做咩管理架啦。
 版主<->超級版主<->管理員,都係小弟可以隨時修改,詳見版規總則啦。
回復 40# 抽刀斷水


    咁我日日上 ,不如你給我做超級版主呀~
http://exchristian.hk/forum/view ... &extra=page%3D1

For 淚兒

C.版主
1.任命:可以自荐或提名方式成為版主候選人
2.會員須至少由會籍註冊日起計兩個月才可成為版主候選人
3.成為版主候選人有七天咨詢期,期間如有20%反對票則喪失出任資格,同一候選人在同一版的提名、自荐須於一個月後,但其他子版不在此限

For 抽刀斷水
4.罷免:罷免議决中,被罷免對象版主無投票權。罷免版主議决須75%票數通過
5.版主任命或罷免之會議過程無須公開及內容保密
...
8.每子版設1-3名版主,版主職務為終身制,直至自動辭職或由委員會解除其職務為止
如果係的話 ,我要求找個真係人人上 ,或真係對本網有貢獻的人來做囉 ,但問題係 ,呢d野 ,只不過係個名銜 ,無實權都只是泰國電筒!!

不如直頭將將所有版主什麼的刪了 ,就只有抽水去做就算了 ,本網台灣化就得了!
版主權力?

http://exchristian.hk/forum/view ... 1137&extra=page%3D1

9.版主權力為根據【版規總則】管理其所負責子版區內之留言,包括移文、刪文,就其個人判斷將某些主題置頂



8.移文由該版版主決定及執行,刪文由該版版主與另一名委員議決執行
9.被刪文或移文可向委員會提出上訴,由管理委員會審議;原先决定刪文或移文之委員無權投票,委員會之決定為終審裁決。
回復  龍井樹



    見你成日唔上黎,都唔會做咩管理架啦。
 版主超級版主管理員,都係小弟可以隨時修 ...
抽刀斷水 發表於 2010/10/13 12:51


原來我成日唔上黎0架?你唔講我都唔知添,真係多謝你講我知0勒。
你呢 d唔係叫隨時修改,而係叫隨意修改囉。
龍兄

http://exchristian.hk/forum/view ... page%3D5&page=2

P26
「我沒有什麼意見,我一向認為這裡是私人地方,抽水一人說了便是。」

---------
大家忙呀,我也要忙我婚禮
回復 10# dye


    重沒搞店呀 ,阿水都沒喎 ,要唔要兩對新人一齊搞呀
本帖最後由 龍井樹 於 2010/10/13 15:10 編輯

回復 10# dye

銜頭如浮雲,我只係奇怪對上一次響五日前出過一個 post,尋日上黎都仲係管理員,今日就變左版主,怕因為自己講說話得罪人自己都唔知0者。其實早幾星期我已經私下向網主表示唔想再做管理員,不過見網主一路冇任何動作,以為網主貴人事忙已經忘記此事,原來網主雖然事忙,但一直有將小弟0既說話放響心裡,抽水哥真係認真夠朋友咯。

我記得我講過乜野,而且直到今日我既睇法依然冇變,就係抽水一人說了便算,不過如果哩度得番抽水自己一個人講野,我怕佢自己都會覺得有 d悶。
回復 12# 龍井樹


    呢到唔係吹水網來的嗎 ,梗會有人和抽水吹水了 ,呢到幾時變成只有版主什麼的才可和仔聊嗎?
回復  龍井樹


    呢到唔係吹水網來的嗎 ,梗會有人和抽水吹水了 ,呢到幾時變成只有版主什麼的才可和仔聊 ...
淚兒 發表於 2010/10/13 15:21


吹水梗係舊朋友好啦. 我一向認為, 朋友新不如舊.
又真係幾隨意架~你得閒上黎就好了--如果你還當我是朋友的話。

(我又再隨意改了龍兄的頭銜了
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回復 15# 抽刀斷水

你掛住我0既話打電話畀我嘛...

食食下飯收到淚兒響澳門打黎0既長途電話, 仲以為離家哩度出左乜野天大0既事添, 擔心死我以為你出左乜野事.
如果你還當我是朋友的話
抽刀斷水 發表於 2010-10-13 17:37



    咦 ,你都玩暗示/誘導性問題(loaded questions)呀?
朋友在乎互相尊重. 我討厭好似學生交功課咁, 做完 d野要交畀老師批改. 有乜唔滿意, 吩咐做細既搞番掂佢囉, 我哩頭去刪文, 果頭水哥去挖番出黎, 好似我害佢要做埋垃圾佬果份咁, 我邊過意得去呀.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
回復 18# 龍井樹


    原來龍兄仲對此事耿耿於懷嗎?那次是小弟的粗莽,其實好應該先和你討論一下才決定的。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個