返回列表 回覆 發帖

基基的自閉

之前我因為學校老師的引導去左一間教會補習
每次補完習都會有小小時間同你講基教
有次我同另一個老師(基基)講反基類網站,我叫佢都睇下(指出基教錯誤)
個老師話"我唔會去睇ed既網站,你都唔應該去睇"
從而得知基基有幾自閉,無知
之前我因為學校老師的引導去左一間教會補習
每次補完習都會有小小時間同你講基教
有次我同另一個老師(基基) ...
him1006 發表於 2011/5/21 13:41


也許是害怕意志被動搖吧?咁都好難怪佢地只會睇對基督教有利的網站的說.....
如果他信基督教係信得開心0既,唔睇反基網站也沒有所謂吧,做人最緊要是開心,其他乜都係假
如果信基督教信到好似疑神疑鬼的話,看反基網站也未嘗是尋找出路的大好機會呢!就像我這個CASE咁。我信基督教時成日疑神疑鬼,弄到有精神分裂,但常常覺得只有相信耶穌才會得救,結果弄到自己好痛苦,祈禱也沒有用。有一天因好奇之下去了離教者之家,看看文章,令我有些啟發,有時D野係有得選擇0既,係看看我願不願意做,而唔係等個天去打救我,漸漸地我脫離了妄想症,重新做人。
佢認為睇完會同上帝拉遠距離
路人甲
我卻是專誠來睇啵
回復 3# him1006


  呵呵,我不怕~證明他們不夠信心
看完你们的Post,我都好有信心去打救哩D迷途羔羊。之前我会担心攘迷途羔羊离教,它们会突然失去寄托,找不到方向。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個