返回列表 回覆 發帖

關於基督教靈恩派的心靈操控 "mind control" 的手段

當年仆街陷家剷黃建鐘不斷搞鳩我個時我就講咗句佢係龜蛋(當年我唔知龜蛋係咩意思), DLLM我得撚閒同你玩咩! 你搞鳩我,我講返你一句好正常~ 除咗行動上搞鳩我外, 之後佢仲用過錄音機係露營時錄鳩我音,仲有一次講得出我用咩WALLPAPER添~ 之後仲仲幾次暗示過疑似佢哋 hack 鳩我添~ DLLM 我理你自發性定貪得意定教會 or 教派咁做~ 我而家覺得當時講你龜蛋講得十分之正確十分好 ! DLLMCH 你學咩人報復啫~ 你快啲同你親信落地獄喇仆街仔 ! 死異端 ! 條仆街撚樣而家好似係 神召會聖光堂度做傳道~ DLLMCH 呃鳩晒台下啲人 !
仲有, 嚟條仆街 or 某啲人會將你講佢哋嘅嘢 or 講嘅嘢由佢哋講返出嚟~ (意思即係用你講過嘅野比自已使用, 而事實上根本唔係出自佢哋本身) 勁卑鄙~ 佢哋仲有大撚把招數~ DLLM~ 臭撚到X咁~ 臭足二十幾年~!
其他教會係點我唔理亦無興趣, 但我就知道基督教主恩會某啲人好撚鐘意猜度人思想然後講埋出嚟惡意老屈人之類及點諗人哋之類~ 但人哋當時根本諗緊其他嘢有時甚至乎無諗緊嘢~ 我真係好後悔以前啞忍唔識反駁~ 而家我就會回應返你哋~同你家人一齊落地獄啦~! DLLM~!
我認真宣告 ! 千其唔好返基督教主恩會 ! 當年有啲人係比佢哋精神虐待同迫走嘅 ! 佢只係適合一啲同佢哋差唔多嘅人返嘅傳銷聯誼會嚟 ! 幫我廣傳嚟一句 ! 唔該 !
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個