返回列表 回覆 發帖

宗教,包括基督教,不過係人類心靈上的止痛藥

欺騙,一般被認為是壞東西

不過,係真實的生物心理學世界中,不是這麼簡單。

當你受傷,好痛的時候,吃一下會騙自己大腦的止痛藥,對自己的健康和心理反而更好,令傷口

宗教可能係人類心靈上的止痛藥。

不過止痛藥都有很多種,有不同的方法和技術。

基督教、天主教、伊斯蘭教、猶太教,呢四教,就係用緊相同或相似的止痛技術,但就係唔同牌子。所以四教之間的宣傳競爭非常激烈。呢款止痛技術最受全球市場歡迎,但在華人市場則無下面那隻咁受歡迎。副作用比較多,常見副作用包括,用家會不喜歡使用另一牌子的人,用家會好想說服另一牌子的人轉品牌,會自動捐獻自己十分一收入比藥廠。

佛教、New Age、身心靈、超心理學、前世回溯、神靈經驗、與神對話、通靈等,係另一款止痛技術,呢隻止痛藥副作用比較少,係市場上第二受歡迎,係學者心目中說服力較上面那隻好。常見副作用包括,用家會浪費時間做冥想,誤把今世因果當成前世因果。

另一隻少人服吃的止痛藥,叫外星生物創造拯救論,用家會相信外星人創造佢地和拯救佢哋。呢隻藥表面副作用少,但好容易比有心人利用,冒充外星人拯救佢哋。

仲有一隻,係非常昂貴,非常不環保,但看起來比較「科學」的止痛藥,就係遺體永久保存等未來復活,古代木乃伊,現代的人體冷凍,只適合中產以上人士服用。目前人體冷凍保存起標價錢係28000美元,雖然無想象中貴,但窮人都係食唔起。
當你受傷,好痛的時候,吃一下會騙自己大腦的止痛藥,對自己的健康和心理反而更好,令傷口更快復原,更易痊癒。

當人類智慧成長,了解人人必有一死後,呢個智慧的副作用,就係要在心理上受痛苦,容易抑鬱焦慮,就自然需要服心靈止痛苦了。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個