離教者之家 討論區 | 百科 | 文庫 | 視頻 | IG | 手機版 | AMP手機版 | 聯絡電郵 | RSS 訂閱
 
AMP手機檢視本頁 手機檢視本頁 | 简体中文 | 字體縮小 字體還原 字體放大 |

離教者見證

※ 撰寫你的離教見證 ※

自己係曾經信過基督教,不過我唔信啦

日期: 2010-12-10
作者: abc78910 來源: Abc78910's Blog

今日寫基督教,其實細個時係香港係讀基督教學校。聖經堂容易讀呀,淨係要記得個故事,比起背中文/英文課本容易得多。因為高分的關係,以及我看故事係特別容易記得。雖然細個時真係有好多不明白,和科學堂好有矛盾。我又係好喜歡看evolution、恐龍等等,所以更加矛盾,但係話信唔信有主,信以前學校成日講。信係細個時,係無得揀,甚麼都唔識,人地叫你信,咁你未信啦,係呀好矛盾,但係我依個好奇的小朋友當然係繼續看關於科學的書。細個時,即係仲係香港時,家裡有兩本書,個兩本書唔係我的,係前家人的,係細個時未可以去讀書的時候。一本係講地理學和太空,第二本係講中國名勝古蹟。兩本都係好多圖畫,彩色的。我諗佢地有多d,但係都無圖畫得字,所以係無讀過。(過了加拿大之後幾年,我見到真係有多幾本,有金庸、兵法果d書等等)但係果兩本係最深刻印象,成日都看,看完又看。中國名勝古蹟果本好悶,但係地理學太空果本就好interesting。

不過信還信,我係無受浸,無洗禮。但係真係有好多解不到的問題,但係話本聖經入面d野係假,又不時喎。因為本聖經係果d人的歷史書,當然係可以係歷史入面見到啦!所以話係唔假得晒。但係有很多係入面係架,例如創地球用了七日,假!有塔起了,之後神覺得唔好,就令到有不同的語言,假!當然總有更多更多係假啦!入面係有真,例如紅海,真……真係可以係個地入面就真。都話係歷史書。細個時都係因為佢入面有d真係入面(總要係有prove)所以變了信。 靈不靈驗?係不靈驗,都會信架,不過就好唔知點算。因為唔知點算,就會不理啦,繼續看其他書啦,都無圖畫既。  話明細個時發生,圖畫仲要彩色先好,圖片就仲好。

後尾過了加拿大,無再理啦,學校無,唔識人信。之後大過好多啦,十六十七定係十五。前表姐(黃小姐)信,受浸啦,前家人叫我和黃小姐去church。我係一個真係要prove先信的人,一直都覺得恐龍以前真係存在的,有骨,係museum真係見過嗎。唔係一間,係好多間都有。係本聖經入面係解釋不到,有解釋不到人的進化。唔信啦。最少人的進化係有骨,要掘幾深、係邊到有……等等啦。

首先我要講講黃小姐先。黃小姐大我六年。佢係前家人成日都叫我學佢的一個人,前家人會話我不好,要我學佢有幾好等等。佢真係變了我的學習對象咁,佢家人會買好多衫給她。我前家人唔買衫給我。黃小姐的母親會見到她的女兒有衫不著/好小著就會送比我。咁我就有衫著。佢現在和前弟弟(細我六年)結了婚。我相信前母一定非常之開心!佢有左啦,係前弟弟的,eh……讀完都好似okay啦。其實前弟弟係得19歲,唔係因為搞大個肚所以結婚,係為了沖喜……怪……怪……怪……不過都係佢地的私事。總之黃小姐係有叫鴨……(好恐怖!唔係食果d。係我覺得個人格好差,係非常之差)我仲知道佢一直以來十四歲後一直都係有性伴侶,無男朋友!我死都唔要學佢!佢都有買分,用錢收埋d人講很多大話!找很多機會要奚落我,話我不是,等等……以前唔知以為係教,但係太上老君話佢心懷不軌,和整件事講返出來。我都話我木獨啦……比人奚落都唔知。

我去了她的church,入面的人叫我信,我話看看先啦。佢地問我點解唔信,我話咁神創世人用了七日,和進化論唔吻合。咁有個人就話,神的一天不是世人的一日。佢係exactly咁講架!我就信左啦,被果個人跣左,欺騙了,不過我唔係一個會係咁去的人,始終覺得自己係地好似好大個,入不到佢地……所以係耐不耐啦。之後找到好多篇article講關於基督教的歷史,又看了一個national geographic拍的一個documentary。今次係一個考古學家的角度。慘啦……真係見到基督教的真面目。係殺人,係殺好多好多人,因為果d人不信佢,係整條村的人都死晒。我係看完一個documentary,再看多幾個,又找多d看。我一早就知道,天主教和基督教人士係會生燒死d科學家、天文學家。本來唔係太為意件事有幾不仁,因為係focus讀佢的發現,和寫的書。但係,我本來以為係燒都係燒一兩個嗎,點知唔係呀……係好多好多人呀!所以就……好多殺人,好多人會話信,之後都會有可能比人殺。果d人會話係來new world來傳教,其實就不是,係來探內情,係來侵佔新大陸 (north america, africa, south america, etc.) 聖經入面係有十誡,入面有一條係不可以殺人,佢地係會犯……係犯得好勁,不理!我讀完之後,男朋友又會讀比我聽……我開頭覺得好恐怖,難以相信,係非常之難以相信,直頭想扮駝鳥放個頭入地,但係不可以,繼續讀和看佢地的真事……慢慢,因為我知道得更加多之後我無法可以再信啦。雖然係有掙扎,但係我就變了甚麼教都唔信了。基督教好血淋淋,天主教又係一樣……和它的教義唔對啦,真係做出來和係本書的是不一樣。 

其實人唔係一定要信一個宗教先可以生存。人要咩先可以生存,唔係要好多:要水、食物居住地方,宗教係不需要的。要水、食物和一個地方住就可以!後尾道教係因為男朋友d法術靈驗,先慢慢信,但係細個讀了中國歷史,覺得道教係一個騙錢、騙人的宗教。殺了很多皇帝因為果d人要長生不老藥。不過,道教(經文、古書本)真係有很多教人的道理,但係現在有幾多個可以follow就少之又少,養鬼仔、和鬼仔做朋友就大把。(同鬼有關叫邪法,唔好試啦,好黑架,係身邊都黑……唔好話被果個法師聽掉了去啦,唔會話唔要隻鬼,係放了隻鬼,隻鬼唔係死物。你掉隻貓,隻貓會自己出來,會有自己的生活,唔好話比隻鬼仔果個人聽,我100% sure佢地會落降頭/邪法整黑你去proof他們是對的。係不會作孽,養果個人先真係作孽啦!鬼有鬼的生活,不應該受到人的操縱,鬼唔係pet)不過我信都係因為靈驗,係我見到,真的人身道理係行得通,但係,要看古文果d,看人解,如果係一個宗教人士解的話,解到怪晒,一個文學家解好少少啦,不過自己讀完,看看係身邊的事物,和又是真係唔明,就會問太上老君/其他道教神點解。不過我都係會以實用、靈驗為中心看。我現在真係覺得好實用,補身的方法、打機、知人地幾是會來爆格、驅邪解降等等。 

我見到正一道士拜狐妖。正定邪?係好邪!唔係正神,他們的法門,殺雞噴雞血落個神像到……邪啦……邪啦……拜妖,叫人去拜……邪啦……黑架會上癮架。

神打神功……標童……鬼上身……邪啦……唔洗講……上去神功forum看看d人幾寸就知係不修德啦……喜歡用經文去撻人……但係佢自己唔知果個經文係點解……幾好笑架……自己放完自己話自己……可惜就係果d人都唔知果個經文真的意思。

扶乩……鬼上身/妖上身……邪啦……唔靈架。全真派,呂山……乩童……邪啦……鬼/妖上身……都不靈驗,好邪啦。

正神/神in general都不會上人身架……神得一個……唔會咁得閒要上人身講野……神唔需要show off給人看啦。唔信神係不會care,佢的職責唔係要多d人信,果d人要傷害自己身體、打自己、用sharp weapon打自己……神都唔會想人咁做啦!自己父母見到都心痛啦!個神唔係冷血!神好高尚,唔要人show off,唔看重名利,唔係要打打殺殺嘛!

邪神係……諗下衰人有甚麼性格……邪神都大概會有……喜歡看人受苦,見人受苦會笑,落井下石,見人開心會不開心,妒嫉心很重,要不勞而穫等等啦……

不過道教我係未講完……


連結本網 離教者之家 2004-2024