返回列表 回覆 發帖

[轉載] [超正] 我教人返教會

有一天,有個工作上相遇的非基仁兄,他說他老板叫他跟老板返教會,而他以住得遠為由拖延,話想搵間近家的,他知道不能拖得太久,一定要返,否則被老板質問時口啞啞.

我知道他的進退維谷之處境,於是教他幾度散手來應付基基老板:

1. 他家附近有間中華基督教XX堂,是大型座堂.就叫他返這間.千萬不要去蚊型樓上鋪教會.
2. 大型座堂教會不會有人拿表來叫你填寫個人私隱的.假如萬一真係有此不幸事情發生,你就話不是新來的,舊時己填過了.
3. 揀座位要揀後排,即是方便鬆人果種.
4. 如果台上主禮人問「有誰今次是第一次來的新朋友,請舉手,或請起立」,千祈咪郁,要扮到不是新客,如果不幸被發現,就有排你應酬,被圍攻 cap 你的私隱.大型教會的好處就是人多,即使舊客
也互不相識.如果去間蚊型教會就大鑊了.
5. 如果台上主禮人或牧師叫會眾打開聖經乜書乜章,不要動.因為你拿起聖經不知揭到何處是「西番雅書」,好容易露出馬腳.一動不如一靜,橫豎牧師都會讀出經文,你翻不翻開聖經根本無分別.
6. 見隔鄰左右做乜,你跟住做.例如人地低頭,你就低頭,人地站立,你就站立,人地坐下,你就坐下.
7. 重要環節:收奉獻.你不放錢入袋的話,就好怪相.不如插手入袋,好像取錢,奉獻袋傳來時,你就做個放錢入奉獻袋的假動作,其實是放空氣.不要浪費自己的金錢.
8. 散會後,不要馬上走.查探廁所 location,日後返來聚會如人有三急,不用走來走去找.
9. 不要與陌生人談話,包括在門送別的工作人員.
10. 聚會派給你的週刊,拿回家,看看主任牧師姓乜名乜,日後吹水用.

去了一兩次,老板想考你有無返教會,你 up 得出個牧師名,咁就 pass 架嘞.

補遺:仁兄問我好不好買本聖經來熟習下,我話「唔好嘥錢,一本要成百幾蚊咁Q貴,等你個熱心基督的老板送比你啦,照計佢咁愛你的靈魂,無理由吝嗇o既」

- From Hendera @ 三屋基版
去了一兩次,老板想考你有無返教會,你 up 得出個牧師名,咁就 pass 架嘞.

抽刀斷水 發表於 2014/9/10 01:30

Tilt, 上網check咪得咯,駛Q揾罪受咩?咁檸笨7都推介畀人
http://www.hkcccc.org/3main.php#41

P.S.添幾多香油, 又冇指引
點會無指引呀:「其實是放空氣.不要浪費自己的金錢」

你唔去過,老細下句問其他野,你就即刻啞左啦。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
本帖最後由 beebeechan 於 2014/9/10 23:36 編輯

有咁既老細, 不如轉工哩。
(當然, 自己無本事的便另計了)

事事要睇老細臉色, 要擦鞋保工的,
應當是『人搵工』, 不是『工搵人』的高級打工仔。
回覆 3# 抽刀斷水

執生咪得咯
即刻扮有公事要十萬火急處理,或者用茅山術, 借尿循

此人教的指引十分RISKY, 崇拜時側跟的剩女姊妹見有個靚仔唔揭聖經,就會主動獻身:「靚仔弟兄,您唔知揭去邊哩?等我幫您啦.....嗱,呢度呀:愛是恆久忍耐,即是愛要做得耐.......係哩,您咁熟面口0茄,成日返教會0架?靚仔弟兄,我叫做Yvonne呀,您叫咩名啫?吓?沙文?沙上留指爪,文章稱絕佼,you have a marvelous name. 崇拜完請我去STARBUCK飲嘢吖?您未結婚個可?......」咁就一世矣
老闆問你「公事」,你又點可以借公事遁?

仲有你總不看清楚指引既:
9. 不要與陌生人談話
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回覆 6# 抽刀斷水

我周不時都係咁,用緩兵之計拖一拖, buy some time 就有時間諗下點應付

根据宇宙終極真理#1,一定有機會出錯,見色起意就老豆姓乜都未必記得,點會記得指引No幾係乜。指引多,出錯機会就多

而咁多指引之目的只有一個:老板想考你有無返教會,你 up 得出個牧師名,咁就 pass 架嘞

個牧師狗名一click就up 得出啦,咁多指引黎托咩?更何况,就算up唔出牧師狗名都不能話您冇去過,唔記得唔得咩?
溫柔鄉是英雄塚,才智如沙文也逃不過。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個