返回列表 回覆 發帖

基督教係點樣賑災嘅呢?

送滯銷書賑災 尼泊爾政府倒抽一口涼氣

尼泊爾發生黎克特制7.8級地震後,各國組織紛紛運送大批救緩物資到當地,以協助災民渡過難關。但有教會「好心做壞事」,他們不是送救緩物資,而是送上超過10萬本的聖經到災區!就連尼泊爾政府都話佢地幫倒忙。
對於這些「物資」,尼泊爾總理普伊拉納禮貌地多謝後話,尼泊爾現時最需要的,是食物、水以及藥物,並不是聖經這本滯銷書,如果該教會想為尼泊爾祈禱佢地好歡迎,但佢同時希望教會可做點實事,例如幫手呼籲大眾捐款等,以及唔好再運送聖經比佢地啦!


http://www.dbc.hk/digitalmedia-d ... 3%E6%B6%BC%E6%B0%A3
基督徒不嬲都係假仁假義的偽善者!有乜野衰野唔識做吖!
抽按:有指這新聞是假新聞,我們並非新聞從業員或當事人,實在難以證實,但請有關方面反思,為何這種假新聞能廣傳,是前車可鑑,抑或仇家太多了?

【假新聞廣傳】尼泊爾地震 宗教團體空運聖經救災? 
2015/4/30 — 13:16

尼泊爾大地震後物資短缺,當地政府一早對外呼籲捐贈糧食、帳篷等多項救援物資,首都加德滿都的機場規模太小,只有一條大型飛機無法降落的跑道,令物資運送速度被拖延;社交網站流傳有外地媒體報道,教會基甸會(The Gideons International)值此危難之際,向尼泊爾空運超過10萬本聖經,而非急需的糧食,報道甚至引述尼泊爾總理Sushil Koirala斥其愚蠢。

不過這張照片早於2013年已見諸網絡,並非近日的新聞照片。而報道這則新聞的網站The Lapine,則是一個著名的惡搞網站;目前該網站上的「報道」已被刪除。但印度的indiatvnews.com早已引述報道,使到這則新聞在社交媒體廣泛流傳,但indiatvnews.com同樣已刪去文章。

有宗教網站引述基甸會發言人表示,基甸會會定期運送聖經到不同國家,但均經水路,而非「報道」所述的空運。

尼泊爾大地震最新死亡數字已屆5,500,世界各地都派出救援隊及醫療隊,及大量物資協助救援,但加德滿都的小機場實在不勝負荷;《時代》雜誌引述救援組織呼籲,有意協助災民的人士,應考慮捐款,而非捐贈物資或親自前往尼泊爾,以讓出機位。

https://www.thestandnews.com/int ... %E6%95%91%E7%81%BD/
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
回覆 3# 抽刀斷水

此處都有喎:
http://www.andhrawishesh.com/378 ... bles-as-relief.html

或者送聖經當廁紙呢?
有可能係咁:報道係真,但因無照片,因此編輯把兩年前的舊照片加入。同時,indiatvnews.com亦誤以為是假新聞而刪掉最初的文章。

或有可能:報道係假,估計由基督教受害者作出的報復,「世上沒有無緣無故的恨」,得罪人多自然仇家多,要「做」你要等擇日麼?
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
或有可能:報道係假,估計由基督教受害者作出的報復,「世上沒有無緣無故的恨」,得罪人多自然仇家多,要「做」你要等擇日麼?
抽刀斷水 發表於 2015/5/12 00:09


即係女人俾人姦左,
都唔會「無緣無故」。係女人既錯。
你很牛
抽按:有指這新聞是假新聞,我們並非新聞從業員或當事人,實在難以證實,但請有關方面反思,為何這種假新聞 ...
抽刀斷水 發表於 2015/5/11 23:33


咁精明
俾個  like   你
請有關方面反思,為何這種假新聞能廣傳,是前車可鑑,抑或仇家太多了?
抽刀斷水 發表於 2015/5/11 07:33

其實,這個問題應該係咁解釋嘅:點解人地又唔話伊斯蘭教送古蘭經、佛教送金剛经,凈係話基督教送聖經呢?

因為,若果話佛教送金剛经都唔會有人信嘛, 但係,話基督教送聖經,就大把人信佢真係做得出尐咁嘅嘢。
即係女人俾人姦左,
都唔會「無緣無故」。係女人既錯。
你很牛
beebeechan 發表於 2015/5/12 00:53



   梗唔會無緣無故啦,但無話係邊個既錯。基督教思維就係要定人家既罪,總唔會諗下因果既。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
因為,若果話佛教送金剛经都唔會有人信嘛, 但係,話基督教送聖經,就大把人信佢真係做得出尐咁嘅嘢。
沙文 發表於 2015/5/12 09:00



    自古至今根本都係咁樣做開既,近來反對聲音愈大就壓抑左呢方面既慾望之嘛。
梗唔會無緣無故啦,但無話係邊個既錯。基督教思維就係要定人家既罪,總唔會諗下因果既。 ...
抽刀斷水 發表於 2015/5/12 15:10


一個少女被強姦了,
噢...原來是前三世他做男人時吃了一隻豬,
現在是果報了!

一樣是奇葩之至.
回覆 11# beebeechan

未算。

一個少女被強姦了,
噢...後三世仲折墮到做埋天主教徒,
咁就過癮了!
本帖最後由 leefeng 於 2015/5/13 14:41 編輯

未必係空穴耒風!係事實都未定!
每有災難發生的地方,耶徒會話佢地抵死,又話耶神懲罸審判佢地,因為佢地唔信耶神!
冇厘建设,只猛講風涼話,人地有災難,耶徒就心凉,多數心理变態!

好似明知送聖經去北韓捉到會判死刑,話之佢,佢地死佢地賤,重要掟多的聖經過去北韓!
人命不比傳教重要嗎?什麽心態?如果會害死人,不傳又如何?

所以這單野係真既一啲也不出奇!
信基督教的有乜衰野唔敢做?
未必係空穴耒風!係事實都未定!
每有災難發生的地方,耶徒會話佢地抵死,又話耶神懲罸審判佢地,因為佢地 ...
leefeng 發表於 2015/5/13 14:40



流言,傳多幾遍,遇上白痴,便搖身一變成事實了。
又一例証
回覆  beebeechan

未算。

一個少女被強姦了,
噢...後三世仲折墮到做埋天主教徒,
咁就過癮了! ...
沙文 發表於 2015/5/13 01:57


你係話「被姦」過癮
定係「做教徒」過癮?
回覆 15# beebeechan

做教徒被姦過癮
http://www.torontosun.com/2015/0 ... ually-assault-women
回覆  beebeechan

做教徒被姦過癮
沙文 發表於 2015/5/13 23:58


若然被姦感到『過癮』,
過癮便會配合一下, 迎迎送送
過程中在有配合下, 仲算唔算係姦?

你咁清楚被姦會過癮, 唔知係咪過來人呢
但係我未做過教徒。過來人都係您做啦
Don't know where God is but the Devil is in the details
流言,傳多幾遍,遇上白痴,便搖身一變成事實了。
又一例証


耶神同耶稣都係一様啫,流神!不存在的假神,係人造信仰用嚟為以色列的人民復國打氣用的假神!
咪一様傳下傳下,遇上白痴耶徒,便搖身一變成為耶教的救世主,咁就當正係事實了。
又一例証!
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個