返回列表 回覆 發帖

沈旭暉的信與不信婚姻

Simon回憶在外國求學的三、四年好自由,暑假可以玩到好放,喺bar亦識到可以玩到好癲,在音樂理念上有共同話題的女性朋友。不過,他坦言很清楚這類「朋友」不能與自己共諧連履,締建安穩家庭。Simon的太太是他口中「賢良淑德」的好老婆,在很多事上都體諒遷就,「佢有超過90%係understandable,呢樣我好appreciate」,但在籌備婚禮時,也曾發生過令他至今仍氣憤的小插曲。

「我太太係教徒,而我好厭惡宗教傳銷。佢嘅教友因為我唔係教徒,而唔准我哋結婚,有一大批人更杯葛唔出席婚禮。佢best friend因為我唔係教徒而拒絕做伴娘,我心諗,我媽(Simon母親都是教徒)都未出聲,你班「茂利」憑咩出聲?我到而家條氣都好唔順,你哋憑咩去comments其他人嘅私生活,所以我對呢一type思想嘅人十分之反感。當然,並非每個教徒或教會都係咁,但好多時用一個方式,去搵到自己喺現實社會搵唔到嘅重要性,重新建立一個hierarchy,咁其實十分之虛偽。我同佢講過好多次,但每次都係嗌交。所以,算!」

「但我最後都妥協,喺中大嘅教堂行禮,我本來想玩嘢搵個法師或伊斯蘭教長為我証婚,但係佢玩唔起。」我真的懷疑阿嫂會否在婚後以漸進方式逼Simon就範,要求他周日上教會。「如果係咁就結唔到婚嘞,大家有共識,唔好同我傳教。」

http://www.menclub.hk/mobile/art ... people&aid=2726

(目前沈旭暉一身三職,大學教學,信報主筆(國際)及顧問工作)
有一大批人更杯葛唔出席婚禮
抽刀斷水 發表於 2015/9/14 09:38


佢地泥咪仲煩
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個