返回列表 回覆 發帖

做善事?

很多人, 包括宗教界/非宗教界, 都認為施粥贈医, 救咗人就係做善事,但實情未必係咁漂亮。

孟子以為條細路跌落井, catch到佢就性善, 但係, 點樣保證條細路大個仔之後会唔会害死人呢?倘若佢害死人, 佢地嘅死都係入您數顧播.唔係您救咗個兇手, 佢地就唔会被害死啦!

當中, 比較typical嘅例子, 就係哩位本應在4歲時浸瓜咗嘅小朋友:


就係一位牧師救咗佢, 多得佢唔小, 小朋友害死咗2,000萬人有突。
當時, 牧師又夠以為自己日行一善啦。
http://www.newshub.co.nz/world/n ... 10617#axzz4DI3UH2X7

咁, 若果您救嘅人終生都冇害死人, 您係咪就可以confirm您做嘅係善事呢?若然您救嘅人冇生仔/女就係。要佢生嘅仔、孫、曾孫、玄孫、來孫、晜孫、仍孫、雲孫、耳孫......都冇害死人, 咁您救咗佢先係善事。

所以, 派米嘅範圍愈大, 善事嘅機率就愈低。又所以, 盂蘭節派米畀老人家善事嘅機率就高過gay督教嘅係人都施捨 - 老坑生到仔嘅機率怕冇咁高卦?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
本帖最後由 beebeechan 於 2016/7/7 22:58 編輯
很多人, 包括宗教界/非宗教界, 都認為施粥贈医, 救咗人就係做善事,但實情未必係咁漂亮。

孟子以為條細路跌 ...
沙文 發表於 2016/7/3 05:46



唔知他日沙文個兩歲孫仔跌左落泳池, 就黎浸瓜。 無其它人見到。
我岩岩就係池邊, 應唔應該拉佢上黎呢?
我話: 你個孫第日係壞人, 所以我現在唔肯救佢, 
沙文, 你條氣順唔夠順呢?
沙文個孫第日殺幾多人, 都係佢既罪。
今日我見死不救, 舉手之勞都不做, 是我的罪。
问题就在于,当A先生有宗教信仰,而B先生批判A先生嘅宗教信仰。假如有一日,B先生不幸落水,旁边除左A先生之外,冇其他人,A先生能否放下宗教争执,施以援手?唔一定啊!
问题就在于,当A先生有宗教信仰,而B先生批判A先生嘅宗教信仰。假如有一日,B先生不幸落水,旁边除左A先生之 ...
翻江倒海 發表於 2016/7/7 23:35


兩人是有私怨在先, 救與不施援手間多了一重因素。

神父與兒童時希特拉没有私怨, 没有不救的理由。
沙文個孫第日殺幾多人, 都係佢既罪。
今日我見死不救, 舉手之勞都不做, 是我的罪。 ...
beebeechan 發表於 2016/7/7 23:00



    這些就是貴教的原罪論喇。
這些就是貴教的原罪論喇。
抽刀斷水 發表於 2016/7/8 10:39


與原罪有甚麼關聯?
回覆 4# beebeechan

第日佢殺幾多人,係您促成嘅
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個