返回列表 回覆 發帖

天主教特別多不可告人秘密

您慌唔係影到神父要學生含撚嘅實景咩
Don't know where God is but the Devil is in the details
回覆 2# 沙文


    雞姦唔得咩。
回覆 3# 抽刀斷水
我唔知係咪無意中衝撞咗您,您好似同陳版友夾埋咁,對我有成見, 經常借故叉卵厨我嘅質厨文。
根據我嘅abundant practical experiences,若然在parking lot的車內情到濃時不自禁, 必先鎖門,否則車門突然被閒雜人等打開就相當尷尬。
但係,鎖咗門,就會觸發auto alarm都自動engaged埋。一有車震, 個alarm就v哇鬼叫,嚇到咩情趣郬冇哂。
所以, 在車廂內以含撚動作最小及最為方便, 其餘則以坐蓮為次選, doggy-style極為不便。
所以都係前者可能性最高。
唔信您試下。
回覆 4# 沙文


    香港地做有車階級比較困難,信住你先啦。
回覆 5# 抽刀斷水

唔好信我,自己做實驗,信證據啦。人講您就信,好易淪為陳版友。

異性做愛,可供選擇的姿勢較靈活,彩虹幫能採用的姿勢需要較寬敞空間
https://gaysexpositionsguide.com/

以doggy style為例, 後面的一方要跪在back seat.


冇車都做到實驗嘅。下次您打的, 試下跪在座位上,睇下得唔得?我打包票您一定頂頭, 除非您矮過


就算hummer都未必能揮洒自如


所以,我推斷神父在車內一定係玩含撚,係有科學根據嘅。
連熟悉顛鼠教內情的陳版友都唔駁咀,就證明我斷案如神啦
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個