返回列表 回覆 發帖

請接受一個基督徒的道歉

本人逃出魔幻紀,在本討論區與衆網友討論之過程中,因自己並無堅守耶穌基督頒下之「愛天主愛人」新誡命,放縱自己任性而為,將討論區喻為戯臺,對網友多番調侃,自鳴得意。今日反躬自省,忽覺自己在討論區上的有關發言,缺乏「愛」之動機,反而充滿驕傲自大、自私損人、低級趣味之元素。自知得罪了天主,冒犯了網友,可惡之極。現深感懊悔,謹誠心向哈佛專家、沙文、旁觀者、leefeng、龍井樹、以及其他曾被我惡意冒犯過的網友道歉,懇求各位原諒。今後我在討論區之發言,將謹守耶穌基督之新誡命而為,盡量避免重犯上述錯誤。
閣下知錯向各人道歉,與極毒教徒有所不同,值得稱讚。但最「可惡之極」處,仍在「謹守耶穌基督之新誡命而為」。
你問下沙文兄先
你問下沙文兄先
哈佛專家 發表於 2019/12/12 05:10

問乜嘢?
問沙文接唔接受你道歉先,因為我都被你搞到有些莫名其妙。
問沙文接唔接受你道歉先,因為我都被你搞到有些莫名其妙。
哈佛專家 發表於 2019/12/12 08:36


我認為你莫名其妙嘅原因應該係你唔瞭解真正嘅耶穌,請參閲《馬爾穀福音》12:28-34:

有一個經師聽見了他們辯論,覺得耶穌對他們回答的好,便上前來,問他說:「一切誡命中,那一條是第一條呢?」
耶穌回答說:「第一條是:『以色列!你要聽!上主我們的天主是唯一的天主。
你應當全心、全靈、全意、全力愛上主,你的天主。』
第二條是:『你應當愛近人如你自己。』再沒有別的誡命比這兩條更大的了。」
那經師對耶穌說:「不錯,師傅說的實在對:他是唯一的,除他以外,再沒有別的:
應以全心、全意、全力愛他,並愛近人如自己,遠超過一切全燔祭和犧牲。」
耶穌見他回答的明智,便對他說:「你離天主的國不遠了。」從此,沒有人敢再問他。

我係根據耶穌嘅教導做好我嘅本分,人哋點樣對我,原唔原諒我,我控制唔到。每個人嘅作為同後果都係由佢自己內心造成,我係誠心向你哋道歉,唔代表我認同你嗰個與觀音同體嘅假耶穌同埋嗰啲鬼鬼怪怪嘅偶像,真耶穌同假耶穌絕對不可混為一談,否則就會搞到莫名其妙。
你的回答同樣令我感到莫名其妙。我認識的耶穌不是假耶穌,亦不是魔鬼假裝的耶穌。你可以不相信耶穌是觀世音菩薩的化身。但你不能否認我認識的真耶穌。我已經不需要耶穌,我只需要觀世音菩薩。我尊重耶穌基督,不等於我要皈依耶穌基督。我歡迎耶穌,但不歡迎天主。

耶穌的兩條新誡命,我早就知道了。但我的重點在於觀音和佛教,和耶穌無關。謝謝。
回覆 5# 哈佛專家
此乃教徒之常情,根本無需道歉。
本網的教徒版友理屈詞窮就係會咁咖啦,顧左右而言他,言不及義、打諢插科、人身攻撃乜都齊,見慣曬啦,見怪不怪矣。

我捫心自問,若然我理屈詞窮時我都會係咁。但點解我一直都冇咁做呢?點解我一直能夠秉持以理服人、莊敬自強、嚴肅而認真地踏實討論網友們的議題呢?只因我堅持理性思考問題、智慧學貫中西。否則,我都會放飛自我、率性而為。既然係咁,晚生又焉敢將網友以大義責難呢?
回覆  哈佛專家
此乃教徒之常情,根本無需道歉。
本網的教徒版友理屈詞窮就係會咁咖啦,顧左右而言他,言 ...
沙文 發表於 2019/12/12 13:39


你講得啱,我係用咗「顧左右而言他,言不及義、打諢插科、人身攻撃」等手段嚟討論問題,冒犯網友,有違耶穌「愛人如己」嘅教導,在此謹以真誠之意向被冒犯者道歉!然而,呢個過犯係態度問題,而唔係道理問題,絕對唔係理屈詞窮嘅表現。我會繼續以耶穌基督嘅新誡命為圭臬,去進行討論同發表意見。
我跟沙文一樣,認為樓主無須道歉。
回覆 10# 哈佛專家

因為教徒本來就係咁, 我地冇理由因為人流露咗真性情而要佢道歉。
唔通好似佢跟住落泥咁, 隐藏佢真實態度、扮同您客氣先啱咩?
明白
點解唔向我道歉?真係當我無到?

支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
鬼咩,您係都唔肯認反基,做乜L嘢要向您道歉?
Don't know where God is but the Devil is in the details
本帖最後由 逃出魔幻紀 於 2019/12/12 22:47 編輯
點解唔向我道歉?真係當我無到?
抽刀斷水 發表於 2019/12/12 21:17

向你道咗歉喇!包括beebeechan同埋自覺受到我冒犯嘅其他網友,你仔細睇下我個貼啊。不過諗嚟諗去我都好似諗唔到對網主有任何惡意,不嬲都覺得網主好似一個斯文公正嘅班主任,我同班嘩鬼玩踢蘿柚,點敢踢埋班主任吖,不嬲都對你尊敬有加。
不嬲都覺得網主好似一個斯文公正嘅班主任
逃出魔幻紀 發表於 2019/12/12 22:14



    我生平最欣賞誠實又敢言既小朋友架喇。
本人逃出魔幻紀,在本討論區與衆網友討論之過程中,因自己並無堅守耶穌基督頒下之「愛天主愛人」新誡命,放 ...
逃出魔幻紀 發表於 2019/12/12 00:23


耶稣的代罪(道歉)方式是找人鞭打自己,托個幾百kg的木頭,或釘自己的十字架!
為表示你的誠意,你準備學習你的耶穌嘅教導,做那一樣呢?
本版的非基仔佬,一見有個教徒話道歉,就一個二個飛撲出嚟,擺出一個咀臉:「對勒,係你錯哂,我無錯!」完全睇唔到自己講野都有挑釁嗅咀的一面。比起那個天主教徒能自省自咨,馬上矮了成個碼。
本版的非基仔佬,一見有個教徒話道歉,就一個二個飛撲出嚟,擺出一個咀臉:「對勒,係你錯哂,我無錯!」完 ...
beebeechan 發表於 2019/12/13 14:50

噉又冇話邊個高咗矮咗,得罪講句,除咗耶穌同聖母,呢個世界冇個好人。我成日都啱啱同呢個道完歉又即刻鬼拍後尾枕去得罪第二個;經常喺告解室出嚟都未返到屋企,身口意已經又再犯罪。自己都覺得自己好可惡,好似leefeng話齋,好想攞條鞭黎鞭自己,而且釘自己喺十字架。其實已經釘咗喇,聖保祿對基督徒講:「因為我們知道,我們的舊人已與他同釘在十字架上了,使那屬罪惡的自我消逝,好叫我們不再作罪惡的奴隸,因為已死的人,便脫離了罪惡」(《羅馬書》6:6-8),點知自己忍唔住又從十字架上躝返落嚟作惡;亦都學leefeng講噉樣,孭起咗幾百kg嘅十字架,因為耶穌講「誰若願意跟隨我,該棄絕自己,背著自己的十字架來跟隨我」(瑪16:24),但其實呢個十字架嘅重量,遠遠超過幾百kg,唔願意孭嘅人應該體會唔到呢個重量。
回覆 18# beebeechan
最衰我詩禮傳家完全冇試過挑釁嗅咀, 不能参予這個道歉盛舉
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個