返回列表 回覆 發帖

劇團的正派反派是否同工同酬?

本帖最後由 逃出魔幻紀 於 2021/1/8 11:42 編輯

「但這裡真的很恐怖哦~~離教後就變成這樣,倒不如繼續信,起碼聖經教人做好人。」, 刹華貼喺本討論區嘅呢段天籟強音,百聽不厭,使我一上「離教」就自自然然諗起佢。所以,我而家開始明白到某兩位網友點解日日喺度重複講一兩句說話,因為喺「凱撒歸凱撒,天主歸天主」嘅機制下,我哋相方都分別被凱撒同天主深深觸動靈魂,情不自禁進入不同角色一齊光榮天主。

「我的弟兄們,你們中誰若迷失了真理,而有人引他回頭,該知道,那引罪人從迷途回頭的人,必救自己的靈魂免於死亡,並遮蓋許多罪過。」(雅各伯書5:19-20)

雅各伯宗徒呼籲基督徒要引領迷途嘅離教者回頭,救人之餘亦「必救自己的靈魂免於死亡,並遮蓋許多罪過」。因此我喺度諗:本討論區嘅反基者以反派角色拯救咗刹華嘅靈魂,會唔會都分到多少上述利益呢?

開講有話「救人一命勝造七級浮屠」,更何況救一個靈魂。討論區從網主到網友全體,咁多年嚟日日咁辛苦喺度又防黑客又打字又諗嘢又勞氣嗌交,所為何事?刹華嘅靈魂獲救一事已經揭開咗答案,大家嘅努力確實物超所值。
信耶穌不如信觀音,離教是最佳利益。
本帖最後由 leefeng 於 2021/1/8 11:43 編輯
「但這裡真的很恐怖哦~~離教後就變成這樣,倒不如繼續信,起碼聖經教人做好人。」, 刹華貼喺本討論區嘅呢 ...
逃出魔幻紀 發表於 2021/1/8 10:50


等我又来踢爆基督徒的虛偽!
不要扮唔知呢件剎華已經是老基督徒了?
2016年已經在香討傳教,一個成精的老基督妖怪,來離教扮剛信基督教的初哥?


兩件基督教徒玩互扯貓尾?
一個扮“哎喲這裡很恐怖”,一個扮 “哎喲,呢個初哥好彩冇離教,救番佢既靈魂”?


基督教徒的確個個都夠資格去劇團表演……【馬騮】戲:扮!
一日唔造假就會死? !





.
塞爾蘇斯:基督徒有【造反傾向】,他們蔑視傳統,喜歡地下活動,或明或暗地反對習俗和法律。他們不公開生活,對國家完全沒有興趣,所以是文明的敵人,野蠻的開路人。
賽 13:16   他 們 的 嬰 孩 、 必 在 他 們 眼 前 摔 碎 . 他 們 的 房 屋 、 必 被 搶 奪 . 他 們 的 妻 子 、 必 被 玷 污 。
等我又来踢爆基督徒的虛偽!
不要扮唔知呢件剎華已經是老基督徒了?
2016年已經在香討傳教,一個成精的老 ...
leefeng 發表於 2021/1/8 11:42


你追住我,雖然學到的粉紅色係以外嘅歷史同文化,但係吸收得唔全面,有啲可惜。建議你重溫我介紹嗰個youtuber講老粉紅小粉紅嗰條 link,你俾佢講中曬:「只要係粉紅人,對人對事嘅判斷就一定冇次準」。所以我鼓勵你繼續努力,吸收全面啲。你或者請教下旁觀者,佢吸收得比較快,聽我同沙文嘅對話就學識咗熟練噉使用閃電九鏈鞭。

就算刹華2016年係香討傳教,點解就係老基督徒呢?你連佢幾時開始信都未知,你連聖經都未讀過就武斷噉話佢係成精嘅……,信咗幾年嘅人點解就唔會離教呢?信左成世嘅人都會離教架。就算未受洗嘅信基督嘅人,按照基督嘅指示都應傳福音,刹華傳福音有乜咁成精唔成精?呢個就係我講「如果你識得聖經就會明白……」嘅原因,亦都係凡粉紅都會唔識學習唔識思考亂噏一通嘅原因。所以希望你明白並繼續努力長進。以下請你參考下刹華喺本討論區嘅自白:

『我唔知我算唔算離左教~~~請版主鑑定?

係咁的,我二零一二年決志信主,二零一五年受洗,但我一直都無好好咁返教會,返下又離開下,究竟我係咪基督徒呢?話說,我剛信幾個月,就離開教會,之後我間教會既教友親自上黎我屋企搵我,當時我仲覺得好溫暖,之後……慢慢地我發現教會的人都好偽善,假關心,我係教會裡面識唔度朋友,當我再次離開教會,佢地都無再搵我了,之後我斷斷續續返下教會,我經常提出一D聖經問題問佢地,佢地就話我同初信時無變過,信主咁耐你信左D麥?

又曾經有教會入面既幹部話我,我同一位詩琴姊妹唔岩,果位幹部就話我:「你激嬲左詩琴啦,你好好反醒,你同詩琴唔使問我地都會揀佢啦。」我當時好傷,感覺自己係教會咁耐都無咩用,融入唔度佢地,之後教會又大地震,教會分裂了,果位幹部帶人離開,另起爐灶,果時我已經對呢間教會心淡,佢地分裂係佢地既事,唔關我事,咁樣係咪證明呢間教會有問題?

至於聖經,我成日都睇唔明,問題多多,我曾經比一位傳導人話:「你問我做麥,呢D問題你應該問神呀嘛?問我?」我覺得佢地好不負責任囉,我係問神有答案既話就唔使返黎問教會啦,係你地個神唔答我呀!!

所以,我根基都唔係咁穩固,當然,我係信有神的,我相信呢個世界有一位主宰,但係唔係聖經當中果位神,我一直有疑問。

自從上年爆發新冠肺炎後,教會聚會就停左,我亦無再返教會了,黎到而家,我覺得信神唔一定要返教會,教會只不過係一班人係度搞小圈子,同耶穌初初建立既教會好唔同!!或者係時代變遷,教會都變了質!!』
本帖最後由 leefeng 於 2021/1/8 14:12 編輯

又一大堆:廢up!
什麼粉紅色?粉綠色?
不過呢句不錯:信左成世嘅人都會離教架!


性經唔啱正經人睇,唔好亂介紹俾人,會害死人架。
基督教已經害到香港青少年雞毛鴨血,基督教徒不要再扮好人了!
基督教徒扮純真,等于狼扮無辜的羊,我們見得太太太多了。








塞爾蘇斯:基督徒有【造反傾向】,他們蔑視傳統,喜歡地下活動,或明或暗地反對習俗和法律。他們不公開生活,對國家完全沒有興趣,所以是文明的敵人,野蠻的開路人。
賽 13:16   他 們 的 嬰 孩 、 必 在 他 們 眼 前 摔 碎 . 他 們 的 房 屋 、 必 被 搶 奪 . 他 們 的 妻 子 、 必 被 玷 污 。
世界真係好大,而且並不單純,要溫室小花瞬間到大風大雨既環境裡面生活,係好危險既。

離教,我形容為係一種跳出comfort zone既行為,驚既就梗係縮返入去啦。

所以剎華見到這裡的版友就害怕,我都建議佢信返教好過喇,起碼神職人員講一句,都唔駛點諗佢係曲定直丫。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
世界真係好大,而且並不單純,要溫室小花瞬間到大風大雨既環境裡面生活,係好危險既。

離教,我形容為係一 ...
抽刀斷水 發表於 2021/1/8 14:53


教會絕對唔係comfort zone,亦起碼唔係「神職人員講一句,都唔駛點諗佢係曲定直」咁簡單,你睇見刹華多次兜兜轉轉咁頭痕就知啦。
我成日講教會係由罪人組成嘅團體,呢個團體雖然有耶穌基督帶領,但係如果成員缺乏信、望、愛德,喺教會入邊絕對仲confuse過喺自由嘅社會。
講到返教會既人經過好多風浪咁,但點解剎華黎到呢度又咁驚青?呢度無色情暴力違法既野喎,互聯網呢啲多的是啦,教會都唔少喎。

如果教會入邊仲confuse,咁黎到呢度應該覺得好平安喜樂先啱。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
講到返教會既人經過好多風浪咁,但點解剎華黎到呢度又咁驚青?呢度無色情暴力違法既野喎,互聯網呢啲多的是 ...
抽刀斷水 發表於 2021/1/8 18:24


呢度係世界嘅「自由」社會嘅縮影,只要唔違反世界嘅法律,就會覺得輕鬆自在無拘無束,甚至喺法律嘅框架內儘量做出損人自肥嘅行為而沾沾自喜;但刹華嘅良心唔滿足於只符合世界嘅法律,佢用基督寫於人心嘅法律一量就覺得呢度好恐怖。呢個就係聖經入邊講法利塞人同基督徒嘅分別。
你唔係信佛嘅咩?如果佛教徒不只流於表面食齋唸經而要喺身、口、意都符合五戒十善,嗰種張力你體驗過未?唔少經過長期修行嘅出家人都變成行為古怪甚至還俗,都講明認真修行要「經過好多風浪」同confuse。我理解及同情佢哋嘅初衷同努力,呢個月都係我「尊重正在努力尋求真理的人的良好意向」嘅原因。
你好似剎華心裡面條蟲咁,咁如果呢度係世界既縮影,咁佢即係唔適應世界,要返入去comfort zone既啫。咁之前你又話教會唔comfort,咁佢邊度都唔駛去了。

之前被人屈我係反基,依家我又被人屈我信佛。我駛唔駛响signature寫明:我不是反基,我不是信佛……
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
你好似剎華心裡面條蟲咁,咁如果呢度係世界既縮影,咁佢即係唔適應世界,要返入去comfort zone既啫。咁之前 ...
抽刀斷水 發表於 2021/1/8 22:57


『法學士……對耶穌說:「畢竟誰是我的近人?」耶穌答說:「有一個人從耶路撒冷下來,到耶里哥去,遭遇了強盜;他們剝去他的衣服,並加以擊傷,將他半死半活的丟下走了。正巧有一個司祭在那條路上下來,看了看他,便從旁邊走過去。又有一個肋未人,也是一樣;他到了他那裡,看了看,也從旁邊走過去。」但有一個撒瑪黎雅人,路過他那裡,一看見就動了憐憫的心,
遂上前,在他的傷處注上油與酒,包紮好了,又扶他騎上自己的牲口,把他帶到客店裡,小心照料他。第二天,取出兩個銀錢交給店主說:請你小心看護他!不論餘外花費多少,等我回來時,必要補還你。你以為這三個人中,誰是那遭遇強盜者的近人呢?」那人答說:「是憐憫他的那人。」耶穌遂給他說:「你去,也照樣做罷!」(路10:29-37)
如果你明白司祭、肋未人系乜嘢人,佢哋點解掂行掂過唔救傷者,明白撒瑪黎雅人係乜野人,兼明白耶穌點解要提呢三個人,你就會明白我講法利塞人同基督徒嘅分別嘞。
我姑且將司祭同肋未人比喻為刹華華本討論區好恐怖嘅人,將撒瑪黎雅人比喻為刹華,噉即係話「掂行掂過唔理傷者」係剎華唔適應嘅世界,而「為傷者敷藥包紮、扶佢上馬自己行路帶佢去客棧、小心照料兼出大錢交托店主代為照顧」係佢要返入去嘅comfort zone。
我咁樣講希望你睇得明。
你一向好認同哈佛嘅佛教觀點,又話bingo又話人同此心心同此理之類,你自己都發表咗好多類似佛教嘅觀點,所以俾我係偏向信佛嘅感覺,所以咪用問句向你證實下囉:「你唔係信佛嘅咩?」,你咁鍾意話人屈你嘅,唔通玻璃心係本討論區特點?
法學士……對耶穌說:「畢竟誰是我的近人?」耶穌答說:「有一個人從耶路撒冷下來,到耶里哥去,遭遇了 ...
逃出魔幻紀 發表於 2021/1/9 00:03

寫聖經的,或你,,在這件事/這個場合/做緊筆記紀錄,的確一清二楚!




.
塞爾蘇斯:基督徒有【造反傾向】,他們蔑視傳統,喜歡地下活動,或明或暗地反對習俗和法律。他們不公開生活,對國家完全沒有興趣,所以是文明的敵人,野蠻的開路人。
賽 13:16   他 們 的 嬰 孩 、 必 在 他 們 眼 前 摔 碎 . 他 們 的 房 屋 、 必 被 搶 奪 . 他 們 的 妻 子 、 必 被 玷 污 。
基督徒均有精神病,一睇剎華寫嘅嘢,就知係其中一個。佢響離教者之家睇到:
    「上帝將他們(異族)交給你(以色列人)擊殺,那時你要把他們滅盡,不可與他們立約,也不可憐恤他們。不可與他們結親,……。」《申命記》7:2
    「將凡有氣息的盡行殺滅。」《約書亞記10:40》
    「並且你們要喫兒子的肉,也要喫女兒的肉。」《利未記》26:27
    「弟兄要把弟兄、父親要把兒子,送到死地。兒女要與父母為敵,害死他們。」《馬太》10:21
    響精神錯亂之下,以為係反邪者講嘅嘢,就ve 嘩鬼叫,大叫「太恐怖了」。
把他帶到客店裡,小心照料他
逃出魔幻紀 發表於 2021/1/9 00:03

    講咁多都未學到一啲嘢,爺爺叫過你幾多次開門俾流浪漢入屋企住,你都唔肯,重嘥咁多口水做啥呀。
你一向好認同哈佛嘅佛教觀點,又話bingo又話人同此心心同此理之類,你自己都發表咗好多類似佛教嘅觀點,所以俾我係偏向信佛嘅感覺,所以咪用問句向你證實下囉:「你唔係信佛嘅咩?」,你咁鍾意話人屈你嘅,唔通玻璃心係本討論區特點?
逃出魔幻紀 發表於 2021/1/9 00:03



    你都無解既,我都認同十誡中要尊敬父母同不可謀殺,唔通我又係基督徒咩。

屈完人仲話對方做乜咁玻璃心,道歉都無一句,我諗我要重新評估一下你既人格。
[quote]屈完人仲話對方做乜咁玻璃心,道歉都無一句,我諗我要重新評估一下你既人格。

抽刀斷水 發表於 2021/1/9 10:23 [/quote]確實係要重新評估。的確係我唔啱,慎重就此向你道歉。對唔住!

呢個情況亦都解釋咗你講嘅「唔適應嘅世界」同「comfort zone」嘅關係,喺離教者之家呢個「唔適應嘅世界」,非基督徒同反基者屎尿屁毛點講都冇問題,我俾人鬧到狗血淋頭都屬正常嘅事,因為人間法律冇禁止呢的嘢;而我呢個基督徒,稍微受論壇氣氛影響而對他人作出與事實有出入嘅論斷,即刻成為罪狀而受到指責。而事實上,無論論斷與事實相符與否,論斷他人的確已屬犯罪,唔係世間嘅罪,而係違反咗天主耶穌基督嘅誡命。
係咪好清楚?呢個「comfort zone」係咪好唔comfort?正如你用對其他網友唔同嘅要求嚟對我一樣,刹華見到教會入邊從牧者到教友嘅行為都同佢想像中嘅天國comfort氛圍有好大出入嘅時候,係咪會好confuse?佢如果佢被嗰的佢覺得人格唔係咁掂嘅人批評佢自己嘅人格嘅時候,你係咪好confuse ?佢如果要堅持繼續留喺教會,呢個壓力係咪大過出便世界嘅社會?

多謝校長你嘅鞭策,請繼續監督我,再次向你道歉。
知恥近乎勇,我畀個like你。

有啲人要將人stereotype,咁就方便因應呢啲印象,容易有相應既態度,例如我都會有印象上海女人好惡,山東女人好大隻,台灣女人好容易移情別戀……等等,縱然你會覺得我與反基無異,事實我如果係反基,呢度就唔係離教者之家,而係反基督帝國了。

我形容自己係freethinker自由思想者,所以點都唔會信硬某種單一思想架喇。

同埋要討論某人係咪反基,要定好反基的定義才行。

舊作請一看:

根據維基百科全書,反基(Antichrist,又稱「敵基督」、「反基督」)是邪惡的化身和完全與真理違背的一個人或一個個體。

在新舊約全書中只有以下地方提及反基:

1. 誰是說謊話的呢?不是那不認耶穌為基督的嗎?不認父與子的,這就是敵基督的。〔約一2:22〕
2. 小子們哪,如今是末時了。你們曾聽見說,那敵基督的要來;現在已經有好些敵基督的出來了,從此我們就知道如今是末時了。〔約一2:18〕
3. 凡靈不認耶穌,就不是出於神;這是那敵基督者的靈。你們從前聽見他要來,現在已經在世上了。〔約一4:3〕
4. 因為世上有許多迷惑人的出來,他們不認耶穌基督是成了肉身來的;這就是那迷惑人、敵基督的。〔約二1:7〕

根據以上經文,反基就是不認耶穌為救主的人,「不認」是指「否認」、「不承認」,即必須是曾經接觸基督教、或已了解基督教,而又不信基督教的人。這似乎與維基百科與及我們的一般日常的用法有所不同。

而以中文字面解釋來說,反基就暗示有「反對基督教」的人的意思。如果真的這麼定義的話,就要考慮以下問題:
1. 反基是指反對基督教?是反對與基督教的所有人和事物?還是反對與基督教的部分人和事物?
2. 反基是指反對基督徒?是反對所有基督徒?還是反對部分基督徒?
3. 反基是指反對教會?是反對所有教會?還是反對部分教會?
4. 反基是指反對基督教教義?是反對所有基督教教義?還是部分基督教教義?

以上都似乎都沒有一致的共識。

從動機上來說,反基亦可被演譯為「企圖消滅基督教」的人,又或者從感覺上來說,反基是指「對基督教反感」的人。但是,只以動機或感覺來定義,卻又嫌不夠精確。

以教會或教徒觀點來說,「反基」的言行會對教會或教徒在推廣基督教上構成障礙,然後他們就會被指責為不符合教義,並與「魔鬼」、「邪靈」等扣上緊密關係。
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
講咁多都未學到一啲嘢,爺爺叫過你幾多次開門俾流浪漢入屋企住,你都唔肯,重嘥咁多口水做啥呀。 ...
旁觀者 發表於 2021/1/9 02:30



    或者人地屋企成屋都係流浪漢啦,近日咁凍,如果佢做得到,我會好尊敬佢架。
知恥近乎勇,我畀個like你。

有啲人要將人stereotype,咁就方便因應呢啲印象,容易有相應既態度,例如我都 ...
抽刀斷水 發表於 2021/1/9 12:06


可能令你誤會咗,我並非因為話你「反基」而道歉,而係就我話你「玻璃心」say  sorry,我對你「反基」嘅睇法冇改變。
因爲我講玻璃心係論斷你嘅內心,其實你個心脆唔脆弱,我係唔應該憑你講一兩句「屈」而作出判斷嘅。我成日話本網嗰啲老粉紅係玻璃心,係基於「男女老少粉紅戰狼」一貫以嚟大量嘅言行表現出佢哋都係玻璃心呢個世界公認嘅事實,而唔係估估下。同樣道理,我話你反基,係以聖經為基礎,以離教網嘅設置模式同埋你嘅言行,去作出判斷,我對呢個睇法並冇改變。
或者人地屋企成屋都係流浪漢啦,近日咁凍,如果佢做得到,我會好尊敬佢架。 ...
抽刀斷水 發表於 2021/1/9 12:11

我有冇幚流浪漢、點幚流浪漢,唔需要同人交待。將流浪漢作為調侃嘅話題唔道德。
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個