旁觀者 當前離線
天下一家
TOP
回覆 旁觀者 我憎極權係因為極權係由人組成掠奪別人經濟利益自肥,同神權叫你拜佢應許豐收賞賜永生又有咩關係? jimmychauck 發表於 2026/6/25 01:03
回覆 旁觀者 回覆 旁觀者 唔識講就轉話題,一係又返兜啲人地篤穿過晒嘅廢話,爛屍係咁上下水平。 ... jimmychauck 發表於 2026/6/26 03:08
jimmychauck 當前離線
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁