返回列表 回覆 發帖

教會討厭已離開的人?

本帖最後由 dior13dior13 於 2009/8/4 19:26 編輯

「教會給你很大壓力,他要求要按時給他交人,影響你的學業成績。」
THX sai!Jennifer大俠之高招真教小輩汗顏...
102# Guest from 125.59.174.x

朋友言重了。那麼,你自己打算怎樣,想通了嗎?
想通了...
104# Guest from 125.59.174.x

想通就好。現階段,以家庭和諧 & 不影響學業最為重要,希望無論你決定如何,都會以這兩樣為出發點吧!努力呀!
前幾日教友打電話約我去玩,我話唔得閒,之後佢地冇再搵我返教會
離開基督教才是正道
106# tytu76

咁咪幾好囉~
嘩,乜D教友咁‘衰’架,你一話唔得閒,就冇再搵你返教會!?
本帖最後由 tytu76 於 2009/8/23 13:45 編輯

108# Guest from 125.59.174.x

我諗佢地以為我被撒旦引誘

做左兩個月既基督徒,家陣係時候要走
離開基督教才是正道
(其實我係遊客 125.59.174.x )噢,恭喜哂,可憐小妹仲要喺團契入面唱肉麻嘅讚美詩!
呵呵~不錯唷~又有美女加入了~
你要去教會唱詩歌喔~!?真是....可憐(同情)
想當年我也是每天都得去那裡備受荼毒>"<
「ソウ… 我コソガ死ダ」...哀傷的人不會流淚,因為眼淚無法承載那滿溢出的悲傷;受傷的人喜歡微笑,因為笑容能掩蓋眼中流露出的絕望
111# zx89750

佢地唱詩歌我只係讀唇

加上連祟拜都唔返
離開基督教才是正道
我都係死都唔返祟拜!
110# mebius666

mebius 你好啊 咁你而家點呀,仲有冇返永光 or 學校崇拜呢?
宗教=毒品
bible=洗腦

自以為事,人地aboardtion.homosexual都去理
你以為自己係英雄咩

傻仔
其實她知道,她是想關心妳的。
仲有返呀。唉,我學校班FD已經達成共識,話要一齊決志喎,跟住我去試吓問阿媽,點知佢反過來問我幾時係學校決志!
仲有返呀。唉,我學校班FD已經達成共識,話要一齊決志喎,跟住我去試吓問阿媽,點知佢反過來問我幾時係學校決志!
mebius666 發表於 2009/8/26 11:04


mebius,我有d唔明,你媽咪係咪以為你一早決左志所以先反問架?
點解你d friend有得出一個咁嘅「共識」嘅?信仰係好個人嘅事,你要決/唔決,唔需要同任何人有任何「共識」架...
冇呀,D FD嘅操行同我一樣咁差(C),但我地其實一件衰嘢都冇做過;反而有一個同學(係信咗),成日寸老師,又帶違禁品,佢操行有B!
之後,我諗住旁敲側擊問吓阿媽,點知佢話我既然係教會度決志,做乜唔係學校決志埋。等我仲以為世上最了解我嘅人係阿媽。今次真係好似個廣告咁"其實最愛你的   就只有你自己"
靜水深流
119# mebius666

mebius,同學操行分係咪一定同信/唔信「掛鉤」,我唔敢肯定,但係你都唔好有太大期望決志 = 操行免死金牌lor,因為我地唔知嗰個「操行B」同學有冇因為其他原因而做錯事都有B嘅...

講真,操行呢樣野係一時,不過信仰對一個人影響 (正/負面也好) 係一世架...你真係要諗清楚...而家你已經咁唔鍾意教會d 禮儀、事奉同傳福音,決左志之後,人地對你於信仰方面嘅要求只會越黎越緊,而你亦只會越黎越唔鍾意同埋唔開心。除非你忽然間有d特別嘅「宗教經驗」(例如神蹟卦...)發生,令你對基督教信仰180度改觀啦...否則,我可以保證,你決左志之後喺教會只會越來越唔開心...

我記得你講過你唔敢同媽咪講你對信仰嘅真正睇法/感受,佢又點會了解你呢?佢對基督教信仰感覺好似幾正面下,當然會支持你決志啦...會唔會有機會真係同佢溝通下你點睇呀?
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個