返回列表 回覆 發帖

馬頭圍道大廈外牆倒塌

土瓜灣馬頭圍道45號下午1時半後發生大廈外牆倒塌事件,現場消息稱,意外造成2人受傷、3人被困。

倒塌的是一棟六層高舊樓,有四層半個樓面建築倒塌。


(即時新聞)

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?新建帳戶
有沒有人被困?這棟樓還有人在住是吧??
馬頭圍道舊樓倒塌一人死亡 (15:21)

土瓜灣一座約6層高舊樓下午突然倒塌,消防先後救出3名被困人士,其中1人不治,另有2人受傷。

消防員在瓦礫堆中救出一人,消息指被救出的是一名女傷者,她臉部染有血漬,戴上氧氣罩後,由救護車送院後證實死亡。

消防員其後升起雲梯,將被困樓宇內的一女一男居民救落地面。(即時新聞)
so sad...
如果有誰敢說這也是「上帝的意思」的話,衷心祝願他/她住的樓房有夠穩固...
仲有四個人失蹤, 真係凍過水.
香港的樓宇都算係咁了,好耐先聽到有呢d case.
支持鼓勵每位離教者 › 閹割神父 刻不容緩 ‹
同區差不多樓齡的,真要多多留意及檢查...
回復 8# Jennifer

剛回到家看新聞 ,嘩 ,呢鑊真係死得人多囉 ,死不去的 ,都無得安心過年了
看新聞時看到5點幾時的片斷 ,香港果邊好好陽光喎
做人真係化...我地冇咩幫到佢地,如果知道可以點捐錢幫下佢地過年就請提供資料啦
香港好陽光?我成日喺室內,唔知wor...
回復 10# Jennifer

你看無新聞剛說到5點幾果時的陽光嗎 ,難道不是那陽光而是燈光??

捐錢幫下佢地過年就請提供資料啦
看來不用了 已有聖匠幫手了
我冇睇無記啊...只睇左網上的報導...一陣11點新聞留意下

聖匠只係提供臨時收容啫...長遠政府都要安排佢地上樓,不過屋企乜都冇晒,真係好難過年...
回復 12# Jennifer

唔通係教會過年
你是撒彈 ,趕你走 ;或 給你過年 ,借故勾人入教
聖公會唔做「勾人入教」的...他們的牧師可高高在上呢...怎會做sales 咁cheap 的?
回復 14# Jennifer

乜聖匠是聖公會的咩?
無聽過喎 ,澳門前年暑假都會左間
聖公會於香港有好多教會地點,為於紅磡那個叫「聖匠堂」
澳門的那間,我想應該是香港聖公會過去開的...
回復 16# Jennifer

聖匠一定係屬於聖功會的咩?不是如侵會,路德會咁的獨立教會來嗎?
「聖匠堂」是聖公會屬下其中一家教會的名字,如同浸信會、路德會等等,都會為屬下教會命名:

http://www.lutheran.org.hk/lp4a.htm
雖然各教會有不同命名,但都同屬一個總會(即聖公會、浸信會、路德會等)
本帖最後由 dior13dior13 於 2010/2/14 07:48 編輯

其實是我拿了聖經去那裡繞了七圈.









秘密客:「據說那天有人看到有人手持聖經在那繞來繞去,形跡詭異口裡念念有詞又詭詭祟祟的.」
返回列表
高級模式 | 發新話題
B Color Image Link Quote Code Smilies
換一個